Totta. Mut nurmikko on niin ihanaei kannata laittaa pihalle semmosta mikä vaatii kastelua, vesi on ihan sairaan kallista ja sen ylenpalttinen käyttö ei tod ole mikään ekoteko
Totta. Mut nurmikko on niin ihanaei kannata laittaa pihalle semmosta mikä vaatii kastelua, vesi on ihan sairaan kallista ja sen ylenpalttinen käyttö ei tod ole mikään ekoteko
on mutta emmää ainaskaa ikinä sitä kasteleTotta. Mut nurmikko on niin ihana
Jos sukulaisvisiitin voi välttää, millä tahansa verukkeella, niin kannattaa käyttää veruke hyväksi.Niin juu ja huomenta!
Enttententten teelika mentten.... lähteäkö pikaiselle sukulaisvisiitille vaiko ei... elämä on täynnä vaikeita päätöksiä
Näin! Luonto hoitaa nurmikon ja jos ei hoida niin silloin nurmikko on laitettu väärään paikkaan.Totta. Mut nurmikko on niin ihana
mulla oli lapsena mummi joka oli tosi rakas mutta hän on pukannu horsmaa jo parikymmentä vuottaToisaalta olis kiva jos olisi sukulaisia. Tai olisi edes ollut mummi ja ukki. Koko ikäni on ollut sisarukset ja mun vanhemmat. Ei ketään muita.
joku sentään osaa vielä nauttia munasta niinku kuuluuMolemmin puolin paistettuja munia.
Jep, mut se on kyllä illalla liikaa.Onko sulla makuupussia?
VältettyJos sukulaisvisiitin voi välttää, millä tahansa verukkeella, niin kannattaa käyttää veruke hyväksi.
Munat pitää paistaa aina molemmin puolinMolemmin puolin paistettuja munia.
Arvatkaa mikä ihanuus on ensi viikolla maanantain jälkeen?
Helle loppuu.
Eikä piä.Munat pitää paistaa aina molemmin puolin
Pitää pitääEikä piä.
12-18 on sitten loikoiluaikaaEi omakotitalossa voi loikoilla helteellä, jos on yhtään isompi piha... Meillä pitää kukat ja ruoho kastella joka aamu, sit rikkaruohot meinaa vallata, viinimarjapensaat on nokkosten vallassa, nurmikko on paahteen takia ihan laikukas joten silleki pitäs jotai keksiä...lisäks piha on ihan pätsi klo 12-18 joten aamuisin ja iltaisin jaksaa tuolla jotai tehdäki.
Räjäytän kohta tuon pihan
Terveellisempää jos keltuainen on löysäMunat pitää paistaa aina molemmin puolin
yökkisTerveellisempää jos keltuainen on löysä
Paitsi jos on synttärit kesällä. Silloin pitää olla mansikkakakku.
Mä touhusin mökillä 12-18 välillä. Yhtenä päivänä 5h.12-18 on sitten loikoiluaikaa
Tai sitten touhua yöt(naapurit kiittää) ja nuku päivät jos on lomaa
Lurpsis jamskisyökkis
Oli sisältä löysä.Terveellisempää jos keltuainen on löysä
Niin mullakin oli, todella rakas....sellanen pieni ja siro nainen kaikenkaikkiaan.mulla oli lapsena mummi joka oli tosi rakas mutta hän on pukannu horsmaa jo parikymmentä vuotta