Loma on vasta syyslomalla. Tää on vaan venytetty viikonloppu.Lomalla on kamalaa. Joutuu yleensä silloin oikeisiin töihin.
Kaverin lintukoira söi kilon jäisiä ranskanperunoita ja 600g lihapullia kun ne odotti hellan päällä uuniin menoa.Kaverin boxeri söi niiden joulukinkun, kun se oli jäähtymässä parvekkeella
päevee
Onnee vaan kauhuhurtan omistajalle.Koira on ollut tänään aktiivinen.
Idän ihmeen top 6 tältä päivältä:
1. Meillä oli lähes virheetön kaunis nurmi, OLI! Oppi siis jo viimekerralla kaivamaan kunnon kuopat luille, ei enää siis vain tyydy kääntämään nenällä muutamaa heinää luun päälle.
2. Yritti purra mönkkäristä renkaat puhki.
3. Hyppäs savisena puhtaisiin lakanoihin.
4. Söi paketin rillimakkaraa (luuli varmaan saaneensa luvan ottaa makkaraa juomakaapin päältä) ja sai sitten ripulin siitä.
5. Varasti saunalta klapeja sitä mukaa kun niitä sinne kiikutin.
6. Vei mun saunavastan talon taakse piiloon. Istuu kyllä tiukassa tuo venäläisyys - kaikki lähtee minkä irti saa.
Suuttu varmaan kun en lupauksestani huolimatta jaksanu viedä sitä tänään sen lempirannalle.
Mikä on.....nirputtaminen hampaat irvessä?Katotaan pirtin puusoffalla töllöä ja koira makaa puoliks päällä ja nirputtaa mua käsivarresta hampaat irvessä, koska olen puhelimella. Eihän tuolle voi olla vihanen.
tykkäänPusi pusi, Tykkäätkö ku suun kuulia rapsutellaan?
Se on niin älyttömän fiksu (taitaa olla rankattu maailman viidenneks fiksuimmaks, mutta kyllä tää on fiksumpi) ja jos en anna sen aivoille tarpeeks duunia niin se keksii kyllä tekemistä ihan ite.Onnee vaan kauhuhurtan omistajalle.
No koirathan nirputtaa/kirputtaa itseään ja niistä se tuntuu tietty hyvältä. Noh, ihmisestä se ei välttämättä tunnu ihan yhtä hyvältä.Mikä on.....nirputtaminen hampaat irvessä?
Joo emmä tykkäis jos joku jyystäis mun ihoa hampaat irvessä...johan iho ois ruvella.No koirathan nirputtaa/kirputtaa itseään ja niistä se tuntuu tietty hyvältä. Noh, ihmisestä se ei välttämättä tunnu ihan yhtä hyvältä.
No kyllä toi iho tosta näyttäs vähän punottavan. Toinen yritti niin hellitellä.Joo emmä tykkäis jos joku jyystäis mun ihoa hampaat irvessä...johan iho ois ruvella.
Ei aina tartte olla siisti.Tää koirani on ihan selkee suomalainen, vaikka idän ihme onkin syntyjään.
Mennään landelle ja pistetään paikka sekaisin. Kotona on arki ja käytöstavat, täällä ollaan ku pellossa. Itsekin just nyt istun pirtissä tukka solmussa ilman rihman kiertämää ja ryystän aamukahvia ja olen saanut ihmeen paljon sotkua aikaiseksi!Kotonassa en ikinä sotke.
Hiuksista myös.Ootteko muuten huomannu, että kun peseytyy kaivovedellä tai muulla kun vesijohtovedellä niin ihosta tulee ihan superpehmee!
Kun peseytyy järvivedellä niin silloin hiuksista tulee pehmeät.Ootteko muuten huomannu, että kun peseytyy kaivovedellä tai muulla kun vesijohtovedellä niin ihosta tulee ihan superpehmee!
Kyllä! Ja lampi/jokivesi ajaa saman.Kun peseytyy järvivedellä niin silloin hiuksista tulee pehmeät.
JepKyllä! Ja lampi/jokivesi ajaa saman.
Mun entinen kissa teki joskus niin. Se oli hassua.No koirathan nirputtaa/kirputtaa itseään ja niistä se tuntuu tietty hyvältä. Noh, ihmisestä se ei välttämättä tunnu ihan yhtä hyvältä.
Siis mu käteen nirputti.Mun entinen kissa teki joskus niin. Se oli hassua.
Se on ku yks lapsista. Ihan sama fiilis tulee kuin lapsienkin kohdalla: kun niiden tarpeet on täytetty ja ovat tyytyväisiä niin sitten mammallakin on hyvä olla.Ei aina tartte olla siisti.
Sun puheista kuultaa rakkaus koiraasi kohtaan. Koiralla on varmasti hyvä olla teillä.