Mä voin tolta huhtikuisista tulla kertomaan, näitä itekin lueskelin niin paljon piinaillessa Mulla ei ollut plussakierrossa vitamiinien lisäks mitään kikkoja käytössä. Söin siis foolihappoa, d:tä, b:tä ja rautaa (kesäkuussa ferritiini 27). Olin just edellisten menkkojen aikana päättänyt, että seuraavan kierron otan rennommin. Ovulaatio osu just viikonlopulle, mikä vietettiin miehen kanssa kahdestaan mökillä ja siellä sit tärppäs
Täälläkin sen viikonlopun jälkeen pohdin ja teille avauduin, että tais olla ovuloimaton kierto, kun ei oikeen lämmöt noussut eikä ollut normaaleja ovulaatiokipuja, mistä aina tunnistanut. Kostea olo ja runsas vv jatkui myös. No seuraavana viikonloppuna oltiin sit taas mökillä, missä koko päivän juili oudosti nivusia, kohtua ja munasarjoja ja illalla tuli ihan pieni tippa kirkasta verta pyyhkiessä (varmaan kiinnittymisvuoto ja kieltämättä vähän innostuin, mutta en puhunut tästä kenellekään, etten jinxaa). Näitä juilimisia, mutta lievempänä jatkui seuraavat pari päivää. Oli erilaisia kun menkkakivut, koska ajattelin, että jos plussaa ei tuu, niin pitää mennä gynelle, koska jotain outoa on. Joskus dpo11 oli töissä tosi huono olo, vaikka syömisestä oli vaan tunti tai pari, huimas ja oksetti. Samoin alkoi alaselkää särkeä siinä samoihin aikoihin ja nännit oli arat. Tähän asti aattelin, että kaikki oireet voi hyvin olla myös PMS:ää, mutta kun ei ollut alkanut tiputtelu vielä päivää ennen menkkojen alkupäivää, niin rupes toiveet nousemaan (yleensä tiputtelee jo 2-3 pv ennen). Dpo13/14 vasta nousi aamulämpö 36.8 ja seuraavana päivänä eli dpo14/15 heräsin aamulla klo 6 ja aivan selkeä vaaleanpunainen viiva testiin, ei jättänyt arvailun varaa Ja nyt mennään rv10+3