Kerroin ystävälle viime viikonloppuna, joka myös tiesi yrityksestä ja aiemmasta kkm. Oli kyllä helpottavaa kertoa! Mieskin kertoi kaverilleen joka samoin tiesi meidän historian asiassa. Ajateltiin miehen kanssa että nt-ultran jälkeen sitten kerrotaan muille.Missä vaiheessa olette kertoneet raskaudesta muille? Miehen lisäksi yksi ystävä tietää, mutta muille ei uskaltaisi ennen ultraa kertoa. Kuitenkin muutamat juhlat ja mökkireissut sitä ennen tulossa ja mietityttää millaisia syitä juomattomuudelle keksii vai huomaako sittenkään kukaan.
Mä oon kertonut vaan kolmelle läheiselle kaverille, jotka tietävät hoidoista ja keskenmenosta. Muille kerrotaan sitten joskus ar-ultran tai no-ultran jälkeen, jos kaikki on hyvin. Juomattomuuden syyksi vti+antibiootit, jos haluu ruveta keksimään, mutta voi myös hyvin olla ettei kukaan edes huomaaMissä vaiheessa olette kertoneet raskaudesta muille? Miehen lisäksi yksi ystävä tietää, mutta muille ei uskaltaisi ennen ultraa kertoa. Kuitenkin muutamat juhlat ja mökkireissut sitä ennen tulossa ja mietityttää millaisia syitä juomattomuudelle keksii vai huomaako sittenkään kukaan.
Vasta sitten nt ultran jälkeen aattelin puhua asiasta ääneen jos kaikki hyvin mullaki pari mökkireissua ja sanoin että migreeni! antibiootit toimii kansMissä vaiheessa olette kertoneet raskaudesta muille? Miehen lisäksi yksi ystävä tietää, mutta muille ei uskaltaisi ennen ultraa kertoa. Kuitenkin muutamat juhlat ja mökkireissut sitä ennen tulossa ja mietityttää millaisia syitä juomattomuudelle keksii vai huomaako sittenkään kukaan.
Täällä myös odotellaan np-ultraan asti ja toivotaan, että kaikki on hyvin. Yksi lapsi on ennestään ja yritetään olla miettimättä raskautta liikaa ja hillitä innostusta ennen kuin selviää, että kaikki on hyvin ja onko mahassa edes ylipäätään mitään. Maha tosin näyttää jo siltä, että selvästi on pullistunut mutta sekin voi olla vain koronakilojaMinä oon varmaan ainut joka sitkeästi odottaa sitä niskapoimu-ultraa..mutta olo on yllättävän rauhallinen, joko mahassa on joku tai sitten ei oo, näihin kun ei itse voi vaikuttaa niin ei auta kun odotella kärsivällisesti. Jos oisin mennyt yksityiselle ultraan niin tiedän, että se rahanhukkakin kävis niin hermoon jos mahassa ei olekkaan ketään. Ehkä kun näitä lapsia on jo niin paljon niin yritän aatella, että on näistä kiitollinen jos ei enenpää saa. Tämä vko on tuskaa, koska maha on iso ja yritän piilottaa sen sukulaisilta.. viikot on 9+ mutta maha on kuin 20+ viikoilla.. täytyy sanoo et koronakilot iski. Mulla tietää parhaimmat kaverit ja heistä on ollut tukea aiemmissa keskenmenneissä raskauksissa. Suku saa tietää sit ultran jälkeen vasta jos kaikki hyvin.
