vierailija
Tulin palstalle, että voisin lukea näitä juttuja vähän. Mutta en mä jaksa! Mun pitää mennä nukkumaan kun väsyttää ihan sairaasti... ja huomenna on työpäivä.
Tässä unelmoitavaa Echolle,Mä taasen katsoin Pako Alcatrazista -leffan. Itämetsän Climppi on aina niin ihana
Tässä unelmoitavaa Echolle,
ennen
ja nyt
Mutta, kyllä, Clint on sekä karismaattinen näyttelijä että hyvä ohjaaja.
Oih, Itämetsän Lintti on yksi maaliman parraimpia ohjaajia ja näyttelijöitä!!Mä taasen katsoin Pako Alcatrazista -leffan. Itämetsän Climppi on aina niin ihana
Oletko sinä jostakin Pohjois-Pohjanmaalta kotoisin?Oih, Itämetsän Lintti on yksi maaliman parraimpia ohjaajia ja näyttelijöitä!!
Hei, olin tänään myöhässä vain 30 minuuttia, eli huomenna voi jo tärpätä!
Tässä unelmoitavaa Echolle,
ennen
ja nyt
Mutta, kyllä, Clint on sekä karismaattinen näyttelijä että hyvä ohjaaja.
Juu, tarkkana saa olla.Ni ja huomenia.
Kolmetonninen sujuvasti kulutettu laskuihin, lainoihin, matkakassasäästötilille ja käyttötileille ikäänkuin aamujumppana. Kannattaisi ehkä kuitenkin tehdä toikin vasta ku on kunnolla hereillä koska yllättävä pilkkuvirhe voisi hassata kaik rahat väärään kohteeseen. *mämmikoura* :S
Ei ihme että tulee uniin. Tuollaiset elokuvat helposti turruttavat ja raaistavat joitain ihmisiä. Mielestäni niitä ei tarvittaisi ollenkaan.Hyi miten sairas elokuva tuo netflixin Unfriended: Dark web on...
Näin varmaan sen takia sellasta untakin äsken, että jossain kesäleirillä puukotettiin kamalasti nuoria tyttöjä...siinä unessa oli sekin nainen joka näytteli Handmaids talessa sitä naista, jonka alaisuudessa ne seksiorjat kasvatettiin..oli unessa siivoojana joka löysi yhden tytön puukotettuna ja se murhaaja sanoi sille naiselle, että tappaa seuraavaksi hänet jos hää kertoo poliiseille mitään.
Loppu unessa olinkin jonkun kylpylän käytävillä verhottuna pelkkään pyyhkeeseen ettimässä vaatteitani ja menin nukkumaan vanhaan lapsuuden kotiini, missä olikin 2 spurgua ja koira...aamulla heräsin (unessa) siihen, että kuvittelin sen koiran nuolevan kasvojani mutta se olikin toinen niistä spurguista, joka nousi hetken päästä vaatteet päällä ja sanoi ''Ei hätää, tulin housuun''.
Että tällaset seksiunet täällä tänään
Melkoisen karismaattinen näyttelijä Clintti vaan on. Kroppa taas... no, ikäähän on tullut jo melkoisesti.Mä en pitänyt sen pärstästä yhtään ku se oli nuorempi mutta nyt siinäkin alkaa olla jotain karismaattista. Kroppapuoli toki taas... Mut kaikkeahan ei voi saada.
Päivää, täällä aurinko paistaa.huomenta, sateinen aamu näköjään.
Onneksi nyt on saanut nukuttua paremmin ja väsymyskin väistunyt,ainakin vähäksi aikaa.
Isänpuoleilen suku on kaikki sieltä jostain...päin...kotosin,...jopa Rannanjärvi isänäidin puolelta.Oletko sinä jostakin Pohjois-Pohjanmaalta kotoisin?
Olen samaa mieltä, mutta silti utelias ja pöhkö itsepäinen hömelö ja katson niitäEi ihme että tulee uniin. Tuollaiset elokuvat helposti turruttavat ja raaistavat joitain ihmisiä. Mielestäni niitä ei tarvittaisi ollenkaan.
Nyt tälle mekolle olisi käyttöä.Tää mekko on peittävämpi, mut jestas että tuo nainen on hyvännäkönen tuossa.
Tulee fibat että tuo on jonkun exä ja pelmahtaa joihinki juhliin "muistaksä Pera mut vielä vuosien takaa, hihihii..." Ja Peran vaimo tiukentaa otetta Peran käsipuolesta.
Väri on ihana.
Muuten vain, vai onko sulla aikeissa tehdä näyttävä sisääntulo exäsi juhliin?Nyt tälle mekolle olisi käyttöä.
Se unirytmi, se unirytmiHuomenta
Heräsin taas ovikellon rimpautukseen, hyppäsin nopeeta ovisilmän taakse ja silmät puoliummessa totesin tyhjälle rappukäytävälle. ''Nyt ei ole hyvä hetki vierailulle''.
Niin ja siis vasta tuon tokasun jälkeen tajusin puhuvani yksin.
Mun esikoinen on myös unissakävelijä ja kaikki kolme poikaa puhuvat unissaanSe unirytmi, se unirytmi
Mut meidän kuopus on kyl unissakävelijä. Hiippailee yöllä meidän huoneeseen ja sanoo "en saa unta", mut sit kun sanon että "ok käy pissalla ja tuu sit meidän viereen nukkumaan", se hiippailee omaan huoneeseensa nukkumaan eikä aamulla muista mitään.
On siinä ollu sulla aikoinaan pulina öisinMun esikoinen on myös unissakävelijä ja kaikki kolme poikaa puhuvat unissaan
Mie söin lounaalla salaattia,keitettyjä porkkanoita ja savulohimunakasta. Päivälliseksi tein mausteista seitikeittoa.Tänään lihapullia tomaattikastikkeessa ja spagettia.
Meillä on seitiä ja keittoa suunnittelen. Mitä mausteita laitoit?Mie söin lounaalla salaattia,keitettyjä porkkanoita ja savulohimunakasta. Päivälliseksi tein mausteista seitikeittoa.
Punaista currytahnaa, kuivattua chiliä ja cayennepippuria,vähän suolaa ja pari kokonaista mustapippuria. Liemeen vettä ja kookosmaitoaMeillä on seitiä ja keittoa suunnittelen. Mitä mausteita laitoit?
Currytahnaa ja kookosmaitoa ei ole, pitääpä käydä kaupan kautta joku päivä.Punaista currytahnaa, kuivattua chiliä ja cayennepippuria,vähän suolaa ja pari kokonaista mustapippuria. Liemeen vettä ja kookosmaitoa