Toiveissa vauva 2021

vierailija
Hei, olen täällä käynyt kauheassa vauvakuumeessa lueskelemassa teidän juttuja. En ole vielä kirjautunut, kun ei ole oikein yritys vielä alkanutkaan. Mutta täällä niin toivon etenkin pitkään yrittäneille plussaa, ettö ajattelin tulla yhden vinkin kertomaan. Ainakin raskauskeiju myy sellaista liukkaria kuin preseed. Tämä on toiminut kahdella kaverilla. Kummallakin tärppäsi heti, kun otti tuon käyttöön. Ilmeisesti auttaa siittiöitä liikkumaan oikeaan paikkaan. Plussatuulia kaikille!
 
@Tiukuna mulla oli dpo6 (oma uskomus)/dpo8 (Flo) koko päivän just sellaista poraavaa ja juilivaa
kipuilua nimenomaan kohdun kohdalla ja sillon tällöin vihlas munasarjojen kohdillakin (y) Sen päivän oli tuntemuksia lähes koko ajan ja pari päivää sen jälkeen aina silloin tällöin tuntu, varsinkin esim. automatkoilla tai kun istahti töissä tauolla :) Toivottavasti siellä nyt olis tarrannut kiinni ja plussa tulis ❤
 
Harmi, että uusi kierto alkamassa minulla on myös yhden desimaalin tarkkuudella lämpötilan mittaava. Kyllä se suuntaa antaa, ennen ovista on noin 36.6 ja oviksen jälkeen 37.1. Riittävän tarkka minulle suusta mittaan aamulla ennen nousemista
Missä vaiheessa sulla putoo lämmöt takasin siihen 36.6? Mulla oli kanssa tossa aikasemmin viikolla sitä 37.0-37.1.. nyt kuitenkin pudonnu takas 36.8.. mulla siis normi kainalolämpö 36.6, eli toi 36.8 on varmaan normi korvasta... :unsure:
 
Anteeksi oma napa, mut tein äsken raskauskeijusta tilatun ovis liuskatestin ja oon niitä tehnyt nyt kolmisen päivää ja testiviivaa ei ole edes tullut näkyviin, mut äsken kun tein, ni testiviiva näkyi tosi selvästi ja ei oo ku vähän kontrolliviivaa haaleampi! Digei on vielä 5 jäljellä..riittäköhän jos teen aamulla sen taas? Apua! Eka kerta, kun tulee noin selkeä viiva ja limat on sen mukaiset :eek:
Jännittävää!
Minä teen monesti samasta pissasta kummallakin testin, mutta ehkä tekisin tuossa tapauksessa niin, että testaisin muutaman tunnin päästä "yöpissasta", jos siis tapaat valvoa tms. On tarkkaa puuhaa oviksen bongaus :D mahtavaa, että tulee selkeät oireet! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj
Hei, olen täällä käynyt kauheassa vauvakuumeessa lueskelemassa teidän juttuja. En ole vielä kirjautunut, kun ei ole oikein yritys vielä alkanutkaan. Mutta täällä niin toivon etenkin pitkään yrittäneille plussaa, ettö ajattelin tulla yhden vinkin kertomaan. Ainakin raskauskeiju myy sellaista liukkaria kuin preseed. Tämä on toiminut kahdella kaverilla. Kummallakin tärppäsi heti, kun otti tuon käyttöön. Ilmeisesti auttaa siittiöitä liikkumaan oikeaan paikkaan. Plussatuulia kaikille!
Kiitos vinkistä! :) ja kirjauduhan palstalle ja tule juttelemaan, kun yrityksen aloittaminen lähestyy! Täällä on mukava henki ja jokainen voi kertoa omista ajatuksistaan. Kaikki erilaisissa tilanteissa ja erilaisilla taustoilla, mutta haave on kaikilla sama :)
 
Kiitos vinkistä! ja kirjauduhan palstalle ja tule juttelemaan, kun yrityksen aloittaminen lähestyy! Täällä on mukava henki ja jokainen voi kertoa omista ajatuksistaan. Kaikki erilaisissa tilanteissa ja erilaisilla taustoilla, mutta haave on kaikilla sama
Mä oon kyllä ihmeissäni ja iloinen, miten täällä on näin hyvä henki! Ei ole muilla sivuilla huomannut samanlaista :love: :)
 
Missä vaiheessa sulla putoo lämmöt takasin siihen 36.6? Mulla oli kanssa tossa aikasemmin viikolla sitä 37.0-37.1.. nyt kuitenkin pudonnu takas 36.8.. mulla siis normi kainalolämpö 36.6, eli toi 36.8 on varmaan normi korvasta... :unsure:
Vähän vaihtelee. Joskus jo ennen menkkoja lämmöt laskee, mut nyt ollut useampi kierto niin, että lämmöt laskee uuden kierron jo alettua. Eli en oikein osaa noista lämmöistä päätellä mitään, on vain tapana mittailla :)
 
Täällä oli puhetta aikasilla dpo:lla olleista vatsakivuista.

Mullahan oli tosiaan viikko sitten tunnin ajan aivan jäätävä polte alavatsalla ja silloin oli dpo5 menossa. Tämän jälkeen ollut ensin paineen tunnetta alavatsalla ja vihlontaa munasarjojen kohin. Kuitenkin tässä päivien edetessä on kaikki tuntemukset vatsalta hävinny ja meno alapäässä muuttunut niin kuivaksi kuin olla ja voi pe alkaen.. Eli minulla ei kivut tarkottanu mitään ja ootan kiltisti menkkojen alkua :( Toivottavasti teil muil on parempi tuuri kipujen myötä! ♥
 
Tänään on semmoinen päivä, että tuntuu niin toivottomalta tämä yritys. Jotenkin semmoinen olo että se eka kesken mennyt tärppikierros joutui pillereiden lopettamisen jälkeisestä hormoniryöpystä ja se meni sitten siinä. Jotenkin se plussatesti antoi toivoa tulevasta mutta nyt kun ei enää saakkaan sitä plussaa testiin niin äh. Vaikka tiedän että pieni aika on vasta mennyt ja täytyisi vain pitää pää kylmänä. Silti nyt, tänään en jaksa.
Rakastin sitä tunnetta kun kerkesin saamaan uutta tarkoitusta itselleni ja elämään, kerkesin haaveilla ja katsella tulevaisuutta kolmestaan. Kerkesin tuntea, miten kovasti tätä haluan. Kerkesin pitää kättä vatsalla ja kuvitella miten siellä uusi elämä on alkamassa. Mies kerkesi pussata vatsaa ja ihastella kuinka se alkaisi pian pyöristymään. Ja vaikka niin pienen pienen hetken kerkesin siitä raskauden alusta nauttia, ja vaikka se oli silmänräpäyksessä ohi, niin se oli iso hetki.

Tämä yrittäminen ei todellakaan ole helppoa, enkä voi kuvitella miltä teistä pitkään yrittäneistä tuntuu. Lyhytkin aika on pitkä kun kovasti jotakin odottaa. Kaikki täällä ryhmässä on kyllä ansainnut oman pienokaisen. Niin paljon sen eteen teette ja haaveilette, ja jokaisella olisi niin paljon rakkautta annettavana.<3
 
Tänään on semmoinen päivä, että tuntuu niin toivottomalta tämä yritys. Jotenkin semmoinen olo että se eka kesken mennyt tärppikierros joutui pillereiden lopettamisen jälkeisestä hormoniryöpystä ja se meni sitten siinä. Jotenkin se plussatesti antoi toivoa tulevasta mutta nyt kun ei enää saakkaan sitä plussaa testiin niin äh. Vaikka tiedän että pieni aika on vasta mennyt ja täytyisi vain pitää pää kylmänä. Silti nyt, tänään en jaksa.
Rakastin sitä tunnetta kun kerkesin saamaan uutta tarkoitusta itselleni ja elämään, kerkesin haaveilla ja katsella tulevaisuutta kolmestaan. Kerkesin tuntea, miten kovasti tätä haluan. Kerkesin pitää kättä vatsalla ja kuvitella miten siellä uusi elämä on alkamassa. Mies kerkesi pussata vatsaa ja ihastella kuinka se alkaisi pian pyöristymään. Ja vaikka niin pienen pienen hetken kerkesin siitä raskauden alusta nauttia, ja vaikka se oli silmänräpäyksessä ohi, niin se oli iso hetki.

Tämä yrittäminen ei todellakaan ole helppoa, enkä voi kuvitella miltä teistä pitkään yrittäneistä tuntuu. Lyhytkin aika on pitkä kun kovasti jotakin odottaa. Kaikki täällä ryhmässä on kyllä ansainnut oman pienokaisen. Niin paljon sen eteen teette ja haaveilette, ja jokaisella olisi niin paljon rakkautta annettavana.<3
Koskettavasti kirjoitat, teille myös toivon onnistumista ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Nokare
Täällä oli puhetta aikasilla dpo:lla olleista vatsakivuista.

