Juu ei, en ole.Kateudesta vihreä?
Juu ei, en ole.Kateudesta vihreä?
Ei ole sorvia.
Juu ei, en ole.
Hio ne kunnolla ettei tule tikkuja perasuoleenMinulla on.
Harrastan anustappejen sorvailua, tyttöystävä lakkaa ne
Ei tullu muuta kuin cola zerot farkuille. Muut meni myös pesuun ihan hygieniasyistäMiksi pökäleet tuli houssuun?
Hio ne kunnolla ettei tule tikkuja perasuoleen
Tämä: http://vironherkut.fi/tuotteet/kastike-ketsuppi-majoneesi-sinappi/felix-põltsamaa-kange-sinep-65g.htmlTotta kai, kiitos anukseni huolen pidosta
Mikä on lempisinappisi?
Ei ole, mutta se onkin vaan mun mielipide eikä tarkoita sitä ettettekö te vois siitä nauttiaMutta aika kiihoittavaa eikö totta?
Nauti helteistä, kun vielä voit – trooppinen tiristäjä vaihtuu viikonlopun jälkeen sateisiin, tuuleen ja ukkosiin
Superhelteet tulevat ensi viikolla vaihtumaan tavanomaisempaan kesälämpöön.www.iltalehti.fi
eivät ole menneet vaan ovat aina olleetMiten täällä nää jutut on menny tämmösiin alatyylisiin vaan?
Tasapuolisuuden nimissä mainittakoon, että Rättis on melkein yhtä perrwoeivät ole menneet vaan ovat aina olleet
pahin on tuo e7 joka villitsee toisetkin
Mulla menee tissien väliin.Jotain hyötyä näistä rintakarvoista sentään on. Jäätelön vohvelinmuruset pysähtynee niihin.
Aina on ollut myös alatyylistä puhetta.Miten täällä nää jutut on menny tämmösiin alatyylisiin vaan?
ja mek myös....mä olen melko viaton.Tasapuolisuuden nimissä mainittakoon, että Rättis on melkein yhtä perrwo
Sun mahtimunkit toimii puskureinaMulla menee tissien väliin.