vierailija
Pamautan suaMun maaginen luku on näköjään aina joko 7 tai 8.
Pamautan suaMun maaginen luku on näköjään aina joko 7 tai 8.
Ulinaa valitusta.Mä taas suomalaisena olen miettinyt mitä tarkoittaa Uli Uli?
Öyhtötys siis oikeinÖyhötys väärin on oikein ja uli uli väärin?
Sinä myösEi kun minä kkun en ymmärrä
Awwww rakkautta ja pieruja ilmassaPrisma-havaintoja: "huonosti käyttäytyvät vanhemmat miehet".
-Yks vanha äijä jätti hyllyjen väliin pierun ja hävisi nolon näköisenä paikalta
-Joku Risto-Matti-Ratian näkönen hopeakettu iski silmänsä meikäläiseen he-vi -osastoilla ja tuijotti minkä kerkes. Sit se alkoi seuraamaan mua joka paikkaan: otin mandariineja niin otti kans, sit seuras kalahyllylle...olin loppuvaihees jo kiusaantunu seuraamisesta.
Tunteita ja tuoksuja.Awwww rakkautta ja pieruja ilmassa
Saako udella, että mikä leikkaus hänellä on?Aikainen herötys aamulla, klo 5.
Mies lähtee klo 5.40 kyssiin leikkaukseen ja mä oottelen sitten koko päivän kotona hermostuneena.
Saa nähdä saanko tehtyä mitään etäpäivänä
Saa udella. Silmäleikkaus.Tekomykiö poistetaan takakapselista ja uusi lsitetaan etukapseliin. Tekomykiö heiluu nyt ja aiheuttaa näköongelmiaSaako udella, että mikä leikkaus hänellä on?
Onko hänelle siis joskus tehty näönkorjausleikkaus?Saa udella. Silmäleikkaus.Tekomykiö poistetaan takakapselista ja uusi lsitetaan etukapseliin. Tekomykiö heiluu nyt ja aiheuttaa näköongelmia
Kaihileikkaus ja laitettiin tekomykiö takakspseliinOnko hänelle siis joskus tehty näönkorjausleikkaus?
Ok. Toivotaan että huominen korjaus menee hyvin!Kaihileikkaus ja laitettiin tekomykiö takakspseliin
Suo josta karpaloita löytyy on aivan tuossa ihan lähellä,tontin rajalla. Ja pihlajanmarjat unohdin, niistä tulee oikein hyvää hyytelöä. Sieniä en viljele, niitä löytyy tarpeeksi tontilta ja lähimetsistä.
Meillä on oikeasti sitä karpaloa tuossa meidän tontilla olevan suon laidalla, sieltä sitä saa. Joskus jo niin jäisiä kun pakkanen tulee.
Niin, tässä ketjussa oli kyse puutarhaharrastuksesta. Kotimaista karpaloa ei juuri kukaan taida puutarhassa viljellä, vaikka ihana marja ensimmäisten pakkasten kovettaman rahakasammalen päältä kerättynä onkin.Niin, m1ehelle ehkä tulee järkytyksenä se että karpaloa kasvaa ja on muuallakin kuin Amerikassa..
Ei, ainakaan vielä...Mutta, ähä, teilläpä ei oo persimonpuuta!
"Pikkuisen" turhan laveasti määritetty tuo kasvupaikka. Laita vähän tarkemmin yv:nä, niin kommentoin. En tule nurkille nakuna kummittelemaan.Onko olemassa makea päärynälajike joka pärjää hmm Uudenmaan ja Oulun välisellä alueella?
Huomenta, onneks on viileämpää. Mul on labraan meno. Kävin suihkussa enkä kerennyt viilentyä.Huomentapäivää!
Kahvipaussi. Ihanan viileä keli!
Päivää, niin on.Jotenkin nihkee ilma täällä..
Niin ja päivää.