geeäffä, eli göörlfrendkö?olispa nuorena ollessa ollut geeäffänä tuommonen paljokas ku eltsu
nythän se on myöhästä
geeäffä, eli göörlfrendkö?olispa nuorena ollessa ollut geeäffänä tuommonen paljokas ku eltsu
nythän se on myöhästä
no sepä se ja miksei ihan vaimokigeeäffä, eli göörlfrendkö?
epäilen kissan syyttömyyttäOlipas ihana ilta, rillattiin, höpöteltiin, uitiin, roiskittiin vettä kaikkien päälle ja tottakai naukkailtiin kuka mitäkin kenellä sattui mukanaan olemaan.
Nyt kintut on hyttysten imutuksia täynnä, lähinnä pohkeet ja kotona odotti kuulokkeet mistä johto oli mystisesti katkennut puolenvälin paikkeilta...kissahan on tottakai syytönsyytönsyytönsyytönNIIN!
Ehkäpä kisu halusi selventää että arvon ruhtinatartahan ei ilman seurauksia yksin jätetäkotona odotti kuulokkeet mistä johto oli mystisesti katkennut puolenvälin paikkeilta...kissahan on tottakai syytönsyytönsyytönsyytönNIIN!
Niin minäkin, mutta yritäppä tuosta moukumaijasta kaivaa totuus ulos niin saat korkeintaan kynnestä persiille ja paskaset naurut päälleepäilen kissan syyttömyyttä
Herttinen sentään, ei ikinäeli seuraavalla kerralla kissa teräshäkkiin siksi aikaa ku emäntä on reissussa
Tai sitten emäntä jää kiltisti kotiin antamaan rapsutuksiaeli seuraavalla kerralla kissa teräshäkkiin siksi aikaa ku emäntä on reissussa
voit kiittää antamalla p1lluajoo, mahtava idea ja näin teen
Ja kun me tosimiähet kiitetään, niin lopussa kiitos seisoo.voit kiittää antamalla p1llua
Kannattaa ottaa kuuma suihku. Se tutkitusti viilentää paremmin kuin viileä suihku. Viileän suihkun jälkeen keho pyrkii lämpeämään ja helteellä siitä aiheutuu kauhea soijaVoi jösses tätä kuumuutta.
*makaa olkkarin lattialla*
Mä olen käynyt öisinkin välillä nopeesti kuumassa siuhkussa ja sitten mennyt ketarat levällään makaamaan tuulettimen eteen...sillai saa paremmin nukuttuaVoi jösses tätä kuumuutta.
*makaa olkkarin lattialla*
Onko kuvaa vai joko meni suihin?Mansikkakakku 2020 vol 3.
Emmää jaksa käyttää aijaa:ta tai jiihaata tai yhyytä...Onko kuvaa vai joko meni suihin?
Mansikat kuuluu vetää suoraan kurkusta alas nyt kesällä. Ei mitään kakkuja, bikinikunto karkaa kauemmaksiMansikkakakku 2020 vol 3.
Jaa että vieraille. No vaniljajäätelö ja mansikat kyllä riittäisEmmää jaksa käyttää aijaa:ta tai jiihaata tai yhyytä...
Mut vieraille mä noita kakkuja teen.
Mun bikinit on ihan kunnossa.Mansikat kuuluu vetää suoraan kurkusta alas nyt kesällä. Ei mitään kakkuja, bikinikunto karkaa kauemmaksi
Muistan aina, kun yhdellä tutulla naisella oli uudet bikinit ja aina kun tuo nousi altaasta, niin alaosa oli kuin olisi ollut vesi-ilmapallo persiissäMun bikinit on ihan kunnossa.
Ei kai sillä bikinikunnolla enää niin väliä ole, sit kun kaakut näkyy kropassa on jo syksy ja silloin saa rasvavarantoja jo ollakkin kun tulee kylmäMansikat kuuluu vetää suoraan kurkusta alas nyt kesällä. Ei mitään kakkuja, bikinikunto karkaa kauemmaksi
Mä taas tykkään, tykkään jopa aamuisin kuuluvasta lokkien ''laulusta''.kesäöissä kaikista ärsyttävintä on lintujen vinkuminen... Ai että... tiityyytyyyy piiipiiii ptititttttiiiiiiii tiiyyyytiiiiiyttttyyy jatkuvalla syötöllä ja aivan ikkunan alla. välillä kimeämpi rääkäisy johon viimeistään herää..... ja ikkunat auki on nukuttava koska on niiin kuuuuuma.