vierailija
Kas sadetutkasta näkyy kuinka yhtäkkiä muodostuu kunnon sade/ukkoskuuroja sinne tänne..
Miksi noi karpalot on vedessä? Mikä idea tuossa on?Niin, tässä ketjussa oli kyse puutarhaharrastuksesta. Kotimaista karpaloa ei juuri kukaan taida puutarhassa viljellä, vaikka ihana marja ensimmäisten pakkasten kovettaman rahakasammalen päältä kerättynä onkin.
Amerikassa tuo karpalon viljely on suurta bisnestä.
Pystyvideot pitäisi lailla kieltää. Prkl.Katso ihastuttava video: Ketunpoikaset käyvät pomppimassa Maaritin perheen trampoliinilla Naantalissa
Naapuritalon terassin alla asuvat ketunpoikaset ovat pomppineet Maaritin pihatrampoliinilla jo useaan otteeseen.www.iltalehti.fi
Miksi noi karpalot on vedessä? Mikä idea tuossa on?
Mulla on myös salamipizzaa mutta jäätelönä classicin kermatoffeepuikkoPitkästä aikaa salamipizzaa ja rommirusinajäätelöä
Hyvä juttu. Pitääkö silmäleikkauksen jälkeen käyttää silmälappua?Mies on hereillä,ei pääse ihan vielä kotiin. Väsyttää hirveesti
Hyvä juttu. Pitääkö silmäleikkauksen jälkeen käyttää silmälappua?Mies on hereillä,ei pääse ihan vielä kotiin. Väsyttää hirveesti
Puhalla se tänne. =)Ukkoskuuro huihui... jytisee ja sataa kaatamalla
Juuh,pittää ainakin seuraavaan päivään ja ulkona 1 viikon ajan.Hyvä juttu. Pitääkö silmäleikkauksen jälkeen käyttää silmälappua?
HyvääMulla on myös salamipizzaa mutta jäätelönä classicin kermatoffeepuikko
ok. phfuuuuuh pfhuuuuuuhPuhalla se tänne. =)
Kiittiok. phfuuuuuh pfhuuuuuuh
Jopas nyt.Äh ovikello soi väärään aikaan ja vieläpä väärä osoite oli.
Muutenkin ollu päivä sellainen. Ohjaaja soitti jo puoli yhdeksän vaikka piti soittaa toiselle ihmiselle siihen aikaan,mulle yheksältä. Sitten kun soitti tehtävän lopuksi klo 13 katsoi väärää paperia,että en oo vastannu kysymys 5 ja kun tehtävässä oli vain 4 kysymystä
Mä teen tonnikala-jauhelihapizzan. Osaan pizzaa laitan lisäksi mozzarellaa ja tomaattia.Ah, se työpäivä oli siinä.
Mitäs sit? Grillata voisi.
Mä teen tonnikala-jauhelihapizzan. Osaan pizzaa laitan lisäksi mozzarellaa ja tomaattia.
Tänään on pizzapäivä kaikilla
NamEio, ei o!
Meill grillataan possua, kesäkurpitsaa ja paprikaa. Maissintähkiäkin on pari jos on iso nälkä.