Mullahan oli tosiaan viikko sitten tunnin ajan aivan jäätävä polte alavatsalla ja silloin oli dpo5 menossa. Tämän jälkeen ollut ensin paineen tunnetta alavatsalla ja vihlontaa munasarjojen kohin. Kuitenkin tässä päivien edetessä on kaikki tuntemukset vatsalta hävinny ja meno alapäässä muuttunut niin kuivaksi kuin olla ja voi pe alkaen.. Eli minulla ei kivut tarkottanu mitään ja ootan kiltisti menkkojen alkua :( Toivottavasti teil muil on parempi tuuri kipujen myötä! ♥
Voi ei, tiedän tunteen :( Minulla on joissain kieroissa paljonkin tuntemuksia vatsan alueella luteaalivaiheen aikana. Nipistelyä, menkkamaista kipua, repäisykipua. Ja joissain kierroissa taas ei yhtään mitään. Tähän asti oireet tai oireettomuus ovat ennakoineet ainoastaan uutta kiertoa alkavaksi :/
 
Täällä oli puhetta aikasilla dpo:lla olleista vatsakivuista.

Mullahan oli tosiaan viikko sitten tunnin ajan aivan jäätävä polte alavatsalla ja silloin oli dpo5 menossa. Tämän jälkeen ollut ensin paineen tunnetta alavatsalla ja vihlontaa munasarjojen kohin. Kuitenkin tässä päivien edetessä on kaikki tuntemukset vatsalta hävinny ja meno alapäässä muuttunut niin kuivaksi kuin olla ja voi pe alkaen.. Eli minulla ei kivut tarkottanu mitään ja ootan kiltisti menkkojen alkua Toivottavasti teil muil on parempi tuuri kipujen myötä!
Voi harmi :( Tsemppiä! Jos ei tässä kierrossa tärppää, niin toivottavasti seuraavassa <3

Seurailin negakierroissa ennen yrityksen alkua oireita, ja joka kierrossa oireet oli ihan erilaisia. Toisissa oli paljon vatsakipuja, toisissa ei mitään, toisissa kuivaa ja toisissa märkää ym. Esikoisen raskauden ekojen päivien oireet eivät oikein ole poikenneet tästä kierrosta, mutta ei myöskään toissakierron negaoireistakaan : D Eli ei oireista kyllä voi mitään päätelläkään. Ja omakin raskaus voi toisella kerralla ilmetä eri tavalla. Pitäisi vaan kiltisti malttaa odottaa vielä viikko :) Eilen alavatsaani vaan sattui vaan niin kovaa, etten saanut unta, ja alkoi jo huolestuttaa, että mikä on vikana. En usko, että raskaudesta vielä tässä vaiheessa kyse. En usko raskauteen muutenkaan omalla kohdalla, kun tallettelut joko dpo -4 ja -3 tai -3 ja -2 :)

Kukakohan on seuraavaksi testaamassa? :)
 
Täällä ehtii tapahtua päivässä tai parissa ihan hirveästi! Vaikea muistaa mitä kaikkea piti kommentoida ja kelle.. Ihanaa toki, että on aktiivista keskustelua!

Mulla ei ole ollut mitkään vippaskonstit käytössä. Jos uusi kierto alkaa, olen kyllä miettinyt joidenkin aloittamista. Vaikka yritys on meillä alkanut vasta toukokuussa, tuntuu aika epätoivoiselta. Ja tietysti tiedän, että on ihan normaalia, ettei vielä ole tärpännyt, mutta kuitenkin.. Ärsyttää odottelu ja kaikkken mahdollisten oireiden tunnustelu.

Tää kierto on kyllä ollut aiempia oireettomampi. Jonkun verran ollut pahoinvointia, mutta se nyt voi johtua monesta muustakin. Perjantaina paperiin tuli pyyhittäessä rusehtavaa tuhrua. Olin jo varma menkkojen alkamisesta, mutta ei vielä näy. Eilen oli kerran todella paksua valkovuotoa.. Menkkojen pitäisi tässä ihan minä päivänä vaan alkaa.

Eli siis aika pian testailen, ehkä jo huomenna, viimeistään varmaan keskiviikkona.
 
