vierailija
Tyyntymään päin jo onneksi. Toivottavasti myrsky ei siirry sinne, laita ulkoa suojaan tavarat ja kasvit.Toivottavasti ei tuu siellä pahempaa jälkeä.
Tyyntymään päin jo onneksi. Toivottavasti myrsky ei siirry sinne, laita ulkoa suojaan tavarat ja kasvit.Toivottavasti ei tuu siellä pahempaa jälkeä.
Turvaan laitettu Täällä on jossain paikoin sähköt poikkiTyyntymään päin jo onneksi. Toivottavasti myrsky ei siirry sinne, laita ulkoa suojaan tavarat ja kasvit.
Kunnon ukkosmyrskyä tännekin haluaisiTurvaan laitettu Täällä on jossain paikoin sähköt poikki
Mä tiedän kuka sä oot!!Sano sää tartteeks
Jaloista tunnistit?Mä tiedän kuka sä oot!!
Sukista. Olin yhtä aikaa kaupassa, kun se osti ne.Jaloista tunnistit?
On kyllä komiat pohkeet!Sano sää tartteeks
Tekis melkein mieli pörröttää niitäOn kyllä komiat pohkeet!
PS: Karvoista vois tehä ranskalaiset letit
Kyllä karvanen mies esimerkiks talvellakin lämmittää niin paljonTekis melkein mieli pörröttää niitä
Mun mies on sellainen keskikarvainen, ja sekin lämmittää ihan mukavasti. Karvattomasta ei ole kokemustaKyllä karvanen mies esimerkiks talvellakin lämmittää niin paljon
No sit tervetuloa sheivaamaan mun kintutMä tiedän kuka sä oot!!
Mulla on yks kaveri Serbiasta ja ihan säikähin kerrran kun otti paitansa pois Vantaalaisella uimarannalla, kun näytti niinkun hänellä olis ollut teepaidan alla risanen villapaitaMun mies on sellainen keskikarvainen, ja sekin lämmittää ihan mukavasti. Karvattomasta ei ole kokemusta
Mulla on suihkussa aina omaa hauskaa, kun karvat menee jalkoja myöden. Sitten kun kädellä vähän pyöräyttää, niin näyttää ihan turkkilaiselta karvaiselta ravintoloitsijalta.Tekis melkein mieli pörröttää niitä
No empä nyt tiiä. Ehkä mä en loppupeleissä kuitenkaan niin karvane oo, joten en oo huomannutKyllä karvanen mies esimerkiks talvellakin lämmittää niin paljon
Juu juu,, kokeiles ens yönä pakkautua vaimon viereen lämmitteleen ja näät hetkessä reaktionNo empä nyt tiiä. Ehkä mä en loppupeleissä kuitenkaan niin karvane oo, joten en oo huomannut
Mää oon yksin kotona, koska se on vielä lomalla.Juu juu,, kokeiles ens yönä pakkautua vaimon viereen lämmitteleen ja näät hetkessä reaktion
Oiii susta tehdään seuraava yksin kotona lehva!!Mää oon yksin kotona, koska se on vielä lomalla.
Yrittävät kovasti varastaa palasta mun sydämestä... Tai ei ny sentään, nuorempana oli vientiä, enää eiOiii susta tehdään seuraava yksin kotona lehva!!
Siinä sä pakenet palstan naisia keinolla millä hyvänsä pakoon....aattele
Menen pois enkä kyllä kehtaa täällä enää kirjoitella kun meno on aivan kummallista.Onko täällä palstalla trollailu ja nimimerkkien ja ketjujen omiminen normaalia? Se joku trolli vei ja rekisteröi nimimerkkini jolla aloitin tuon yhden ketjun.
Höpönöpö olet menettänyt sydänlihaksesi meilleYrittävät kovasti varastaa palasta mun sydämestä... Tai ei ny sentään, nuorempana oli vientiä, enää ei
Varsinaistä läppää täällä heitellään, oikein aorttaläppääHöpönöpö olet menettänyt sydänlihaksesi meille
Siis miten voi omia toisen nimimerkin?Onko täällä palstalla trollailu ja nimimerkkien ja ketjujen omiminen normaalia? Se joku trolli vei ja rekisteröi nimimerkkini jolla aloitin tuon yhden ketjun.