Korjasin
*Pälyilee siveyden sipulia elikkäs ekkoa henkiseksi tueksi, ruutis on jo (hameen alle) menetetty tapaus*
mulla oli pystyssä joku tunti sitten mutta saatiin nujerrettuaTeltta pystytetty.
Ensi yö nukutaan ulkona.
Itekkö korjasit?mulla oli pystyssä joku tunti sitten mutta saatiin nujerrettua
Teltassahan se vasta kuuma on ja jos pitää ovea auki niin saa itikat kimppuun.Teltta pystytetty.
Ensi yö nukutaan ulkona.
Teltassahan se vasta kuuma on ja jos pitää ovea auki niin saa itikat kimppuun.
Onko siinä jotain verkkoikkunaa tai saako oven eteen otökkäsuojan? inhottaa yöllä pomppia hereille itikan ininään... ja herätä aamulla kutiseviin mäkäräisenpuremiinEihän oo! Pystytettiin vain se sisäteltta ja vielä talon varjopuolelle. On ihanan viileää aina aamuviiteen ja silloin alkaakin olla aika nousta.
Laita kuva? jookos?Eihän oo! Pystytettiin vain se sisäteltta ja vielä talon varjopuolelle. On ihanan viileää aina aamuviiteen ja silloin alkaakin olla aika nousta.
Laita kuva? jookos?
Laita kuva? jookos?
emannuus autto orkkupalkallaItekkö korjasit?
Ouu! Bad ass!Joo ja mä istun sohvalla ilman housuja
Mitäh? Mihin on pyhimyksen "iltakympin jälkeen" unohtunut?mulla oli pystyssä joku tunti sitten mutta saatiin nujerrettua
Et kai sä ole se joka tehtailee noita kiltti/ jännämies-juttuja?Jos tämä koronapelko koskaan lähtee niin nyt, kun minustakin tuli jännämies niin menen Suomeen ja löydän seksihalukkaan naisen itelleni.
Aikaisemmista viesteistänne päätellen siellä olis seksihalukkaita naisia. Tiijä sitte riittäiskö mulle, jännämiehelle,ensimäistäkään.
itehän en antais ko lauantai-iltana saunan ja kymppiuutisten jälkeen mutta ko sanassaki sanotaan, että on synti jollei kiimasta autaMitäh? Mihin on pyhimyksen "iltakympin jälkeen" unohtunut?
Täällähän on helle pistänyt yhden jos toisenkin pään pyörälle