Olen raskaana ja mieheni sai tietää että myin seksiä ennen nykyistä suhdetta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin "alalla" kahdeksan vuotta ja olen siis ollut sängyssä muutamien satojen miesten kanssa. Näyttää siltä että yksi niistä on miehen työkaveri, ja hänellä on ollut näyttää kuvankaappauksia minun vanhasta SO-ilmoituksesta. En voinut valehdella kun mies kysyi asiasta ja voi olla että koko parisuhde menee pilalle sen takia. Onko kohtalotovereita?
 
Olin "alalla" kahdeksan vuotta ja olen siis ollut sängyssä muutamien satojen miesten kanssa. Näyttää siltä että yksi niistä on miehen työkaveri, ja hänellä on ollut näyttää kuvankaappauksia minun vanhasta SO-ilmoituksesta. En voinut valehdella kun mies kysyi asiasta ja voi olla että koko parisuhde menee pilalle sen takia. Onko kohtalotovereita?
No mitä tuosta, jos meneekin suhde pilalle, onhan sulla useampi sata jo entuudestaan.
 
r0s
Jotenkin nyt provokello kilkattaa.

Miks ihmeessä joku säilyttäisi kuvakaappauksia jonkun ilmoituksista? Ja jos niin oudosti käyttäytyy, ni kai edes ymmärtää olla siitä kellekään kertomatta.


Mutta siltä varalta, että juttu ois tosi, niin... Ois ehkä kannattanut kertoa. Ja miehen "ystävä" on umpitollo. Ja maailmasta löytyy taatusti sekin mies joka aapeen nappaa vaikka tietää menneisyydestä.
 
vierailija
Mikä miehellä on se ongelman ydin? Se, että sinua on polkenu koko kylä vai se, että just miehen työkaveri on polkenu? Kokeeko asian takia epävarmuutta omasta kelpaamisestaan?
 
vierailija
Jotenkin nyt provokello kilkattaa.

Miks ihmeessä joku säilyttäisi kuvakaappauksia jonkun ilmoituksista? Ja jos niin oudosti käyttäytyy, ni kai edes ymmärtää olla siitä kellekään kertomatta.


Mutta siltä varalta, että juttu ois tosi, niin... Ois ehkä kannattanut kertoa. Ja miehen "ystävä" on umpitollo. Ja maailmasta löytyy taatusti sekin mies joka aapeen nappaa vaikka tietää menneisyydestä.
Minäkin säilytän kuvankaappauksen jos nainen ilmoittaa iäkseen 18-20 vuotta. Jos käy niin että hän valehtelee ja on todellisuudessa alaikäinen niin on itse oikeudessa muutenkin heikoilla.
 
Kertooko oikeasti joku oma-aloitteisesti jos on ollut maksullisena?
Olisihan tuo syytö kertoa silloin, jos aloittaa pysyvän parisuhteen johon hankitaan lapsia. Samoin muutkin kaapissa lymyävät "luurangot", esim. huumeongelmat, paha velkaantuminen, rikokset.
Kun alussa ravistellaan kaikki esiin, ei tarvitse myöhemmin pelätä paljastumista ja samalla tulee tarkistettua kumppanin kyky rakastaa henkilöä hänen julkisuuskuvansa sijaan.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
vierailija
Olisihan tuo syytö kertoa silloin, jos aloittaa pysyvän parisuhteen johon hankitaan lapsia. Samoin muutkin kaapissa lymyävät "luurangot", esim. huumeongelmat, paha velkaantuminen, rikokset.
Kun alussa ravistellaan kaikki esiin, ei tarvitse myöhemmin pelätä paljastumista ja samalla tulee tarkistettua kumppanin kyky rakastaa henkilöä hänen julkisuuskuvansa sijaan.
Jos on ollut satoja maksuttomia niin pitääkö sekin kertoa?
 
vierailija
Olin "alalla" kahdeksan vuotta ja olen siis ollut sängyssä muutamien satojen miesten kanssa. Näyttää siltä että yksi niistä on miehen työkaveri, ja hänellä on ollut näyttää kuvankaappauksia minun vanhasta SO-ilmoituksesta. En voinut valehdella kun mies kysyi asiasta ja voi olla että koko parisuhde menee pilalle sen takia. Onko kohtalotovereita?
Seurustelin kolmisen vuotta naisen kanssa joka oli kassaansa paikannut samalla tavalla kun sinäkin. Tiesin asian kun alettiin tapaileen, häiritsi minua aluksi jonkin verran, mutta pääsin yli siitä, valitsihan nainen jonka moni haluaa minut.
jos mies sinusta välittää niin ei sun menneisyys pitäisi merkata.
 
Olin "alalla" kahdeksan vuotta ja olen siis ollut sängyssä muutamien satojen miesten kanssa. Näyttää siltä että yksi niistä on miehen työkaveri, ja hänellä on ollut näyttää kuvankaappauksia minun vanhasta SO-ilmoituksesta. En voinut valehdella kun mies kysyi asiasta ja voi olla että koko parisuhde menee pilalle sen takia. Onko kohtalotovereita?
Selvä provo ja miehen kirjoittama. Istunut tappi kovana ja fantasioinut.
 

Yhteistyössä