Joo, juuri tuon takia en ikinä käy soilla!On. Kiva pienellä pakkasella käydä ripsimässä kippoon jäisiä karpaloita.. Mutta suolla aina pelottaa vähän sen suon silmä.... Mistä tietää missä se on..
Joo, juuri tuon takia en ikinä käy soilla!On. Kiva pienellä pakkasella käydä ripsimässä kippoon jäisiä karpaloita.. Mutta suolla aina pelottaa vähän sen suon silmä.... Mistä tietää missä se on..
Mä olen uskaltanut käydä varovasti reunamilla vielä toistaiseksi.. Onko siinä oikeasti joku logiikka vai vaihtaako se suon silmä paikkaa??Joo, juuri tuon takia en ikinä käy soilla!
Mun käsittääkseni ei vaihda, mutta eikös ne silmäkkeet voi laajentua...Mä olen uskaltanut käydä varovasti reunamilla vielä toistaiseksi.. Onko siinä oikeasti joku logiikka vai vaihtaako se suon silmä paikkaa??
No johan oli aikakin nähdä sut täälläHuomenta, vaihteeks taas hymiöt ei toimi puhelimella.
Oli parempaa tekemistä kuin tämä toimimaton/moderoimaton palsta.No johan oli aikakin nähdä sut täällä
Joo tää on kyllä ihan susi uudistus....lupasivat mulle viikko uudistuksen jälkeen puhelimessa, että tästä tulee edeltäjäänsä parempi pianOli parempaa tekemistä kuin tämä toimimaton/moderoimaton palsta.
Paskat mitään tapahdu sen suhteen. Toimitus ei pidä keskustelupalstaa tärkeänä. Olispa täällä vapaaehtoisia modeja niin kuin silloin ennen oli.Joo tää on kyllä ihan susi uudistus....lupasivat mulle viikko uudistuksen jälkeen puhelimessa, että tästä tulee edeltäjäänsä parempi pian
Nykyään taitaa olla automode pääosin, se taas moderoi automaattisesti aina viestit missä on joku tietty sana jne..Paskat mitään tapahdu sen suhteen. Toimitus ei pidä keskustelupalstaa tärkeänä. Olispa täällä vapaaehtoisia modeja niin kuin silloin ennen oli.
Olen huomannut ja moderoija enää vain käväsee täällä silloin kun huvittaa. Silleen automode toimii.Nykyään taitaa olla automode pääosin, se taas moderoi automaattisesti aina viestit missä on joku tietty sana jne..
kohta ne on taas täynnäPanin munat tyhjiksi.
Sitten uudestaan.kohta ne on taas täynnä
No ilmankos aina klo 1 aikaan kesäisin on pimein hetki.Ihan hyvin näkyvät yöllä täällä eteläisemmässä Suomessa kun tievalot on sammutettu häiritsemästä. Echo asustaa jossakin Vaasan ja Utsjoen välillä?
Typerä kesäaika aiheuttaa sen, että klo 24 ei vielä ole keskiyö, vaan vasta reilua tuntia myöhemmin. Tosin tuo planeettaviisikko näkyy vasta aamun kynnyksellä.
Täällä etelässä on bonuksena myös yöpilviä.
Voit nyt nähdä yötaivaalla peräti viisi planeettaa – asiantuntija vinkkaa parhaan kellonajan bongailulle
Tulevina öinä kannattaa suunnata katse taivaalle, jos haluaa nähdä kauniita valaisevia yöpilviä.www.iltalehti.fi
Onko olemassa makea päärynälajike joka pärjää hmm Uudenmaan ja Oulun välisellä alueella?Unohdit varmaan pavut, kesäkurpitsat ja kurkut, niitä on melkein kaikilla. Mutta kiusallani nokitan, sinulla kasvavien lisäksi muutama päärynäpuu (syötävää saavikaupalla), noita omenoita laajempi valikoima (yli 10 lajiketta), tyrniä, pähkinöitä, mansikkaa, vadelmia, pensasmustikoita. Sinullekin suosittelen viherherukkaa. Tomaattien lisäksi omia paprikoita, chilejä (koska olen mies, lajikkeita paljon) ja munakoisoja syödään jo. Yrttejä toistakymmentä lajia. Muutaman erikoisuuden jätin mainitsematta jokeriksi.
Niin, ja ne ruusut. Yli 20 lajiketta.
Heh...the silmä.On. Kiva pienellä pakkasella käydä ripsimässä kippoon jäisiä karpaloita.. Mutta suolla aina pelottaa vähän sen suon silmä.... Mistä tietää missä se on..
Mun mielestä paras keino suolta pelastumiseen on se, ettei mene sinne lainkaanHyvä sääntö (keksin just itse) suolla liikkumiseen on se, että astuu semmosiin kohtiin joissa käden ulottuvilla kasvaa puu/puuntaimi. Moni on pelastunut semmoisen avulla, vetämällä itsensä ylös.
Ai oikein karjuja?Mun mielestä paras keino suolta pelastumiseen on se, ettei mene sinne lainkaan
Siellä on muuten ollut karhujakin, tai toki riippuu paikasta, mutta esim. siellä missä tätini asuu on usein karjuja suolla!!*hipsii suihkuun*
Karjuja? Mies vai sika?Mun mielestä paras keino suolta pelastumiseen on se, ettei mene sinne lainkaan
Siellä on muuten ollut karhujakin, tai toki riippuu paikasta, mutta esim. siellä missä tätini asuu on usein karjuja suolla!!*hipsii suihkuun*
Suot on kauniita!Ai oikein karjuja?
Suolla on kivaa.
Ai oikein karjuja?
Suolla on kivaa.
Karjuja? Mies vai sika?
On tuollakin metsässä karhu, samoin lapsuudenkotini metsässä. Pitää vaan pitää ääntä. Mä yskin ja laulelen itsekseni, ja karhut aattelee että "hullu ämmä, hilipasempa muualle".