vierailija
Mikä sun mielestä on helle?Häh? Mun tekee mieli helteelläkin.
Mikä sun mielestä on helle?Häh? Mun tekee mieli helteelläkin.
Mä en sanonut noin. Puhuin itsestäni.No kiva että tekee. Good for you! Mä oon varmaan joku epäsikiö sitten, kun särkee päätä ja hiostaa.
Miksi kysyt? Helle ku helle.Mikä sun mielestä on helle?
Kysymys häh? ei viitannut suhun, vaan tilanteeseen, mikä on epäselvä. Mitä sitten halusit tarkennettavaksi?Mä en sanonut noin. Puhuin itsestäni.
+15 ei ole vielä kovin hiostava, mut se siis on sun mielestä jo helteeseen laskettava?Miksi kysyt? Helle ku helle.
Kysy ruutikselta hyvä ihminen! RUUTIKSELTA!
Sanoinko noin? 15+ ei ole helle.+15 ei ole vielä kovin hiostava, mut se siis on sun mielestä jo helteeseen laskettava?
Niin siis olin kauemmin kun viistoista vuotta eksän kanssa yhdessä, eihän meihän henk.kohtaiset halut mene sen mukaan miten kauan kenekin kanssa ollaan...Tule kertomaan uudestaan, kun olet ollut viisitoista vuotta naimisissa, että miten menee helteillä.
Mites sitten seksi saunassa hoituu?No kiva että tekee. Good for you! Mä oon varmaan joku epäsikiö sitten, kun särkee päätä ja hiostaa.
Mä oon ollut ukkoni kans riittävän pitkään jotta voin vastata, mun tekee kyllä mieli, ja on nautinnollisempaa kun lihakset on lämmöstä rennot. Mutta sitten taas hikisyys on inhottavaa ja etenkin iho vasten toista tekee sen että hiki valuu norona-ei kivaa. Mut pikasia helteellä on ihana vetää kun voi hyvällä omalla tunnolla rampata suihkussakin.Tule kertomaan uudestaan, kun olet ollut viisitoista vuotta naimisissa, että miten menee helteillä.
Saunaa ja seksiä ei saa sekoittaa!Mites sitten seksi saunassa hoituu?
Onko tulista?rättiksen ruoka kuva
Höpöhöpö kun saa ja pitää saada sekottiiSaunaa ja seksiä ei saa sekoittaa!
Hyvin, ei ongelmia. Sauna ei ole helle.Mites sitten seksi saunassa hoituu?
Kyl meilläSaunaa ja seksiä ei saa sekoittaa!
Helle kuin helle, mutta ei mikä tahansa helle. Selvä.Sanoinko noin? 15+ ei ole helle.
Nnooouuuu!Höpöhöpö kun saa ja pitää saada sekottii
Sä noin sanoit, en mä.Niin siis olin kauemmin kun viistoista vuotta eksän kanssa yhdessä, eihän meihän henk.kohtaiset halut mene sen mukaan miten kauan kenekin kanssa ollaan...
Kyl meillä
*Pälyilee siveyden sipuleita elikkäs ekkoa ja ruutia henkiseksi tueksi*
Rättis eeiii!Hapankorppua 12 kappaletta ja sängyyn murustelemssn
Joo ja mä istun sohvalla ilman housujaRättis eeiii!
Mitäs rebeleitä täällä ny on palsta täynnänsä!?