Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitäs haluat että yritän siitä kertoa Mä en oo kummonen rakennusinsinööri joten en osaa ammattinäkökulmasta mielipidettä antaa, muun voit lukea samalla lailla linkistä kuin minäkin.

Mutta keskustelun aiheena, onkohan nuo omistusasuntoja vai vuokra-asuntoja, luulis että moiset vauriot aiheuttaa asuntojen arvon laskua, mistäs sen tietää jos talon syvempiin rakenteisiin/putkistoihin yms on tullut vaurioita mitkä ilmenee vasta aikojen saatossa. Korvaukset on luvattu kuitenkin vain vaurioiden korjaamisista.
Täysin turhaa vastasit kun et tiedä mistään mitään!!!

vierailija
Mä jouduin edelliskesänä tekemään virityksiä kun muurahaiset valtasivat kasvihuoneen. Ostin niitä isoja mustia rakennuspaljuja ja sinne pohjalle muutama reikätiili. Niiden päälle mahtui kahdesta kolmeen ämpäriä (reikiä pohjassa) jissa kussakin tomaatti tai paprika. Ja vettä pohjalle kunnolla. Eivät päässeet iiikit mun kasveihin käsiksi!
Viritelmänsä kullakin.

Minulla on Pitsapäivä tänään :p
Voin laittaa kuvan tänne, jos joku oikein kauniisti pyytää tai vaihtoehtoisesti laittaa tissikuvan.

Ps. P1llukuvat ei käy ja voisin selittää myös sen miksi ne ei käy, mutta voin myös olla selittämättä, koska voin.

Päivää allihuuppa!❤

Ompa mukavaa ku onkin kivaa! Keräilen tässä omasta pihasta herkkutatteja ja tuoksuvalmuskaa! Kannatti jättää viimekerralla heinät ajelematta niin on maa pysynyt ilmeisesti hyvin kosteana!
Tuli yllärinä! Ei tässä ennen ole tällaisia määriä ollut sienisatoa!:eek:

Yhteistyössä