Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Prisma-havaintoja: "huonosti käyttäytyvät vanhemmat miehet".

-Yks vanha äijä jätti hyllyjen väliin pierun ja hävisi nolon näköisenä paikalta
-Joku Risto-Matti-Ratian näkönen hopeakettu iski silmänsä meikäläiseen he-vi -osastoilla ja tuijotti minkä kerkes. Sit se alkoi seuraamaan mua joka paikkaan: otin mandariineja niin otti kans, sit seuras kalahyllylle...olin loppuvaihees jo kiusaantunu seuraamisesta.
:unsure:

• Haha
Reactions: Elena777 ja Kais
Prisma-havaintoja: "huonosti käyttäytyvät vanhemmat miehet".

-Yks vanha äijä jätti hyllyjen väliin pierun ja hävisi nolon näköisenä paikalta
-Joku Risto-Matti-Ratian näkönen hopeakettu iski silmänsä meikäläiseen he-vi -osastoilla ja tuijotti minkä kerkes. Sit se alkoi seuraamaan mua joka paikkaan: otin mandariineja niin otti kans, sit seuras kalahyllylle...olin loppuvaihees jo kiusaantunu seuraamisesta.
Awwww rakkautta ja pieruja ilmassa :sneaky:;):LOL::ROFLMAO:

• Haha
Reactions: Elena777 ja Echo
Aikainen herötys aamulla, klo 5.
Mies lähtee klo 5.40 kyssiin leikkaukseen ja mä oottelen sitten koko päivän kotona hermostuneena.
Saa nähdä saanko tehtyä mitään etäpäivänä

• Tykkää
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja Echo
Suo josta karpaloita löytyy on aivan tuossa ihan lähellä,tontin rajalla. Ja pihlajanmarjat unohdin, niistä tulee oikein hyvää hyytelöä. Sieniä en viljele, niitä löytyy tarpeeksi tontilta ja lähimetsistä.
Meillä on oikeasti sitä karpaloa tuossa meidän tontilla olevan suon laidalla, sieltä sitä saa. Joskus jo niin jäisiä kun pakkanen tulee.
Niin, m1ehelle ehkä tulee järkytyksenä se että karpaloa kasvaa ja on muuallakin kuin Amerikassa..
Niin, tässä ketjussa oli kyse puutarhaharrastuksesta. Kotimaista karpaloa ei juuri kukaan taida puutarhassa viljellä, vaikka ihana marja ensimmäisten pakkasten kovettaman rahakasammalen päältä kerättynä onkin.

Amerikassa tuo karpalon viljely on suurta bisnestä.

Huomenta,mukavaa päivää sinne.
3.40 loppui uni. Klo 5 soi herätyskello.Montaa tuntia ei tullut unta,murta onneksi on etäpäivä kotona eikä töissä

• Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä