Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja m1es, on meillä kanoja myös joten saadan tuoreita munia. Ne ei kasvista niin ole mutta kerro senkin. Meillä on siis jonkinlainen maatila.. Mitöhän unohdin mainita. No katsellaan huomenna jos muistuu mieleen ;)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ihan hyvin näkyvät yöllä täällä eteläisemmässä Suomessa kun tievalot on sammutettu häiritsemästä. Echo asustaa jossakin Vaasan ja Utsjoen välillä?

Typerä kesäaika aiheuttaa sen, että klo 24 ei vielä ole keskiyö, vaan vasta reilua tuntia myöhemmin. Tosin tuo planeettaviisikko näkyy vasta aamun kynnyksellä.

Täällä etelässä on bonuksena myös yöpilviä. (y)

No ilmankos aina klo 1 aikaan kesäisin on pimein hetki.
Siis ei Echolassa vaan luonnossa.

Viimeksi muokattu:
Unohdit varmaan pavut, kesäkurpitsat ja kurkut, niitä on melkein kaikilla. Mutta kiusallani nokitan, sinulla kasvavien lisäksi muutama päärynäpuu (syötävää saavikaupalla), noita omenoita laajempi valikoima (yli 10 lajiketta), tyrniä, pähkinöitä, mansikkaa, vadelmia, pensasmustikoita. Sinullekin suosittelen viherherukkaa. Tomaattien lisäksi omia paprikoita, chilejä (koska olen mies, lajikkeita paljon) ja munakoisoja syödään jo. Yrttejä toistakymmentä lajia. Muutaman erikoisuuden jätin mainitsematta jokeriksi. ;)

Niin, ja ne ruusut. Yli 20 lajiketta.

Onko olemassa makea päärynälajike joka pärjää hmm Uudenmaan ja Oulun välisellä alueella?

• Tykkää
Reactions: m1es
On. Kiva pienellä pakkasella käydä ripsimässä kippoon jäisiä karpaloita.. Mutta suolla aina pelottaa vähän sen suon silmä.... Mistä tietää missä se on..
Heh...the silmä. :D

Kyllä suolla tarpoessa näkee mihin kannattaa astua. Mä meen mättäiden ja varvikoiden päältä ja mahdollisimman läheltä puita. -Vaikka viimeksi jäi kyllä toinen saapas kiinni kun en jaksanu joka askelta katsoa tarkkaan.

Upottava kohta on usein tasainen letto, tai alin kohta. Joillakin soilla semmosta on monta neliömetriä. No thanks.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Hyvä sääntö (keksin just itse) suolla liikkumiseen on se, että astuu semmosiin kohtiin joissa käden ulottuvilla kasvaa puu/puuntaimi. Moni on pelastunut semmoisen avulla, vetämällä itsensä ylös.
Mun mielestä paras keino suolta pelastumiseen on se, ettei mene sinne lainkaan:p
Siellä on muuten ollut karhujakin, tai toki riippuu paikasta, mutta esim. siellä missä tätini asuu on usein karjuja suolla!!*hipsii suihkuun*

• Haha
Reactions: m.e.k.
Mun mielestä paras keino suolta pelastumiseen on se, ettei mene sinne lainkaan:p
Siellä on muuten ollut karhujakin, tai toki riippuu paikasta, mutta esim. siellä missä tätini asuu on usein karjuja suolla!!*hipsii suihkuun*
Karjuja? Mies vai sika? :unsure:

On tuollakin metsässä karhu, samoin lapsuudenkotini metsässä. Pitää vaan pitää ääntä. Mä yskin ja laulelen itsekseni, ja karhut aattelee että "hullu ämmä, hilipasempa muualle". :)

• Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Elena777
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Echo

Yhteistyössä