Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivän aforismi.

Eilisen iloisin uutinen oli, että lyttykuono-koirarotujen ottaminen jalostukseen lopetetaan.
Samoin tehdään löysän ja poimuisen roikkunahan omistaville koirille (en muista sitä nimeä, mut semmone kurttunahka).

...milloinkahan keski-ikäisiä ja sitä vanhempia kurttuihmisiä aletaan likvidoimaan. :eek:

• Haha
Reactions: r0s ja m.e.k.
Tein tän kämpän varmaan pisimpään roikkuneen siivoushomman: vaihdoin meikkipussia ja puhdistin meikkirasiat.

Entiseen pussiin oli levähtäny joskus luomiväri, ja se oli täynnä sitä pölyä, meikkivoidetahroja ja hiuksia....yök!

Ostin uuden pussukan, siihen muutti vain kolmasosa puteleista ja meikkikynistä, ja nekin pakkaukset käsidesillä putsattuna.

Juu ei tartte kommentoida jos ei meikkaa. Mut itseä hirvittää että miten pskasilla meikeillä on luonu itselleen säihkymeikit
Pussukka pitää vaihtaa joskus. Mä olen pessyt joitakin koneessa.

• Tykkää
Reactions: Echo
r0s
Mä en tajua ihmisiä, jotka saavat aamulla ahdettua kauhean määrän ruokaa. Desi puuroa ja toinen marjoja, yksi kananmuna ja kaksi siivua pekonia on mulle jo vähän liikaa. Toki, jos on vaikka melonia niin sitä voi vielä päälle rouskia ku se ei juuri täytä.

Tosin sit tunnin päästä voisin hyvinkin syödä toisen samanmosisen aamupalan :p Tai minicroissantin valkohomejuustolla ja mansikkahillolla ja kunnon kasan ilmakuivattua kinkkua tai poron kuivalihaa ja, ja...

Nälkä! :p

Mä en tajua ihmisiä, jotka saavat aamulla ahdettua kauhean määrän ruokaa. Desi puuroa ja toinen marjoja, yksi kananmuna ja kaksi siivua pekonia on mulle jo vähän liikaa. Toki, jos on vaikka melonia niin sitä voi vielä päälle rouskia ku se ei juuri täytä.

Tosin sit tunnin päästä voisin hyvinkin syödä toisen samanmosisen aamupalan Tai minicroissantin valkohomejuustolla ja mansikkahillolla ja kunnon kasan ilmakuivattua kinkkua tai poron kuivalihaa ja, ja...

Nälkä!
Mulla se riippuu siitä olenko kotosalla vai pitääkö mennä kouluun/töihin.
Hotellissa tulee syötyä esim. puuroa, hetelmä, croissant/leipää, mehua ja kahvia. :p

• Tykkää
Reactions: Kais
Tuolla kunnon paikassa tuli aamupalalla syötyä yleensä pieni annos munakasta tai munakokkelia,pekonia,1-2 pikkunakkia, kasviksia ja raejuustoa, 1-2 pientä sämpylää tai leipäviipaletta ja joskus oli croisanttia sekä hedelmiä tai maustamatonta jogurttia marjojen/hillon kera. Puuroa en syönnyt kun sitä muutenkin on usein kotona.

• Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä