Juu ja hankala pestä pois.Mä eräänä päivänä tuumin, että jos joku keksii puuterirasian joka on joka tavoin vahingonkestävä, ni se rikastuu.
Kun AINA ne hajoavat ja sit on puuterinmuruja vaiks missä.
Juu ja hankala pestä pois.Mä eräänä päivänä tuumin, että jos joku keksii puuterirasian joka on joka tavoin vahingonkestävä, ni se rikastuu.
Kun AINA ne hajoavat ja sit on puuterinmuruja vaiks missä.
Pussukka pitää vaihtaa joskus. Mä olen pessyt joitakin koneessa.Tein tän kämpän varmaan pisimpään roikkuneen siivoushomman: vaihdoin meikkipussia ja puhdistin meikkirasiat.
Entiseen pussiin oli levähtäny joskus luomiväri, ja se oli täynnä sitä pölyä, meikkivoidetahroja ja hiuksia....yök!
Ostin uuden pussukan, siihen muutti vain kolmasosa puteleista ja meikkikynistä, ja nekin pakkaukset käsidesillä putsattuna.
Juu ei tartte kommentoida jos ei meikkaa. Mut itseä hirvittää että miten pskasilla meikeillä on luonu itselleen säihkymeikit
Mulla se riippuu siitä olenko kotosalla vai pitääkö mennä kouluun/töihin.Mä en tajua ihmisiä, jotka saavat aamulla ahdettua kauhean määrän ruokaa. Desi puuroa ja toinen marjoja, yksi kananmuna ja kaksi siivua pekonia on mulle jo vähän liikaa. Toki, jos on vaikka melonia niin sitä voi vielä päälle rouskia ku se ei juuri täytä.
Tosin sit tunnin päästä voisin hyvinkin syödä toisen samanmosisen aamupalan Tai minicroissantin valkohomejuustolla ja mansikkahillolla ja kunnon kasan ilmakuivattua kinkkua tai poron kuivalihaa ja, ja...
Nälkä!
Todella myrskyisää!Päivää
Pöh menkat jatkuu sittenkin.... prkl
Kotimatkalla iski ihana syysmyrsky eikä sateenvarjosta ollu mitöän hyötyä
Ei ihme,kun on tosi tuulista. Toivottavasti ulkokukat pysyy vielä paikoillaanTodella myrskyisää!
Tultiin duunista ni terassikatokselta oli lähtenyt lentoon ämpäri missä useita pienempiä ämpäreitä/ruukkuja ja istutuskippoja ja sit metsästin niitä pitkin siirtolapuutarhaa
Ja aamulla, ku lähdettiin duuniin, oli tositosipulska fasaanikukko naapurin möksän edustalla.tänään muuten alko kanalintujen metsästyskausi
ei muutako siitä vaan jos kukaan ei näeJa aamulla, ku lähdettiin duuniin, oli tositosipulska fasaanikukko naapurin möksän edustalla.
Saako moisen lassota? Tai tainnuttaa kivellä?
ei muutako siitä vaan jos kukaan ei näe
jos näkijä on joku ituhippi niin se tekee ilmotuksen eläinrääkkäyksestäEntä jos näkee?
Teen diilin. Se kynii ja mä paistan ja sit syödään
jos näkijä on joku ituhippi niin se tekee ilmotuksen eläinrääkkäyksestä
vahinkoja sattuuo siis ihan vahingossa se kivi sinne poksahti! :O
Vattua ja turkkilaista jogurttia.
Ja kun sit näet jo tekemisen vaivan, ni laita muutamaan eri purkkiin ja yhteen vähän mustaapippuria, toiseen valkosipulia ja kolmanteen kanelitanko ja neljänteen jotain jännää.Täällä meni iltapalaksi olutta ja puoli kiloa marinoitua punasipulia.Ekan kerran ite tein sipulit ja hyvää oli. Seuraavaksi kyl pitää vähän chiliä pilkkoa sekaan.