Mää vähä ajattelinkin että heilutat bebaa.*yhtyy edellisiin ja heittää mekon rintsikat lavalle ja pyörittää pepaa*
Mää vähä ajattelinkin että heilutat bebaa.*yhtyy edellisiin ja heittää mekon rintsikat lavalle ja pyörittää pepaa*
Rättikselle..Mitä strippailua täällä nyt? :O
*ottaa sukan veks ja tutkii, onko pikkuvarpaassa rakko ku niin kirveltää*
Hyvä. olet loman ansainnutNaatin naatin, kiitos
välillä ehtii käydä täälläkin
Ei saa luovuttaa...
Jos kauniisti kiltisti pyydän et pliiis älä meeee...... niin jääkkö? *räpsyttelee ripsiä*
Näillä näkymin laitan heinäkuussa vain ruokakuvia. En tee maistuisiko? - aloituksia vaan laitan ne vain tänne.
Mää ajattelin, että oisin voinut pyörittää vähän helikopteria, mutta sitten muistinkin, että Rättis on täysin perrrwo.Mää vähä ajattelinkin että heilutat bebaa.
Anna kun arvaan. Tarttis olla karvattomat pohkeet?Mun piti todeta, että miesten sääret ovat ihan hiton makoisat ku niillä on korkkarit. Pohjelihakset korostuvat.
Voimia Kaisille!
Kipu ja väsymys kyllä lamaannuttaa ja varmasti masentaakin, on niin kuin oman kroppansa vankilassa..
Mulle tulee mieleen kans tuo liikunta. Vaikka itselläni on "vain" selkäjumitus niin liikkuminen auttaa, toivottavasti vähän ees helpottais fibron oireita.
Kiitti muru,joo tuntuu tuo väsymys olevan pahinta, kivut kun kestää vielä jotenkin, mutta toi väsymys/ uupumus on sellaista ettei siihen tunnu auttavan mikään tai liikunta jonkin verran jos vaan pystyy / jaksaa lähtee liikumaan.Voimia Kaisille!
Kipu ja väsymys kyllä lamaannuttaa ja varmasti masentaakin, on niin kuin oman kroppansa vankilassa..
Mulle tulee mieleen kans tuo liikunta. Vaikka itselläni on "vain" selkäjumitus niin liikkuminen auttaa, toivottavasti vähän ees helpottais fibron oireita.
Anna kun arvaan. Tarttis olla karvattomat pohkeet?
Mä tervehdin vaikka postimiestä mieluummin ku huidon auringolle.Todella! Liikunta on ihan parasta.
Ja vaikka sä joogaa inhoatkin, ni kokeile edes kerran tehdä aamulla tai aamupäivällä "aurinkotervehdys" liikesarja. Olo on ihan erilaisen vetreä sen jäkeen.
Mä tervehdin vaikka postimiestä mieluummin ku huidon auringolle.
Siis tarkoitit varmaan postihenkilöä?Mä tervehdin vaikka postimiestä mieluummin ku huidon auringolle.
No sitä valkosella koslalla kaahailevaa hyypiötä joka tuo aina meille pelkkiä laskuja eikä ikinä rahakuorta tai kutsua Linnan juhliin!Siis tarkoitit varmaan postihenkilöä?
Mää ajattelin, että oisin voinut pyörittää vähän helikopteria, mutta sitten muistinkin, että Rättis on täysin perrrwo.
No se sama hyypiö käy sitten meilläkinNo sitä valkosella koslalla kaahailevaa hyypiötä joka tuo aina meille pelkkiä laskuja eikä ikinä rahakuorta tai kutsua Linnan juhliin!
Ai käy vai? Oikea maanvaiva.No se sama hyypiö käy sitten meilläkin
Vasemmassa ei.Onko sinulla pallissa karvoja?
Jollekin jalkafetissille tollanen voi olla kaikkein kiihottavinta strippiäMitä strippailua täällä nyt? :O
*ottaa sukan veks ja tutkii, onko pikkuvarpaassa rakko ku niin kirveltää*
Jos jollain gurulla menee herne nenään kun mun jumppa on nimeltään "aurinkopyllistys/näytetään p*rsettä auringolle"?Eiku ota se venyttelynä. Tee väärään suuntaan ja pyllistä auringolle.
Eikun Echo pyllistää postiiehelleEiku ota se venyttelynä. Tee väärään suuntaan ja pyllistä auringolle.
Jaa niinkun maultaan makoisat?Mun piti todeta, että miesten sääret ovat ihan hiton makoisat ku niillä on korkkarit. Pohjelihakset korostuvat.