vierailija
Onko tämä taas niitä bugi-relluja, joita ei saa loppuun? Mulla Aku-ruudussa väittää olevan vielä yhden sanan, mutta ei siellä mitään paikkaa sille ole?
En tiedä mutta se varmaan tulee sinne sitten kun jonkin tietyn sanan saa johonkin toiseen ruutuun. Olisi vaan kiva kun ne ruutujen pääsanat olisivat nökyvissä niin olisi helpompaa.Onko tämä taas niitä bugi-relluja, joita ei saa loppuun? Mulla Aku-ruudussa väittää olevan vielä yhden sanan, mutta ei siellä mitään paikkaa sille ole?
Joo, ei saanut kaikkia sanoja. Tuo yksi jäi piiloon, vaikka rellu ilmoitti "kaikki sanat ratkaistu" neljän vielä puuttuessaOnko tämä taas niitä bugi-relluja, joita ei saa loppuun? Mulla Aku-ruudussa väittää olevan vielä yhden sanan, mutta ei siellä mitään paikkaa sille ole?
tää tekee jotain hyyyvin outoa. Palvelin kyykkäsi pari kertaa kun laadin ja lopputulos näyttää hassulta eikä alotussanaa edes ole. Paskaa, mut pahoittelen, vika on jossain siellä palvelimen suunnalla.
Näyttää,olevan ilmaisu jolla kerrotaan millainen on sellainen perusmum... jolla on ”ominaistuoksu” :’Yhtä olisi taas vailla. Mikäpä on aleksanterin mum pul lei 17 6 hipsuissa?
M2
hyvä rellu ollut vaikka bugeja onkin!
Kiitokset! Hetipä löytyi tuolla vinkillä.Näyttää,olevan ilmaisu jolla kerrotaan millainen on sellainen perusmum... jolla on ”ominaistuoksu” :’
Mikä olisi Akussa AH - Pel - Put 11
ja Aleksanterissa se Sibe hipsuissa 10
Sitäpä,olin yrittänyt ennenkin, vaan en onnistunut. Täytyi näköjään kopioida juuri nuo hipsut siitä ja sitten onnistui.Aleksanterin 10:een laita vaan se sibe niihin hipsuihin
kp peittää otsaaPari puuttuu, eli
Antti
KP - Jenk se vasemmanpuolinen 11
AP - Ame 7
Kiitos, nyt se on valmis niin paljon kuin se näyttää valmiiksi tulevan.kp peittää otsaa
ame sama englanniksi
M2
No oli se puuttuva sana sinne ainakin ilmestynytNyt pitäisi toimia niinkuin kuuluu
5+3 on englantilainen muusikko, löytyy Te-täsmennyssivulta ja jatkot saat varmaan siitä3 uupuisi niin saisiko apuja AKU ruutuun:
Te 5/3 ja Ve 5
Kiitti avuista, helppoja olivatkin, ei vaan tullut itse oltua tarpeeksi tarkka.5+3 on englantilainen muusikko, löytyy Te-täsmennyssivulta ja jatkot saat varmaan siitä
Löytyikin heti kun kysyi.Vieläköhän ois joku vinkkaamassa? Aleksanteri-ruudussa puuttuis sun ja kau väliset 6+3 ja 6.
muusikkoAntti ruudussa pääsansa 5-6. JOs sais viakka ammatin, kun ei millään viitsisi käydä koko Wikin Antti-listaa läpi.
Pelkosenniemeläisiä lähtöjään, käyttää englanninkielistä taiteilijanimeä.muusikko