vierailija
joo. sellainen kaapu päälle ja mars vuorille. tai mihin lie.Mulle tulee joku buddhamunkki tuosta mieleen, vaikka puku on päällä.
Ilme on kärsivä, pääsiköhän siltä pahanhajuinen paukku...
joo. sellainen kaapu päälle ja mars vuorille. tai mihin lie.Mulle tulee joku buddhamunkki tuosta mieleen, vaikka puku on päällä.
No olet oikeassa. Kireä ilme on.joo. sellainen kaapu päälle ja mars vuorille. tai mihin lie.
Ilme on kärsivä, pääsiköhän siltä pahanhajuinen paukku...
Mikä se sinun oletettu sukupuolesi olikaanSomalin näköiset miehet ei iske, pienet pusuhuulet on mielestäni liian naiselliset.
Enkä muutenkaan pidä somalien piirteistä.
En myöskään tykkää aasialaisista, (miehistä) ei ota niiku eteen yhtään.
Eiks naiset voi sanoa muka noin?Mikä se sinun oletettu sukupuolesi olikaan
Hyvä että jollain on hieman tajua jäljellä. Iloisesti menevät useimmilla sekaisin ihonväri(rotu) ja kulttuuri.Miten tummaa ihoa tarkoitetaan? Yleisesti ottaen, pidän pohjois- ja länsieurooppalaistaustaisista miehistä, mutta en pidä mahdottomana ajatusta esim. eteläeurooppalaisesta. Tärkeämpää on yhteiset arvot ja kulttuuri. En voisi olla esim. muslimin kanssa.
Ei, paitti jos on shemale, oletko?Eiks naiset voi sanoa muka noin?
Ihan pelkkä she - puhun mitä mä haluan ja muut puhuu mitä uskaltaa.Ei, paitti jos on shemale, oletko?
Meinaaks, et naiset ottaa aina taakse?Mikä se sinun oletettu sukupuolesi olikaan
Amen. Tätä keskustelua seuratessa tulee todellakin mieleen, että tulevan siipan tulee olla jotain muuta kuin musta, ruskea, harmaa, valkoinen, keltainen..Mutta, loppupeleissä, pitää sanoa, että sit jos sieltä kuitenkin kävelee vastaan se oikea niin ei sillä, vaikka näyttäisi jöröjukalta ja ois toispuolelta musta ja toiselta vihreä, ole mitään väliä.
Ke ei silloin auta järki eikä mikään. Se jokin vaan vetää lähelleen.
Tein Disney-prinsessa-testin. En ole Tähkäpää vaan PocahontasTummaihoinen ei välttämättä ole afrikkalaistaustainen. Tämä intialaisnainen edustakoon mieleisiäni tummaihoisia. Mahtavat hiukset, ei tantta!
@Echo ehkä taas huomauttaa Tähkäpäästä. Kyllä, voisin hänenkin avullaan muuttua raukeaksi...
Intiaanit ovat versio itäasialaisista eli sieltä lähteneet jääkausien aikana.Tumma iho ei ole kaunis. Mitä vaaleampi sen parempi. Edes rusketus ei nappaa. Poikkeuksena ehkä inkkari tai siis natiiviamerikkalainen, toisaalta sekin olis ehkä vaan fantasiaa eikä toimis nykypäivänä mutta koska olen itse intiaanisielu se ajatus viehättää.
Hei, on prinsessoja muillaki ku vain Disneyllä!Tein Disney-prinsessa-testin. En ole Tähkäpää vaan Pocahontas
Lempeä Tuhkimo, empaattinen Elsa... – Testaa kuka Disney-prinsessa todella olet!
Oletko koskaan pohtinut sitä, kuka Disneyn prinsessoista olisit? Nyt voit ottaa siitä selvää!www.iltalehti.fi