En olis miekään yksityiselle mennyt, mut laittovat tosiaan neuvolasta sinne ultraan. Muutoin tässä nyt vaan odotellaan ja odotellaan. Toivon, että lomalla kukaan ei kysele mitään, olis ikävä paljastaa raskaus jos sitten seuraavalla viikolla selviäis np-ultrassa km. Enemmän kokisin rasitteena jos km pitäs sit kertoa. Helpompi kun ei kerro mitäänMinä oon varmaan ainut joka sitkeästi odottaa sitä niskapoimu-ultraa..mutta olo on yllättävän rauhallinen, joko mahassa on joku tai sitten ei oo, näihin kun ei itse voi vaikuttaa niin ei auta kun odotella kärsivällisesti. Jos oisin mennyt yksityiselle ultraan niin tiedän, että se rahanhukkakin kävis niin hermoon jos mahassa ei olekkaan ketään. Ehkä kun näitä lapsia on jo niin paljon niin yritän aatella, että on näistä kiitollinen jos ei enenpää saa. Tämä vko on tuskaa, koska maha on iso ja yritän piilottaa sen sukulaisilta.. viikot on 9+ mutta maha on kuin 20+ viikoilla.. täytyy sanoo et koronakilot iski. Mulla tietää parhaimmat kaverit ja heistä on ollut tukea aiemmissa keskenmenneissä raskauksissa. Suku saa tietää sit ultran jälkeen vasta jos kaikki hyvin.
Mulla on kans huomenna ne seulontaverikokeetTäällä kans jo 10+0 Kävin tänään niissä seulontaverikokeissa nt-ultraa varten. Tasan kolme viikkoa ultraan! Mäkään en malttaisi odottaa. Onneks oli viime viikolla kunnallisen kymppiviikon ultra, jossa kaikki oli mallillaan niin ei niin paljoa jännitä tuo nt.
Tehtiinkö sulla toi kymppiviikon ultra vatsan päältä vai sisätutkimuksella?Täällä kans jo 10+0 Kävin tänään niissä seulontaverikokeissa nt-ultraa varten. Tasan kolme viikkoa ultraan! Mäkään en malttaisi odottaa. Onneks oli viime viikolla kunnallisen kymppiviikon ultra, jossa kaikki oli mallillaan niin ei niin paljoa jännitä tuo nt.
Tehtiin sisäkautta. Muistaakseni myös tuo nt-ultra tehdään sisäkautta (ainakin edellisessä raskaudessa tehtiin),mutta sen jälkeen ultrataan vatsan päältä(rakenneultra). Ainakin Lahden seudulla siisTehtiinkö sulla toi kymppiviikon ultra vatsan päältä vai sisätutkimuksella?
Oho, okei! Mä jotenkin oon odottanut, et tehtäis vatsan päältä, mut ymmärtäähän sen, että siitä ei saada yhtä tarkkoja lukemia kuin sisäkautta. Hyvä tietää tosin, ettei tuu ihan puskista kun menee sinne, heh. Mulla näky melko hyvin vatsan päältä jo 7+2 ultrassa ja nyt eilen 10+0 kun käytiin ultrassa. Tosin tsekattiin kyllä sisäkauttakin varalta 7+2 ultrassaTehtiin sisäkautta. Muistaakseni myös tuo nt-ultra tehdään sisäkautta (ainakin edellisessä raskaudessa tehtiin),mutta sen jälkeen ultrataan vatsan päältä(rakenneultra). Ainakin Lahden seudulla siis
Moikka! Meillä kans viides tulossa , v.2018 tuli kans pitkän tauon jälkeen iltatähti ja nyt luonto päätti, että hälle vielä kaveri. Meillä kans teinejä muut, yks varhaisteini. Tsemppiä sulleUskaltautuisinkohan nyt tähän ryhmään. Iltatähteä olisi tulossa,
laskettu aika 7.2.2021. 3. lapsi tulossa ja HUS:n alueella. Eka neuvolakäynti on ollut, puhelimitse toteutui. En ole varhaisultrassa käynyt, odotan 3 viikon päästä olevaa ekaa seulaa. Olo on ollut vaihteleva, aamulla ei niinkään huono, mutta iltaa kohden kuvotukset lisääntyneet. Ja väsymys. Jännittää tosi paljon, esikoiset on jo teinejä.