Täällä ehtii tapahtua päivässä tai parissa ihan hirveästi! Vaikea muistaa mitä kaikkea piti kommentoida ja kelle.. Ihanaa toki, että on aktiivista keskustelua!

Mulla ei ole ollut mitkään vippaskonstit käytössä. Jos uusi kierto alkaa, olen kyllä miettinyt joidenkin aloittamista. Vaikka yritys on meillä alkanut vasta toukokuussa, tuntuu aika epätoivoiselta. Ja tietysti tiedän, että on ihan normaalia, ettei vielä ole tärpännyt, mutta kuitenkin.. Ärsyttää odottelu ja kaikkken mahdollisten oireiden tunnustelu.

Tää kierto on kyllä ollut aiempia oireettomampi. Jonkun verran ollut pahoinvointia, mutta se nyt voi johtua monesta muustakin. Perjantaina paperiin tuli pyyhittäessä rusehtavaa tuhrua. Olin jo varma menkkojen alkamisesta, mutta ei vielä näy. Eilen oli kerran todella paksua valkovuotoa.. Menkkojen pitäisi tässä ihan minä päivänä vaan alkaa.

Eli siis aika pian testailen, ehkä jo huomenna, viimeistään varmaan keskiviikkona.
Ymmärrän, minullakin oli jo muutaman kuukauden yrityksen jälkeen hirveä paniikki päällä. Ja jotenkin tiesin, että ei tule nopeasti onnistumaan. Toivottavasti teidän ei tarvitsisi kauaa odottaa. Pahoittelut negasta :(
 
  • Rakkaus
Reactions: -Lounatuuli-
Onnittelut plussanneille :love: ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Syvimmät osanotot keskenmenneille.:cry:

Oon vietelly viimeistä lomaviikkoa mökkeillen. Huomenna olis paluu arkeen, onneksi. Ei ehkä ennätä niin kovasti kuulostella itseään ja mahdollisia oireita. Se on todella rasittavaa!:cautious: Joka kierrossa ajattelen, että nyt otan rennosti, mutta höpöhöpö. Aina sitä vaan oviksen jälkeen alkaa tarkkaileen jokaista pientä tuntemusta. Nyt on parina päivänä ollut aamulla nenä tukkoinen ja välillä viluttaakin, mutta luultavasti palellutin itteni mökillä. Tänään dpo 11 ja menkkojen pitäis alkaa torstaina. Ja luultavasti alkaakin. Finnejä pukkaa, tissit normaalisti kipeät, ärsyttää koko ajan:devil: eli siis ihan normiolo ennen menkkoja. Testailen vasta, jos menkat sattuukin oleen myöhässä. Mietin lämpöjen mittailuja ensi kiertoon. Ennen nousemista siis mittaus ja mistä kehonosasta sen mittaatte?
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Onnittelut plussanneille :love: ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Syvimmät osanotot keskenmenneille.:cry:

Oon vietelly viimeistä lomaviikkoa mökkeillen. Huomenna olis paluu arkeen, onneksi. Ei ehkä ennätä niin kovasti kuulostella itseään ja mahdollisia oireita. Se on todella rasittavaa!:cautious: Joka kierrossa ajattelen, että nyt otan rennosti, mutta höpöhöpö. Aina sitä vaan oviksen jälkeen alkaa tarkkaileen jokaista pientä tuntemusta. Nyt on parina päivänä ollut aamulla nenä tukkoinen ja välillä viluttaakin, mutta luultavasti palellutin itteni mökillä. Tänään dpo 11 ja menkkojen pitäis alkaa torstaina. Ja luultavasti alkaakin. Finnejä pukkaa, tissit normaalisti kipeät, ärsyttää koko ajan:devil: eli siis ihan normiolo ennen menkkoja. Testailen vasta, jos menkat sattuukin oleen myöhässä. Mietin lämpöjen mittailuja ensi kiertoon. Ennen nousemista siis mittaus ja mistä kehonosasta sen mittaatte?
Pitäisi mitata suurinpiirtein samaan aikaan ennen nousemista, mutta minulla vaihtelee tuo kellonaika. Sen vuoksi en tiedä, onko tarpeeksi tarkkaa mittaaminen. Mittaan digimittarilla suusta, mittari posken puolella. Minulla myös kaikkia menkkoja edeltävät oireet ja vitutus todella suurta koko ajan. Huomenna paluu töihin, niin jospa se tästä. Tsemppiä sinne!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiitiäinen87
Täällä oli puhetta aikasilla dpo:lla olleista vatsakivuista.

