Multa löytyis salkullinen siideriä, pari pönikkää punkkua ja pari pönikkää valkkaria. Että pidetäänkö bileet?Haluakko sandelsin?
Kaveri toi näitä tänne muutaman ja yksin on tylsää maistella
No ni, nyt sitte oikeesti tissit kattoon ja pileet pystyyn!!Multa löytyis salkullinen siideriä, pari pönikkää punkkua ja pari pönikkää valkkaria. Että pidetäänkö bileet?
Mä valkkarilla harmi ettei ole kuoharia, se saa mut ihan villiksNo ni, nyt sitte oikeesti tissit kattoon ja pileet pystyyn!!
Mä juon punkulla kaikki muut pöytien alle
Niin varmaan. Mä vetäsen siiderit.No ni, nyt sitte oikeesti tissit kattoon ja pileet pystyyn!!
Mä juon punkulla kaikki muut pöytien alle
Mulla menee herkästi kuoharilla taas muisti....Mä valkkarilla harmi ettei ole kuoharia, se saa mut ihan villiks
Luin että jormalla saa hyvin kierrokset....niin että millaset pileet sullon oikein mielessä?Toisaalta mun tarttee kyllä päästä sitten tanssiin, muuten mua alkaa väsyttään Joraamalla saa hyvin kierrokset millä menee aamuun asti
Keskivertoa villimmätLuin että jormalla saa hyvin kierrokset....niin että millaset pileet sullon oikein mielessä?
Mä tuun ihan mielettömän hilpeälle tuulelleMulla menee herkästi kuoharilla taas muisti....
Millasta juomaa sullon lasissa?Nonnii, tissit on paljaana ja juoma kädessä. Paaaartyyyy paartyy jeeee jeeeee.. Kuka laittaa musiikkia?
Oluttölkki :lol:Millasta juomaa sullon lasissa?
Elli vois olla deejiinä tänään!
Ei ole lasia siis minne meidän dj hävisiMillasta juomaa sullon lasissa?
Elli vois olla deejiinä tänään!
Dj on kännykkänsä kans ihan stanan hidasEi ole lasia siis minne meidän dj hävisi
Dj on kännykkänsä kans ihan stanan hidas
Kohta joku tulee valittaan ettei tää oo musaketju