Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Koira on ollut tänään aktiivinen.
Idän ihmeen top 6 tältä päivältä:

1. Meillä oli lähes virheetön kaunis nurmi, OLI! Oppi siis jo viimekerralla kaivamaan kunnon kuopat luille, ei enää siis vain tyydy kääntämään nenällä muutamaa heinää luun päälle.

2. Yritti purra mönkkäristä renkaat puhki.

3. Hyppäs savisena puhtaisiin lakanoihin.

4. Söi paketin rillimakkaraa (luuli varmaan saaneensa luvan ottaa makkaraa juomakaapin päältä) ja sai sitten ripulin siitä.

5. Varasti saunalta klapeja sitä mukaa kun niitä sinne kiikutin.

6. Vei mun saunavastan talon taakse piiloon. Istuu kyllä tiukassa tuo venäläisyys - kaikki lähtee minkä irti saa.

Suuttu varmaan kun en lupauksestani huolimatta jaksanu viedä sitä tänään sen lempirannalle.:oops::D

Katotaan pirtin puusoffalla töllöä ja koira makaa puoliks päällä ja nirputtaa mua käsivarresta hampaat irvessä, koska olen puhelimella. Eihän tuolle voi olla vihanen.:love:

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Koira on ollut tänään aktiivinen.
Idän ihmeen top 6 tältä päivältä:

1. Meillä oli lähes virheetön kaunis nurmi, OLI! Oppi siis jo viimekerralla kaivamaan kunnon kuopat luille, ei enää siis vain tyydy kääntämään nenällä muutamaa heinää luun päälle.

2. Yritti purra mönkkäristä renkaat puhki.

3. Hyppäs savisena puhtaisiin lakanoihin.

4. Söi paketin rillimakkaraa (luuli varmaan saaneensa luvan ottaa makkaraa juomakaapin päältä) ja sai sitten ripulin siitä.

5. Varasti saunalta klapeja sitä mukaa kun niitä sinne kiikutin.

6. Vei mun saunavastan talon taakse piiloon. Istuu kyllä tiukassa tuo venäläisyys - kaikki lähtee minkä irti saa.

Suuttu varmaan kun en lupauksestani huolimatta jaksanu viedä sitä tänään sen lempirannalle.
Onko sun koira bokseri, kun noin varastelee?

Hitto kaivosta on vesi loppu. Täytyy huomenna kiikuttaa pumppu jokeen ni saa pesuvettä saunalle.

Siis en ymmärrä miks on loppu ku ei oo ollunna ees kuivaa, kai.o_O

Katotaan pirtin puusoffalla töllöä ja koira makaa puoliks päällä ja nirputtaa mua käsivarresta hampaat irvessä, koska olen puhelimella. Eihän tuolle voi olla vihanen.
Mää vähän veikkaan, että haukku saa kaiken haluamansa ja pomottaa siellä mielinmäärin. Eli aivan sama tilanne kuin meillä paitsi haukku on tytär meidän tapauksessa :)

Yhteistyössä