Mullahan oli tosiaan viikko sitten tunnin ajan aivan jäätävä polte alavatsalla ja silloin oli dpo5 menossa. Tämän jälkeen ollut ensin paineen tunnetta alavatsalla ja vihlontaa munasarjojen kohin. Kuitenkin tässä päivien edetessä on kaikki tuntemukset vatsalta hävinny ja meno alapäässä muuttunut niin kuivaksi kuin olla ja voi pe alkaen.. Eli minulla ei kivut tarkottanu mitään ja ootan kiltisti menkkojen alkua Toivottavasti teil muil on parempi tuuri kipujen myötä!

Joo mulla oli kans viimekierrossa monia oireita ( ei kyl samoja kun nyt), ja ne häipyi ja sit menkat alkoi. En perusta näihin oireisiin nyt kyl viel yhtään mitään, kunhan pohdin mikä ne aiheuttaa.

Siis mä en kyl kestä jos nää oireet on on jotain mun uusia menkat alkaa viikon päästä oireita. Oon kyl seurannut mun kiertoa ja oireilua melko tarkkaan aiemminkin ihan sen kystan takia joka mulla oli ja tämmöistä ei oo ennen ollu. Tänään ilmestyi taas pahoinvointia niinkuin viime kierrossa. En kestä jos tää on jatkossa aina oireena ennen menkkoja. Lisäksi mut todella yllättänyt oire jostain tänään on kamala huimaus. Päässä vaan pyörii ja edelleen nukuttaa. Toivon kovasti etten olis nyt vaan tulossa kipeäksi.
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

02.08.2020 - SUNNUNTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Hipposka.....................kp 38/29-32
Napsunen....................kp 37/35-37
Rimaleli..........................kp 37/30
Loree...............................kp 34/?
Zennuli..........................kp 33/25-28
Lovecoco.....................kp 33/30
Wanti..............................kp 33/32-36
-Lounatuuli-.................kp 30/28-35
Sinisilmät.........................kp 27/27-28
Tiukuna......................kp 27/29-31
Mäyh..............................kp 27/26-31
Mamtobe............................kp 26/28
Eeva650.........................kp 24/28-42
Nipsuneiti83.................kp 24/29
Tiitiäinen87.....................kp 24/27
Minttuni...........................kp 23/25
LaTila...................................kp 23/27
Goodway.......................kp 23/23
AnnMariii.........................kp 22/?
Kikkakolmas..............kp 21/28
Wbä...................................kp 20/26-28
Pandanen......................kp 20/29-31
Melissa86.....................kp 19/30-36
lulube..............................kp 18/29
Brunet82.......................kp 17/26-28
Aniaj..................................kp 14/28
Helmikorvakoru.......kp 13/27-28
Kirjoh89....................kp 13/28
Krippis...........................kp 13/22-24
pata-ässä.................kp 11/28
Kasikuus......................kp 10/27-28
Lillanna.............................kp 10/28-42
Nokare..........................kp 10/27
rubikinkuutio.............kp 9/27-29
Jjenn...............................kp 8/29-33
Haaveilija-31......................kp 6/27
Iinesankka82....................kp 5/29-30
Töppönen_....................kp 4/26
Heemilia............................kp 3/30(?)
Kuumeilija40..................kp 3/27-28
Alinna86.........................kp 3/26
Mysteerio.......................kp 1/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mamtobe.........................dpo 13
Sinisilmät.........................dpo 13
Tiitiäinen87.....................dpo 11
minttuni.............................dpo 9
LaTiLa...............................dpo 9
Eeva650..........................dpo 7
Tiukuna.........................dpo 6
Kikkakolmas................dpo 5
Helmikorvakoru..............dpo 5
Pandanen........................dpo 3
Melissa86........................dpo 3
Brunet82..........................dpo 2
Krippis................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

En tiedä toimiiko linkki, mutta tuo on äsken tehty ovistesti. Viivat ei aivan tasa vahvoja ole, mutta aika lähellä.
Eilen illalla sain digiin hymynaaman. Onko ovulaatio siis mahdollisesti tänään vai vasta huomenna?
Tuntuu et olen ihan hukassa näiden ovis asioiden kanssa ja tämä on eka kerta, kun ikinä edes saan toista kunnollista viivaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Loree

Yhteistyössä