Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Ou
Autoilevat palstalaiset! Onko teillä vasemmassa käpälässä samaa? Tajusin että yks päivittäinen liike tekee mulle jalkakipua, eli säären sivujen jänteet kipeänä.

Kun istun autoon kuskin puolelle, vasen jalka on maassa ensin. Sit heilautan ahterini kuskin penkkiin, ja se jalkaterä on kiinni maassa edelleen mut pyörähtää tietty mun ruhon suuntaan, kunnes nostan senkin jalan autoon.
Ei varmaan tee eetvarttia nilkalle.

Öö...miten te nousette autoon?
Osta korkea auto.

• Tykkää
Reactions: Echo
Kaikki oli paikalla! Ja moni kirjotti just...siellä ehdoteltiin juttuja tulevaa ajatellen.
Meikä kirjoitti vanhan mesen aikoihin väärään ikkunaan. Piti kirjoittaa kaverille, että "Julia on todella omituinen, enkä ymmärrä häntä yhtään". No se viestihän meni suoraan Julialle, joka vastasi "excuse me?". Onneksi sain selitettyä, että puhuin Julia Robertsista kaverini kanssa :)

Tämä Julia oli kanadalainen lääkäri ja toimi yhdessä pelissä moderaattorina kanssani. Tiedän sen verran, että hän joutui perheensä kanssa auto-onnettomuuten ja joku kuoli (mies tai lapsi...). Muutama vuosi myöhemmin hän teki itsemurhan...

Autoilevat palstalaiset! Onko teillä vasemmassa käpälässä samaa? Tajusin että yks päivittäinen liike tekee mulle jalkakipua, eli säären sivujen jänteet kipeänä.

Kun istun autoon kuskin puolelle, vasen jalka on maassa ensin. Sit heilautan ahterini kuskin penkkiin, ja se jalkaterä on kiinni maassa edelleen mut pyörähtää tietty mun ruhon suuntaan, kunnes nostan senkin jalan autoon.
Ei varmaan tee eetvarttia nilkalle.

Öö...miten te nousette autoon?
No sen ainakin osaan sanoa, että enempi särkee jos jätät sen toisen jalan sinne ulkopuolelle. :geek:
Meikä kirjoitti vanhan mesen aikoihin väärään ikkunaan. Piti kirjoittaa kaverille, että "Julia on todella omituinen, enkä ymmärrä häntä yhtään". No se viestihän meni suoraan Julialle, joka vastasi "excuse me?". Onneksi sain selitettyä, että puhuin Julia Robertsista kaverini kanssa

Tämä Julia oli kanadalainen lääkäri ja toimi yhdessä pelissä moderaattorina kanssani. Tiedän sen verran, että hän joutui perheensä kanssa auto-onnettomuuten ja joku kuoli (mies tai lapsi...). Muutama vuosi myöhemmin hän teki itsemurhan...
Traagista!:(

• Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja KalaMies
Huomenta!:geek: 6 tuntia ollut hereillä.
Mä oon taas menettänyt itsekurini nukkumaanmenon suhteen:cautious:. Loppupeleiksi illalla kun olin lähes tunnin torkahdellut tv-tuolissa niin lompsin vähän ennen yhtä sänkyyn. Tää sama on toistunut jo kolmena iltana..

Ollaan katseltu dokumentteja kadonneista.
Melkoisen hyytäviä juttuja maailmalla on tapahtunut:alien::eek:

Huomenta! 6 tuntia ollut hereillä.
Mä oon taas menettänyt itsekurini nukkumaanmenon suhteen. Loppupeleiksi illalla kun olin lähes tunnin torkahdellut tv-tuolissa niin lompsin vähän ennen yhtä sänkyyn. Tää sama on toistunut jo kolmena iltana..

Ollaan katseltu dokumentteja kadonneista.
Melkoisen hyytäviä juttuja maailmalla on tapahtunut
Ookko sä lomalla? :)

• Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä