Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Aamusta soudettiin aurinkoiselle hiekkarannalle onkimaan. Kalansaalista ei saatu mutta juolukoita, variksenmarjoja ja puolukoita kyllä. Oli hassua olla marjassa bikineissä. Peurakin kävi moikkaamassa, karkasi ku hain kameraa.

Ny on savustuspöntössä joku iso särkikala ja kattilassa potui, porkkanoi ja kangashaperoi.

Ruoan jälkeen saunaan ja järveen.

Oon ollu viikkokausia lenkkeilemättä, kun olin kipeenä ja työt painoi päälle. No, vösymys alkoi samantien, vaikka oon napannu vitamiineja.

Eilen ja tänään aloitin liikunnan uudelleen. On kyl uskomatonta miten sitä kone taas käynnistyy uudelleen, ja jaksaa tehdä vaikka mitä. :)

Ja mä oon ollu koko ikäni terveysruoka+liikuntapaasausten vastustaja, mä vihaan sitä hymyilevää lässytystä "sata kiloa kasviksia päivässä, vaihda pehmeisiin rasvoihin ja sit kuminauhajumppaa ja muista kävellä työmatkat haarahyppyjä tehden".

Mutta on ne lätisijät oikeessakin.

Viimeksi muokattu:
On se vaan äi-jä! :D

Nimittäin Thaimaan kuningas eli Maha Vajiralongkorn eli Maha Vajira-Pitkä-Maissi.

Se salli entisen hoitonsa eli Sineenat-jonkuminkälie päästä uudelleen hoviin, ykkösrakastajattaren asemaan. Vouu..

Siinä länsifeministeille työmaata ja haastetta, helppohan länsimaissa on olla "rohkea" feministi. Painukoot feministit sinne missä töitä on :D

Sineenat istuu kuvassa kiltisti ukkonsa jalkojen juuressa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Aamusta soudettiin aurinkoiselle hiekkarannalle onkimaan. Kalansaalista ei saatu mutta juolukoita, variksenmarjoja ja puolukoita kyllä. Oli hassua olla marjassa bikineissä. Peurakin kävi moikkaamassa, karkasi ku hain kameraa.

Ny on savustuspöntössä joku iso särkikala ja kattilassa potui, porkkanoi ja kangashaperoi.

Pitäiski mennä tästä puolukkaan. Kuulemma huikee sato tulossa. (y)

• Rakkaus
On se vaan äi-jä!

Nimittäin Thaimaan kuningas eli Maha Vajiralongkorn eli Maha Vajira-Pitkä-Maissi.

Se salli entisen hoitonsa eli Sineenat-jonkuminkälie päästä uudelleen hoviin, ykkösrakastajattaren asemaan. Vouu..

Siinä länsifeministeille työmaata ja haastetta, helppohan länsimaissa on olla "rohkea" feministi. Painukoot feministit sinne missä töitä on

Sineenat istuu kuvassa kiltisti ukkonsa jalkojen juuressa.

naisen paikka (y)

• Haha
Reactions: Echo

hossassa ei ole peuroja, se on poronhoitoaluetta

• Tykkää
Reactions: KalaMies ja ruuttis
Pitäiski mennä tästä puolukkaan. Kuulemma huikee sato tulossa.
Huomenna lähären puolukkasatoa/sienisatoa kohden maalle! Pitkä viikendi maalla ja taas jaksaa.
Toivottavasti joku lahtaa hirven meijjän tontilla ni sais vähän lihaa pakkaseen.

Oon miettiny kyllä että heittäisin peltoon suolakiven ja istuisin ikkunalla haulikko kädessä.:LOL:
Miettiminen ei vissiin sovi mulle. :rolleyes: :LOL:

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Kais ja Echo
Pikainen iltaa :)
Pitkä ja väsyttävä mutta myös kiva päivä.
Minigolfia ja taukojumppaa välillä ja curlingia. Pikaisesti kerkisin käymään höyrysaunassa ja uimassa.

• Tykkää
Tummaa sen pitää olla,kahvin siis.
3 ja 4 paahtoo meillä.
Vatsaystävällistä ja on makua ja vahvuutta ilman kitkeryyttä .

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä