Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Perjantaina oli mielenkiintoinen iskä-tytär keskustelu: "Mää tiedän miten te teitte mut. Miten te voisitte tehdä semmoista?". Katsoin vaan monttu auki enkä uskaltanut kysellä mitään...
Ihania tilanteita:D
Meillä tytär yksi päivä sanoi että "isin pitäis äiti antaa sulle taas vähän siemeniä että mä saisi uuden pikkusiskon kun ××× on niin tyhmä":ROFLMAO:
Oli siis riidellyt pikkusiskonsa kanssa...

Mä luulen, etten tarjoa kellekään, saati itse syö, enää ikinä yhtäkään kebab-pizzeria-pitsaa.
Rasvan (juuston) määrästä voi päätellä, että verisuonet tukkeutuvat...
Keho polttaa rasvaa energiana. Liialliset hiilihydraatit rasvan kera on paha juttu. Liika on liikaa kaikessa. Itse välttelisin enemmän hiilihydraatteja ja suolaa kuin rasvaa, jos siis välttelisin jotain :)

• Tykkää
Reactions: m1es ja Elena777
Touhu ja tohina,on pakkailtu hikihatussa,nyt on enemmän vaatteita mukana kun viimeksi,kun oon 5 pv,viimeksi 4 pv ja oltava mukana myös pitkähihaista,lääkkeet yms
Leivoin kaakaokeksejä,tein hilloa ja sinappia lisää..

r0s
Keho polttaa rasvaa energiana. Liialliset hiilihydraatit rasvan kera on paha juttu. Liika on liikaa kaikessa. Itse välttelisin enemmän hiilihydraatteja ja suolaa kuin rasvaa, jos siis välttelisin jotain

Kukin tekee kuten parhaaksi näkee.

Meillä ei ole enää vaihtoehtoa syödä noin ellen halua haudata miestä. Ohjeet ovat selkeät. Mahdollisimman vähän kovaa rasvaa. Ja juustoton pitsa ei kyllä ole pitsaa .

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Kukin tekee kuten parhaaksi näkee.

Meillä ei ole enää vaihtoehtoa syödä noin ellen halua haudata miestä. Ohjeet ovat selkeät. Mahdollisimman vähän kovaa rasvaa. Ja juustoton pitsa ei kyllä ole pitsaa .
Tiedän, että vihaat linkkejä, mutta tässä muutama:

Yhteistyössä