Onks siellä parhaat peput?Lähden kirpputorille katselemaan peppuja
Onks siellä parhaat peput?Lähden kirpputorille katselemaan peppuja
Parhaan näköiset, ehkä. Rättishän meni vasta tutkimusmatkalle.Onks siellä parhaat peput?
On maininnut muistaakseni ennenkin, että peppuja voi vahdata kirpparilla.Parhaan näköiset, ehkä. Rättishän meni vasta tutkimusmatkalle.
Rättiksen kannattaisi käydä kuntosalilla joskusOnks siellä parhaat peput?
Mää menen leikkaamaan moottorisahan kanssa lauteen katki pian. Voin lähettää kuvan myöhemminJess, laitin saunan palamaan. Täytyy lähteä taittamaan vastaa!
Meinaan hakata itteni oikein kunnolla tänään!
Onks siellä parhaat peput?
kkk=kirppis-kirjasto-kirkko. Näissä ajattelisin olevan takakireimmät.En oo niin ajatellut, saattaa olla tai no sovitaan näin, että siellä ja kirjastossa on parhaat peput
Se on niinku varpuluudalla pieksäis ihtiään.ei näin myöhään syksyllä tehyssä vastassa pysy lehti
No näinhän sä viime syksynäkin vouhotit ja niin vain pysyi.ei näin myöhään syksyllä tehyssä vastassa pysy lehti
Onko sun koira bokseri, kun noin varastelee?Koira on ollut tänään aktiivinen.
Idän ihmeen top 6 tältä päivältä:
1. Meillä oli lähes virheetön kaunis nurmi, OLI! Oppi siis jo viimekerralla kaivamaan kunnon kuopat luille, ei enää siis vain tyydy kääntämään nenällä muutamaa heinää luun päälle.
2. Yritti purra mönkkäristä renkaat puhki.
3. Hyppäs savisena puhtaisiin lakanoihin.
4. Söi paketin rillimakkaraa (luuli varmaan saaneensa luvan ottaa makkaraa juomakaapin päältä) ja sai sitten ripulin siitä.
5. Varasti saunalta klapeja sitä mukaa kun niitä sinne kiikutin.
6. Vei mun saunavastan talon taakse piiloon. Istuu kyllä tiukassa tuo venäläisyys - kaikki lähtee minkä irti saa.
Suuttu varmaan kun en lupauksestani huolimatta jaksanu viedä sitä tänään sen lempirannalle.
Ei ole, mutta olen kuullu joo, että boxeritkin on hirvittäviä varkaita.Onko sun koira bokseri, kun noin varastelee?
Se o prkl tiiäOnko sun koira bokseri, kun noin varastelee?
Mää vähän veikkaan, että haukku saa kaiken haluamansa ja pomottaa siellä mielinmäärin. Eli aivan sama tilanne kuin meillä paitsi haukku on tytär meidän tapauksessaKatotaan pirtin puusoffalla töllöä ja koira makaa puoliks päällä ja nirputtaa mua käsivarresta hampaat irvessä, koska olen puhelimella. Eihän tuolle voi olla vihanen.
No kato, ettet pumppaa sitä jokeakin tyhjäksi.Hitto kaivosta on vesi loppu. Täytyy huomenna kiikuttaa pumppu jokeen ni saa pesuvettä saunalle.
Siis en ymmärrä miks on loppu ku ei oo ollunna ees kuivaa, kai.
Mää vähän veikkaan, että haukku saa kaiken haluamansa ja pomottaa siellä mielinmäärin. Eli aivan sama tilanne kuin meillä paitsi haukku on tytär meidän tapauksessa
Kaverin boxeri söi niiden joulukinkun, kun se oli jäähtymässä parvekkeellaEi ole, mutta olen kuullu joo, että boxeritkin on hirvittäviä varkaita.
Eiku, lomalla viimeinkin, voi ottaa iisimmin.