Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Koira on ollut tänään aktiivinen.
Idän ihmeen top 6 tältä päivältä:

1. Meillä oli lähes virheetön kaunis nurmi, OLI! Oppi siis jo viimekerralla kaivamaan kunnon kuopat luille, ei enää siis vain tyydy kääntämään nenällä muutamaa heinää luun päälle.

2. Yritti purra mönkkäristä renkaat puhki.

3. Hyppäs savisena puhtaisiin lakanoihin.

4. Söi paketin rillimakkaraa (luuli varmaan saaneensa luvan ottaa makkaraa juomakaapin päältä) ja sai sitten ripulin siitä.

5. Varasti saunalta klapeja sitä mukaa kun niitä sinne kiikutin.

6. Vei mun saunavastan talon taakse piiloon. Istuu kyllä tiukassa tuo venäläisyys - kaikki lähtee minkä irti saa.

Suuttu varmaan kun en lupauksestani huolimatta jaksanu viedä sitä tänään sen lempirannalle.
Onnee vaan kauhuhurtan omistajalle. :unsure: :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tää koirani on ihan selkee suomalainen, vaikka idän ihme onkin syntyjään.

Mennään landelle ja pistetään paikka sekaisin. Kotona on arki ja käytöstavat, täällä ollaan ku pellossa. Itsekin just nyt istun pirtissä tukka solmussa ilman rihman kiertämää ja ryystän aamukahvia ja olen saanut ihmeen paljon sotkua aikaiseksi!:unsure:Kotonassa en ikinä sotke.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tää koirani on ihan selkee suomalainen, vaikka idän ihme onkin syntyjään.

Mennään landelle ja pistetään paikka sekaisin. Kotona on arki ja käytöstavat, täällä ollaan ku pellossa. Itsekin just nyt istun pirtissä tukka solmussa ilman rihman kiertämää ja ryystän aamukahvia ja olen saanut ihmeen paljon sotkua aikaiseksi!Kotonassa en ikinä sotke.
Ei aina tartte olla siisti. (y)
Sun puheista kuultaa rakkaus koiraasi kohtaan. Koiralla on varmasti hyvä olla teillä. :)

Tilasin eilen kärkkäiseltä erilaisia kasvonaamioita niin sieltä löyty spermanaamioita? Jopa 3 erilaista. Pitihän ne tilata, etananaamion kaveriks.:giggle:

Ei aina tartte olla siisti.
Sun puheista kuultaa rakkaus koiraasi kohtaan. Koiralla on varmasti hyvä olla teillä.
Se on ku yks lapsista. Ihan sama fiilis tulee kuin lapsienkin kohdalla: kun niiden tarpeet on täytetty ja ovat tyytyväisiä niin sitten mammallakin on hyvä olla.❤
Tämä koira, kaikista mun koirista, on kyllä spesiaalein tapaus juurikin tuon fiksuutensa ansiosta. On kyllä erikoisen kiinnostavaa seurata sen hommia ja miten helposti oppii kaikkea ns. hankalaakin. Ei tarvitse niin monia toistoja.
Mutta ennen kaikkea on vahtikoira. Tässä yksi, siitä yhdestä prosentista koirista, joka ihan luomusti karkottaa kutsumattomat vieraat ja puolustaa perhettään. Joku tietenkin voi nähdä tuon ongelmanakin, minä en. Turvallista on kulkea missä vain ja tuo retale kulkeekin lähes aina mukana.❤
On jo ”pelastanut” mamman pahalta muutamasti pks:lla!❤

• Rakkaus
Reactions: Echo

Yhteistyössä