Täällä tuli sunnuntaina 12 raskausviikkoa täyteen, tarkentuu torstaina ensimmäisessä ultraäänessä. Eilen kuuntelin töissä sydänääniä ja kyllä ne vaan kuuluivat. Jännittää tosi paljon tuleva uä, onko kaikki muuten hyvin.
Minulla myös ultra to ja silloin viikot ois 12+3..kyllä meinaa kärsivällisyys jo loppua tässä kohtaa. En siis ole kuullut sydänääniä enkä käynyt ultrassa..tuntuu että hirveessä välitilassa ollu viikkoja kun odottaa vaan..Täällä tuli sunnuntaina 12 raskausviikkoa täyteen, tarkentuu torstaina ensimmäisessä ultraäänessä. Eilen kuuntelin töissä sydänääniä ja kyllä ne vaan kuuluivat. Jännittää tosi paljon tuleva uä, onko kaikki muuten hyvin.
Päästiin hcg testiin ja tulos yli 2200, eli luultavasti uusi raskaus kun noin isot luvut 5 viikkoa keskenmenosta. To sit seuranta hcg, jos tuplaantunut ei epäselvää. Ja taas olen ihan kujalla. Ei uskalla olla edes onnellinen.Onko sinua ultrattu yms?Ettei siellä nyt kuitenkin joku salamatkusta matkassa..toivotaan, että selviää pian!
Mahtavia uutisia! Jännä päivä teillä huomenna! Tsemppiä!Onnea Nasu08 plussasta!
Meidän 4 munasolusta 1 hedelmöittyi. Ihana, kun meidän klinikan biologi soitti tänään, että alkio on jatkanut jakautumista ja näyttää oikein hyvältä. Huomenna on tuoresiirto.
Ootko Annamaija saanut selvyyttä oireille? Mua jostain syystä jännittää Erityisesti sun puolesta.
Mitå jos kyytiläisiä oli 2 ja vain toinen meni kesken. Silloin olisit raskautunut ennen keskenmenoa.Mahtavia uutisia! Jännä päivä teillä huomenna! Tsemppiä!
Huomenna uusinta hcg ja jos tuplat on uusi raskaus. Arvo on kyllä kova, koska viikot isoimmillaan 4+3, en ennen km ole voinut kuitenkaan raskautua...
Hei! Kiitos kysymästä. Ultrassa näkyi yksi elävä tyyppi, oli kädet, jalat, pää, selkäranka, vatsa jne. Niskapoimu 1,3 mm eli kuulemma normaali. Nyt odotetaan riskiprosenttia tai mikä se nyt on mikä tästä yhdistelmäseulonnasta nyt sitten tulee Eli ihan hyvä fiilis tällä hetkellä.Miten Skorpioni teidän ultra meni?
Hei! Saanko kysyä missäpäin nippt testi tulee automaattisesti iän puolesta? Mulle ei puhuttu sellaisesta mitään. (Ja Helsingissä siis meidän seulat) .On tää kyllä yhtä odottamista..vihdoin pääsin nt-ultraan ja kaikki oli hyvin pienellä. Toki sit iän puolesta jo tuo downriski hälytti ja maanantaina menen nippt-testiin ja taas ootellaan tuloksia..tuon testin jälkeen on ainakin selvää missä mennään..huh..odottavan aika on piiiiittttkäää
Olen Keski-Suomessa ja kaikki 40+ saa sen automaattisesti jos haluaa täällä ja sain tänään ultran yhteydessä heti nuo seulojen tulokset missä down hälytti 1/210 suhteella niin senkin puolesta niihin nyt haluan..ma menen ja 2viikon sisään tulee tulokset..Hei! Saanko kysyä missäpäin nippt testi tulee automaattisesti iän puolesta? Mulle ei puhuttu sellaisesta mitään. (Ja Helsingissä siis meidän seulat) .
Hienoa, että pääsette sinne Nipt-testiin. Itse asun Tampereella ja en tiedä yhtään kuinka täällä pääsee ko. testeihin. Kävin jo neuvolassa ja vähän sekava fiilis jäi. En oikein ymmärtänyt, että mitä kaikkea on tulossa. Rvalla 15 vasta seuraava käynti neuvolaan. Sitä ennen toki ultra ja labrat. Mutta siis kuka kertoo np tuloksen jne... kauheeta kun yhtäkkiä on itsellä ihan avuton olo:-/ Mutta siis eilen alkuraskauden ultrassa sydän löiOlen Keski-Suomessa ja kaikki 40+ saa sen automaattisesti jos haluaa täällä ja sain tänään ultran yhteydessä heti nuo seulojen tulokset missä down hälytti 1/210 suhteella niin senkin puolesta niihin nyt haluan..ma menen ja 2viikon sisään tulee tulokset..
Miten sinulle kävi näitten arvojen kanssa?Oliko jo kontrolli?Mahtavia uutisia! Jännä päivä teillä huomenna! Tsemppiä!
Huomenna uusinta hcg ja jos tuplat on uusi raskaus. Arvo on kyllä kova, koska viikot isoimmillaan 4+3, en ennen km ole voinut kuitenkaan raskautua...