ainakun sää meet kahvilaan niin siellä on hyvät munkitGooglella löytyy. Mä tykkäsin Riipisen riista- ja matkamuistomyymälästä.
Jos muistan oikein niin kahvilassa oli hyvät munkit.
ainakun sää meet kahvilaan niin siellä on hyvät munkit
Ai nyt tullaan kun mie oon menos suihkuun.
käy äkkiäAi nyt tullaan kun mie oon menos suihkuun.
Nyt menen.käy äkkiä
Täysin turhaa vastasit kun et tiedä mistään mitään!!!Mitäs haluat että yritän siitä kertoa Mä en oo kummonen rakennusinsinööri joten en osaa ammattinäkökulmasta mielipidettä antaa, muun voit lukea samalla lailla linkistä kuin minäkin.
Mutta keskustelun aiheena, onkohan nuo omistusasuntoja vai vuokra-asuntoja, luulis että moiset vauriot aiheuttaa asuntojen arvon laskua, mistäs sen tietää jos talon syvempiin rakenteisiin/putkistoihin yms on tullut vaurioita mitkä ilmenee vasta aikojen saatossa. Korvaukset on luvattu kuitenkin vain vaurioiden korjaamisista.
En, pitäskö?sheivasitko pimpin?
joo, tee semmonen kiitorataEn, pitäskö?
Meinaakko laskeutua sinne?joo, tee semmonen kiitorata
no siihenhän olis hyvä sihtaillaMeinaakko laskeutua sinne?
No sitte.no siihenhän olis hyvä sihtailla
Päädyttiin pienellr Luoma- nimiselle järvelle ja matkalta löytyi muutama litra puolukoita. Seuraavaksi kalaan.hajaantukaa, siellä ei ole mitään nähtävää
Viritelmänsä kullakin.Mä jouduin edelliskesänä tekemään virityksiä kun muurahaiset valtasivat kasvihuoneen. Ostin niitä isoja mustia rakennuspaljuja ja sinne pohjalle muutama reikätiili. Niiden päälle mahtui kahdesta kolmeen ämpäriä (reikiä pohjassa) jissa kussakin tomaatti tai paprika. Ja vettä pohjalle kunnolla. Eivät päässeet iiikit mun kasveihin käsiksi!
Huomenta,kyllä oli ihana nukkua omassa sängyssä.
Pitäisi kohta keittää kahvia ja syödä aamupalaa.
Onneksi muuten kunnon vuoto alkoi vasta eilen,niin pääsin torstaina vielä kylpylän puolelle