Kohta ihania rapeareunaisia pinaattilättyjä
Tarkemmin sanoen räiskäleitä ennen kuin joku jeesustelee lättyjen ja räiskäleiden erosta
Tarkemmin sanoen räiskäleitä ennen kuin joku jeesustelee lättyjen ja räiskäleiden erosta
Klikkaamalla linkki aukesi jossa ruokavaihtoehtoja, niihin vain rastia ruutuun.Miten noita voi äänestää?
Käykää vippaamassa Kaisulle pitsa tuolta Rättiksen ehdottamasta mestasta
Ihania tilanteitaPerjantaina oli mielenkiintoinen iskä-tytär keskustelu: "Mää tiedän miten te teitte mut. Miten te voisitte tehdä semmoista?". Katsoin vaan monttu auki enkä uskaltanut kysellä mitään...
Keho polttaa rasvaa energiana. Liialliset hiilihydraatit rasvan kera on paha juttu. Liika on liikaa kaikessa. Itse välttelisin enemmän hiilihydraatteja ja suolaa kuin rasvaa, jos siis välttelisin jotainMä luulen, etten tarjoa kellekään, saati itse syö, enää ikinä yhtäkään kebab-pizzeria-pitsaa.
Rasvan (juuston) määrästä voi päätellä, että verisuonet tukkeutuvat...
Ja pian he häpeää teitä, kun vähän pusuttelette. Ei siihen enää kauaa meneIhania tilanteita
Meillä tytär yksi päivä sanoi että "isin pitäis äiti antaa sulle taas vähän siemeniä että mä saisi uuden pikkusiskon kun ××× on niin tyhmä"
Oli siis riidellyt pikkusiskonsa kanssa...
Joo,ei ehkä pizzaa enää,paitsi itetehtyä.Mä luulen, etten tarjoa kellekään, saati itse syö, enää ikinä yhtäkään kebab-pizzeria-pitsaa.
Rasvan (juuston) määrästä voi päätellä, että verisuonet tukkeutuvat...
Keho polttaa rasvaa energiana. Liialliset hiilihydraatit rasvan kera on paha juttu. Liika on liikaa kaikessa. Itse välttelisin enemmän hiilihydraatteja ja suolaa kuin rasvaa, jos siis välttelisin jotain
Jep! Ohut pohja, paljon paksuksi keitettyö tomaattikastiketta, jotain vähärasvaista proteiinia tai vaikka sieniä ja sipulia ja pieni hyppysellinen vahvan makuista juustoa. Ehkä vielä tuoreyrttejä.Joo,ei ehkä pizzaa enää,paitsi itetehtyä.
Ai niin,mitenkä sun mies voi nyt ?Kukin tekee kuten parhaaksi näkee.
Meillä ei ole enää vaihtoehtoa syödä noin ellen halua haudata miestä. Ohjeet ovat selkeät. Mahdollisimman vähän kovaa rasvaa. Ja juustoton pitsa ei kyllä ole pitsaa .
Ai niin,mitenkä sun mies voi nyt ?
Tiedän, että vihaat linkkejä, mutta tässä muutama:Kukin tekee kuten parhaaksi näkee.
Meillä ei ole enää vaihtoehtoa syödä noin ellen halua haudata miestä. Ohjeet ovat selkeät. Mahdollisimman vähän kovaa rasvaa. Ja juustoton pitsa ei kyllä ole pitsaa .
Ok, tsemppiä sinne !Ihan ookoo. Lääkitys väsyttää aamupäivisin mutta eiköhän se saada säädettyä kohdilleen.
Söisi höpsö juontoOk, tsemppiä sinne !
Itsetehtu sinappi on ihan parasta! Liian harvoin tulee tehtyä.Touhu ja tohina,on pakkailtu hikihatussa,nyt on enemmän vaatteita mukana kun viimeksi,kun oon 5 pv,viimeksi 4 pv ja oltava mukana myös pitkähihaista,lääkkeet yms
Leivoin kaakaokeksejä,tein hilloa ja sinappia lisää..
Ai jaa, eli ei voi äänestää. Olipas tylsä juttu.Klikkaamalla linkki aukesi jossa ruokavaihtoehtoja, niihin vain rastia ruutuun.
En tiedä vaatiiko rekisteröitymistä?
joko hopeavesikortti on isketty pöytään?Vauvalla on aloitettu ketju glyfosaatista. Keskustelu on suht järkevää mutta siellä joku laittanu linkkejä ja hymiötä...
Tosin se linkittäjä ei oo vielä siirtyny vuorovesiin...
Ei ollu vielä, sillä mä mietin että mistä se on saanu semmosen itsehillinnän ettei rönsyä. Eli olikokaan se paula?joko hopeavesikortti on isketty pöytään?