Väsyttää mutta ei saa nukuttua.
Huomista kauppareissua pitäis suunitella
Miten sitä pitää suunnitella? ostoslistaako teet?Väsyttää mutta ei saa nukuttua.
Jo niin ostoslista tehtävä,kahtoo mitä tarviaa ostaa. Aamulla kymmenen aikoihin näkyy olevan myös ukkosia tulossa.Miten sitä pitää suunnitella? ostoslistaako teet?
Sais täälläkin sataa.On nihkeetä. Tulispa sade.
Mulla on salaattipäivä.
Hitsi miten nihkee ja kostee ilma, satoi yhessä vaiheessa kaatamalla ja nyt tuntuu ettei ilma vaihdu mihinkään...ihan kun olis jossain viidakossa tai saunan pukuhuoneessa.
Mulla on yleensä riittänyt noi tuulettimet, mutta nyt nekin pyörittää vaan tuota lämmintä ilmaa...eikä auttanut edes se, että keittiön ikkuna ja parvekkeen ovi oli auki.Mä en osaisi elää ilman tuota ilmastointivempulaa. Ku pitää vuoronperään jäähdytystä ja viilennystä päällä ni olo on sisätiloissa kelpo.
Mulla on yleensä riittänyt noi tuulettimet, mutta nyt nekin pyörittää vaan tuota lämmintä ilmaa...eikä auttanut edes se, että keittiön ikkuna ja parvekkeen ovi oli auki.
On täälläkin nyt, mutta oli pakko kokeilla josko auttaisTäällä on ikkunat ja ovi visusti kiinni.
Kuuma ilma pysykööt ulkona
On täälläkin nyt, mutta oli pakko kokeilla josko auttais
Mie oon kokeillut. Ei toimi. Käänsin puhaltamaan minuun päin.Jossain luki, että se tavallinen tuuletin kannattaa säätää niin että puhaltaa kuumasta kämpästä ikkunan kautta kuumaa ilmaa ulos. Kokeile!
Mie oon kokeillut. Ei toimi. Käänsin puhaltamaan minuun päin.
En tiiä.Nonni. Jotain insinöörien hapatusta sekin siis
Mä kokeilin tuota joskus parvekkeen oven suuntaisesti, mutta ee se aattanaJossain luki, että se tavallinen tuuletin kannattaa säätää niin että puhaltaa kuumasta kämpästä ikkunan kautta kuumaa ilmaa ulos. Kokeile!
Huoli toisesta on huolista suurin.Höh,yksin öllötän olkkarissq,kissat meni makkariin kun söivät eka.
Ei oikein pysty keskittymään mihinkään
KiitosHuoli toisesta on huolista suurin.
*halii*
Toi on ihan persiistä. Muitenkin sieltä saa huonosti ruokaa ja kun vielä on ruokarajoitteinen niin...Kiitos
Joo,niin on. Saa nähdä pääseekö kotiin tänään. Nälissään on siellä kun kaikessa on viljaa ja lisäaineita
Jep,ei edes hedelmiä tarjolla. Eipä vaan osannut varautua siihen että venyy kotiin pääsy ja olis laittanut mukaan hedelmiä syötäväksi. Niin miksi edes kysyvät ruokavaliosta kun eivät sitten mitään järjestä. Pelkää leipää, leikkeleitä,jogurttia missä on lisäaineita.Toi on ihan persiistä. Muitenkin sieltä saa huonosti ruokaa ja kun vielä on ruokarajoitteinen niin...
Mie valittaisin tuosta.Jep,ei edes hedelmiä tarjolla. Eipä vaan osannut varautua siihen että venyy kotiin pääsy ja olis laittanut mukaan hedelmiä syötäväksi. Niin miksi edes kysyvät ruokavaliosta kun eivät sitten mitään järjestä. Pelkää leipää, leikkeleitä,jogurttia missä on lisäaineita.
Siellä ei vissiin oo mittään parempaa tarjolla tuolla kun on tarkoitus että leikatut potilaat pääsee kotiin samana päivänä mutta joo ees jotain sopivaa pitäis.Mie valittaisin tuosta.