Voi noita sun vaivoja, inhottavia ovat kylläIltaa murut,hengissä ja täällä ollaan.
Viime yö helvetin hankala vatsakipuja ja päänsärkyä ja muuallakin kipuja enemmän eikä saanu oikein nukuttua ja sitten ku nukahin näin inhottavaa unta ja koko päivän ollu väsynyt,nukkunut useasti ja ollu mitään tekemättä.
Juu,inhottavia on. Taitaa vielä sateinen ilma pahentaa kipuja ja sais tuo väsymys hellittää.Voi noita sun vaivoja, inhottavia ovat kyllä
Ei ihme, kurjaa.Ei kyllä ole pariin päivään jaksanut täällä pyöriä.
Mulla sattuu polviin usein ennen ukkosta ja hirveen väsy olo on, kun ilma on jotenkin niin kosteena...Juu,inhottavia on. Taitaa vielä sateinen ilma pahentaa kipuja ja sais tuo väsymys hellittää.
On tuokin ikävä vaiva.Mulla sattuu polviin usein ennen ukkosta ja hirveen väsy olo on, kun ilma on jotenkin niin kosteena...
Meinaatko pittää heinäkuun lomaa palstasta ?Luovutan, nähdään elokuussa, heippa
.Se FACEBOOK uudistuu ja välilä kun koneella menee niin se tarjoaa sitä uutta mutta kun päivittää sivun, saa takaisin vanhan kirjautumissivun.
Viritin tuolla ulkohommissa menkkabiisin tutusta iskelmästä, olkaa hyvä.
(Sävel:Olen suomalainen)
Voi jospa tietäisivät maailmalla,
Nyt mitä voikaan olla hameen alla,
On täällä nainen, jonka menkoista aikaan saisi aika monta valtamerta.
On täällä monta alamahan turvotusta,
Niin paljon peeämässää, ketutusta.
Nyt etten siitä riitä kertojaksi taulut eikä ikävöivät lemmenlaulut,
On täällä elämä raskasta työtä
Ja siinä harvemmin on Libresse myötä,
kun pöksyyn hulahtaa, ihka aidot menkat.
Kertosäe:
On pohjantähden alla
Tää olo menkkamainen,
Mä puolukkapäivistä laulan,
mä oonhan suomi-nainen.
Mä rakkaudesta laulan,
ois siinä mies ja nainen
jossei menkat tulis,
mies taas oottaa viikon vainen.
Tulee ikävä, heippa.Luovutan, nähdään elokuussa, heippa
Onko insuliinit ok, jos paljon väsyttää?Juu,inhottavia on. Taitaa vielä sateinen ilma pahentaa kipuja ja sais tuo väsymys hellittää.
Ihana laulu*suunnittelee laulavansa tuon mekolle*Viritin tuolla ulkohommissa menkkabiisin tutusta iskelmästä, olkaa hyvä.
(Sävel:Olen suomalainen)
Voi jospa tietäisivät maailmalla,
Nyt mitä voikaan olla hameen alla,
On täällä nainen, jonka menkoista aikaan saisi aika monta valtamerta.
On täällä monta alamahan turvotusta,
Niin paljon peeämässää, ketutusta.
Nyt etten siitä riitä kertojaksi taulut eikä ikävöivät lemmenlaulut,
On täällä elämä raskasta työtä
Ja siinä harvemmin on Libresse myötä,
kun pöksyyn hulahtaa, ihka aidot menkat.
Kertosäe:
On pohjantähden alla
Tää olo menkkamainen,
Mä puolukkapäivistä laulan,
mä oonhan suomi-nainen.
Mä rakkaudesta laulan,
ois siinä mies ja nainen
jossei menkat tulis,
mies taas oottaa viikon vainen.
No tuohan on ihan normaaliaMulla sattuu polviin usein ja hirveen väsy olo on, kun on jotenkin niin kosteena seksimaratoonin jälkeen...
OiskinJa päivöä. Oon jotenkin villillä päällä tänään
Mulla on tablettihoito,ei insuliini.Onko insuliinit ok, jos paljon väsyttää?
Ei. Pari päivää oon ku Niagara, mutta kun nyt on se pahin päivä niin tahdoin tehdä siitä laulun.Onko sulla aina karmean runsaat menkat vai voidaanko olettaa että tuokin on lopun alkua?
*onnellisena kun ainakin yhdet jäivät taas väliin*
Oisko siihen mitään apuja, ettei sun tarttis kärsivä säryistä ja jatkuvasta väsymyksestä?Mulla on tablettihoito,ei insuliini.
Se fibro väsyttää nyt.
Okei. En tiedä mitä meinaa, mutta anoppi kupsahti huonosti hoidettuun diabetekseen, eli oli kovin väsynyt ja sitten jäikin ikuisesti uneen. No hällä oli tosin muitakin fyysisiä ja henkisiä ongelmia paljon...Mulla tablettihoito,ei insuliini.
Se fibro väsyttää nyt.
Nii, tuohan on italialaisen Toto Cutugnon biisi. Tuo on se oikee, kauan kadoksissa ollu suomennos.Ihana laulu*suunnittelee laulavansa tuon mekolle*
Why?Ihana laulu*suunnittelee laulavansa tuon mekolle*
Aloitin tablettihoidon vähän yli viikko sitten,se saattaa lievittää kipuja ja parantaa unta,mutta voi olla myös sivuvaikutuksia eikä kaikilla auta.Oisko siihen mitään apuja, ettei sun tarttis kärsivä säryistä ja jatkuvasta väsymyksestä?
Toki keho reagoi kipuun ja särkyynkin usein väsymyksenä, mutta voi kun saisit jotain apua
Määpä ossaan laulaa hoilottaa sitä italiaks....voisin joskus kännissä ja läpällä laittaa siitä totisteen toisaalle, mutta niin kauan kun et suostu tekeen vaikkapa echo nimellä sinne nimmaria, et sitä voi kuunnellaNii, tuohan on italialaisen Toto Cutugnon biisi. Tuo on se oikee, kauan kadoksissa ollu suomennos.