Mä olen käynyt ehkä liian usein, iho alkanut kuivumaanTuuletin auttaa. Turha käydä usein suihkussa.
Mä olen käynyt ehkä liian usein, iho alkanut kuivumaanTuuletin auttaa. Turha käydä usein suihkussa.
Voipi olla, mutta kiva ottaa viielä suihku ja vaikka kuvitella olevansa uimassaKuuma suihku on paras.
Viileä suihku saa kehon vaan lämmittämään itseään, kuuma taas jäähdyttämään.
*ViileäVoipi olla, mutta kiva ottaa viielä suihku ja vaikka kuvitella olevansa uimassa
Mie näin vaikka mitä. Yhdessä unessa mulla oli muna.
sormista vai pimpulasta?Mä olen vetänyt lapaan ehkä liian usein, iho alkanut kuivumaan
Eiku polvista alaspäin kutisee ja on kuiva iho ja poskipäitä ja otsaa kuumottaa ja kiristää...saattaa kyllä naamasta olla hieman iho palanutkinsormista vai pimpulasta?
koeta nyt ees pikkusen hillitä himojasEiku polvista ylöpäin kutisee ja on kuiva iho ja sormenpäitä ja rannetta kuumottaa ja kiristää...saattaa kyllä pyllystäki olla hieman iho palanutkin
Sellasta sattuu vähän itse kullillekkinJep. Mun aivot ovat sulaneet.
Tarttisit henkilökohtaisen rasvaajan.Eiku polvista alaspäin kutisee ja on kuiva iho ja poskipäitä ja otsaa kuumottaa ja kiristää...saattaa kyllä naamasta olla hieman iho palanutkin
Aivot vaan narikkaanJep. Mun aivot ovat sulaneet.
niimpä mutta kyllä ne viimmestään marraskuussa taas jäätyySellasta sattuu vähän itse kullillekkin
okkoetan nyt ees pikkusen hillitä himojani, vaikka tekisi mieli koko ajan vemputtaa letkeetä letkua julkisissa tiloissa
Sitä samaa mitä ennenkin. Vedin käteen. Kerran olin naisen kanssa.Keksitkö mitää mukavaa sen kanssa?
Kaveri oli polttanut kaljunsa. Pää näytti aivan pitkään naidulta ja orgasmin saaneelta terskaltaSellasta sattuu vähän itse kullillekkin
Oli varmaan komee näkyKaveri oli polttanut kaljunsa. Pää näytti aivan pitkään naidulta ja orgasmin saaneelta terskalta
Mua kuumottaa pimpasta.Jep. Mun aivot ovat sulaneet.
No eikös olekinOli varmaan komee näky
Mua kuumottaa pimpasta.
Voisin kokeilla. Naista meinaa.Sitä samaa mitä ennenkin. Vedin käteen. Kerran olin naisen kanssa.
tuo kyllä saattas olla ihan kokeilemisen arvonen juttuVoisin kokeilla. Naista meinaa.
Mun mekkoon et koske!mekon kanssa treffeille, voidaan ottaa yksi mieskin mukaan, jos tuleekin uhtäkkinen k_llin puute
mekon kanssa treffeille, voidaan ottaa yksi mieskin mukaan, jos tuleekin uhtäkkinen k_llin puute
Naisen kanssa on kivaa. Otetaan ruutis mukaan.Voisin kokeilla. Naista meinaa.
Naisen kanssa on kivaa. Otetaan ruutis mukaan.