Puhelin on kyl mun orja, eikä toisinpäin. Ei se ainakaan käske mun ikinä tehdä mitään.Mulla ei ole mukana. En ole puhelimen orja.
Mutta sun on pakko pitää se aina mukana.Puhelin on kyl mun orja, eikä toisinpäin. Ei se ainakaan käske mun ikinä tehdä mitään.
Miksi?Mutta sun on pakko pitää se aina mukana.
Samaa ihmettelen.Miksi?
Eli sä sanot, että mun on pakko pitää aina kännyä mukana ja sit ihmettelet, et miksi.Samaa ihmettelen.
Mä ymmärrän sun ajatuksen kyllä, mutta tarviiko niiden saada sut kiinni heti ja nyt? Miten 90-luvulla pärjättiin, kun joskus vanhemman kiinnisaamiseen piti odottaa, että vanhempi tulee töistä. Miksi se oli erilaista silloin, tai miksi se on erilaista nyt?Mä pidän (koska lapsien on oikeus saada mut kiinni aina tarvittaessa) mutta mies ja lapset ei pidä aina.
Eikö nykyään hisseissä ole niitä hätänappuloita?Mulla ei muuten välttämättä olis, mut pakko ottaa aina mukaan, kun meidän hissi on niin usein rikki. Oon ite jäänyt jumiin kerran ja mies kanssa. Se on pari kertaa vuodessa vähintään jumissa. Siksi mulla on aina puhelin, vaikka veisin vain roskia tai kävisin pyykkituvassa.
Kyl lukot menee biotunnisteisiin.Tulevaisuudessa luultavasti melkein kaikki tehdään älypuhelimen avulla. Sillä maksetaan ostokset, avataan lukot ym. ym. ym. Eli silloin ei ole enää vaihtoehtoja sille, että se ei olisi mukana.
On meillä se hätäpuhelin hississä. Mutta viimeksi kun sinne jäin ja sillä soitin, niin se linja ratisi niin, että kysyi mun puh.nummeron ja soitti siihen takaisin. Ja on se kiva ilmoittaa myös, jos myöhästyy jostain tapaamisesta tai lapsen päiväkodista hausta.. Siinä kuitenkin joku aika kestää ennen kuin huoltaja on paikalla.Eikö nykyään hisseissä ole niitä hätänappuloita?
Yhdet puheet!Ja on se kiva ilmoittaa myös, jos myöhästyy jostain tapaamisesta tai lapsen päiväkodista hausta.. Siinä kuitenkin joku aika kestää ennen kuin huoltaja on paikalla.