Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Miksi noi karpalot on vedessä? Mikä idea tuossa on?

Tää on vain teoria tai olettama. (Ku en oo toi m1es)
Ehkä kasvatusalustan päälle (joka kai turvemattoa ja/tai rahkasammalta joka "niitattu" kiinni maahan eli ei nouse kellumaan) päästetään vettä jotta karpalot nousevat pintaan ja siitä ne on helppo kerätä verkolla.

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: m1es
Äh ovikello soi väärään aikaan ja vieläpä väärä osoite oli.
Muutenkin ollu päivä sellainen. Ohjaaja soitti jo puoli yhdeksän vaikka piti soittaa toiselle ihmiselle siihen aikaan,mulle yheksältä. Sitten kun soitti tehtävän lopuksi klo 13 katsoi väärää paperia,että en oo vastannu kysymys 5 ja kun tehtävässä oli vain 4 kysymystä
:oops::rolleyes::D:ROFLMAO:

• Tykkää
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Äh ovikello soi väärään aikaan ja vieläpä väärä osoite oli.
Muutenkin ollu päivä sellainen. Ohjaaja soitti jo puoli yhdeksän vaikka piti soittaa toiselle ihmiselle siihen aikaan,mulle yheksältä. Sitten kun soitti tehtävän lopuksi klo 13 katsoi väärää paperia,että en oo vastannu kysymys 5 ja kun tehtävässä oli vain 4 kysymystä
:oops::rolleyes::D:ROFLMAO:
Jopas nyt. :D

• Tykkää
Reactions: Kais
r0s
Ai niin! Pitää oikein kertoa, ku koin yöllä kauhunhetkiä :D

Ku heräsin ku oli pisihätä ja nousin ja samalla muistin että niin ne punkit! Siis ku rämmittiin siellä heinikossa jotta päästiin rantaan, eikä muistettu illalla punkkisyynätä toisiamme.

Siinä sit unenpöpässä tihrustin itseäni edestä ja takaa peilin kautta ja huomasin rintojen välissä mustan pisteen ja olin alkaa kiljua, vaan (kerrankin) pysyin vaiti ja sytytin valot todettuani sormenpäillä, ettei siinä mitään tunnu.

-Se tatuoitu kohdistuspilkku sädehöitoa varten. *nolo*

Yhteistyössä