vierailija
Ei varmaan kokonaisuutena, mutta kummasti sinne on kelpuutettu sellaista ainesta varsin paljon.Eli PS ei ole äärioikeistoa.
Ei varmaan kokonaisuutena, mutta kummasti sinne on kelpuutettu sellaista ainesta varsin paljon.Eli PS ei ole äärioikeistoa.
Taisi siitä hyökkäyksestä jotain vammoja jäädä kuitenkin. Sen verran omituisesti hepun kommentit seilaavat. Vai onko sairaalaan asti sitten tullut uhkauksia, että parasta varmistaa tekijöiden pääseminen kuin koira veräjästä tarinaa muuttamalla tai joku tulee viimeistelemään homman. Odotan mielenkiinnolla mitä tästä jutusta tulee tai tuleeko mitään.Katajan mielestä iskun takana äärioikeisto
Onko vasemmisto kelpuuttanut äärivasemmistoa puolueeseen?Ei varmaan kokonaisuutena, mutta kummasti sinne on kelpuutettu sellaista ainesta varsin paljon.
Ei perussuomalaiset ole äärioikeistolainen puolue edes Helsingin Sanomien selvityksissä. Konservatiivisuus ei ole oikeistolaisuutta, tämä tuntuu menevän usein jopa toimittajilta ohi ymmärryksen. Henkilötasolla minäkin tunnen kommunistin, joka on minua paljon konservatiivisempi. Onko hän muka äärioikeistolainen kommunisti?Eli PS ei ole äärioikeistoa.
Mä niin odotin tätä teoriaaVai onko sairaalaan asti sitten tullut uhkauksia, että parasta varmistaa tekijöiden pääseminen kuin koira veräjästä tarinaa muuttamalla tai joku tulee viimeistelemään homman.
Epäilen että noin on.Taisi siitä hyökkäyksestä jotain vammoja jäädä kuitenkin. Sen verran omituisesti hepun kommentit seilaavat. Vai onko sairaalaan asti sitten tullut uhkauksia, että parasta varmistaa tekijöiden pääseminen kuin koira veräjästä tarinaa muuttamalla tai joku tulee viimeistelemään homman. Odotan mielenkiinnolla mitä tästä jutusta tulee tai tuleeko mitään.
Onhan sulla tuossa ylempänä kuva, joka kertoo, miten asia on. Tätä on yritetty takoa päähän, että PS ei ole äärioikeistoa. Tuo graafi ja tämä murhayritys sen todistavat.Siis miten niin tämä todistaa, etteivät persut ole äärioikeistoa? Kataja vastusti äärioikeistoa, piti Halla-Ahon valintaa katastrofaalisena, sai vasarasta ja nyt poliisi epäilee, että on tapahtunut ensimmäinen poliittinen murhayritys Suomen historiassa, jossa tekijät saattavat olla samasta puolueesta. Saman puolueen äärioikeistolaissiipeä. Minusta tämä puhuu vahvasti sen puolesta, että persuissa on äärioikeistoa. Joka kaiken lisäksi pelolla ja väkivallalla pyrkii valtaan. Kataja itse sanoi näin: "Suhtaudun erittäin jyrkästi näihin äärioikeistolaisiin liikkeisiin ja olen yrittänyt suitsia ja putsata niitä pois myös keskisuomalaisten perussuomalaisten joukosta. Melkeinpä luulen, että nyt tämä tuli sieltä äärioikeiston suunnalta, mutta tämä on vain minun arveluani. Poliisi hoitaa asian ja tutkii, ja siinä selvinnevät motiivitkin". Kataja siis sanoo Keski-Suomen perussuomalaisissa olleen/olevan äärioikeistoa ja arvelee heitä syyllisiksi, vaikka ei tietenkään tiedä.
Maksumuurin takana.Perussuomalaiset huolehtii nyt Pekka Katajan turvallisuudesta – "Tämä on kuin jostain amerikkalaisesta elokuvasta"
Perussuomalaisten pahoinpidellyn keskisuomalaisaktiivin Pekka Katajan turvallisuus on nyt myös puolueen erityisessä valvonnassa.www.ksml.fi
Pekka epäilee et puolueeseen kuuluvat on pahoinpitelyn takana ja silti menee puolueen ”suojeluun”
Tää on ku kauniista ja rohkeista, ihan päätöntä menoa
otsikossa tärkeinMaksumuurin takana.
Onhan sulla tuossa ylempänä kuva, joka kertoo, miten asia on. Tätä on yritetty takoa päähän, että PS ei ole äärioikeistoa. Tuo graafi ja tämä murhayritys sen todistavat.
Yritit sitten levittää valeuutisia. Kataja ei ole sanonut, että pahoinpitelijät olisivat puolueeseen kuuluvia, vaan äärioikeistoa.Perussuomalaiset huolehtii nyt Pekka Katajan turvallisuudesta – "Tämä on kuin jostain amerikkalaisesta elokuvasta"
Perussuomalaisten pahoinpidellyn keskisuomalaisaktiivin Pekka Katajan turvallisuus on nyt myös puolueen erityisessä valvonnassa.www.ksml.fi
Pekka epäilee et puolueeseen kuuluvat on pahoinpitelyn takana ja silti menee puolueen ”suojeluun”
Tää on ku kauniista ja rohkeista, ihan päätöntä menoa
suitsinut puolueeseen pesiyytneitä äärioikeisto pois puolueesta, sieltä luultavasti löytyy syylliset.Yritit sitten levittää valeuutisia. Kataja ei ole sanonut, että pahoinpitelijät olisivat puolueeseen kuuluvia, vaan äärioikeistoa.
tää ei palstapersun mielestä ollut vale? Niinkö?Hi, ekki- kset sittenkin alkuperäisen g, eeli_ arvion mukaan?
On sulla hätäYritit sitten levittää valeuutisia. Kataja ei ole sanonut, että pahoinpitelijät olisivat puolueeseen kuuluvia, vaan äärioikeistoa.
missävaiheessa mun mielipide/kirjoitus/kommentti palstalla on muuttunut uutiseksi?Yritit sitten levittää valeuutisia. Kataja ei ole sanonut, että pahoinpitelijät olisivat puolueeseen kuuluvia, vaan äärioikeistoa.
Onko tuoreempaa kaaviota? Tuo on vuodelta 2015, jolloin tilanne oli Soinin johtamassa puolueessa toinen kuin puolueen jakautumisen jälkeen.Onhan sulla tuossa ylempänä kuva, joka kertoo, miten asia on. Tätä on yritetty takoa päähän, että PS ei ole äärioikeistoa. Tuo graafi ja tämä murhayritys sen todistavat.
Sehän on vahvempi teoria kuin Katajan ensimmäinen lausunto, koska hän heti alkuun sanoi minkä näköisiä ne olivattää ei palstapersun mielestä ollut vale? Niinkö?
Tämä kannattaa kertoa tapausta tutkiville, näinkin arvokas päätelmä..Sehän on vahvempi teoria kuin Katajan ensimmäinen lausunto, koska hän heti alkuun sanoi minkä näköisiä ne olivat
Linkkaat maksumuurin takana olevan artikkelin ja viestissäsi kerrot vain osatotuuden artikkelin sisällöstä, kunnes jäit kiinni.missävaiheessa mun mielipide/kirjoitus/kommentti palstalla on muuttunut uutiseksi?