Tullee kai sitä sitte, hymiöt ei toimi
enempi ku kerran viikossa
enempi ku kerran viikossa
ohoMulle se on niin pelottavaa että sellaisenaan juomatta jäis, drinksussa ehkä vois maistaa riippuen mitä siihen joukkoon lykkää.
En ole itse tuommoista nähnyt, tosin en ole muutenkaan mikään mehuihminen joten mehuhyllyt on melko tuntematonta aluetta.
Mun mielestä se on joka toinen päivä.enempi ku kerran viikossa
mun mielestä joka toinen päivä on hyvä eli useinMun mielestä se on joka toinen päivä.
Mulla missään suhteessa ei ole ollut usein. Yleensä ollut 1-2 krt viikossa.mun mielestä joka toinen päivä on hyvä eli usein
joka päivä olis wanhalle jo liikaa
Ei ole pakko. Paska mies jos pakottaa seksiin.mä en halua seksiä ollenkaan mutta on pakko kun mies vonkaa.
Ei se varsinaisesti pakota. Haluan olla miehen kanssa mutta minulla ei vaan ole yhtään seksihaluja. En tiedä mikä halut toisi takaisin vai onko ne menetetty iäksi.Ei ole pakko. Paska mies jos pakottaa seksiin.
Miksi olet miehen kanssa jos et halua seksiä ollenkaan?
ihanaa on ja siis ihan k-kaupoissa aineskin!Kuulostaa pelottavalle setille tuo sitruuna-lakritsimehu?
Mitä se on/mistä ootte ostanut moista?
Harmi, oletko puhunut lääkärille?Ei se varsinaisesti pakota. Haluan olla miehen kanssa mutta minulla ei vaan ole yhtään seksihaluja. En tiedä mikä halut toisi takaisin vai onko ne menetetty iäksi.
Kysy ruutikselta hyvä ihminen! RUUTIKSELTA!Mikä on usein?
Joskus maistanut tuota,oli hyvää.ihanaa on ja siis ihan k-kaupoissa aineskin!
Maistas joskus mehujäätelöä missä on joukossa appelsiinia ja lakritsia!
Mä tykkäisin puputella joka päivä...olis ihana (jos olisin jonkun kanssa) toivottaa toinen kotiin töitten jälken yhteissuihkulla ja niin etelleen ja niin etelleen ja herätä öisin hellyytensä ehereoilla ja niin etelleen ja syödä aamupalaa piremmän kaavan mukaan ja niin etelleen ja niin etelleenmun mielestä joka toinen päivä on hyvä eli usein
joka päivä olis wanhalle jo liikaa
Eli sulla on ne joskus ollut?Ei se varsinaisesti pakota. Haluan olla miehen kanssa mutta minulla ei vaan ole yhtään seksihaluja. En tiedä mikä halut toisi takaisin vai onko ne menetetty iäksi.
Kauan tuota on jatkunut? Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että halut ei katoa iäksi ja helteellä on turha vongata.Ei se varsinaisesti pakota. Haluan olla miehen kanssa mutta minulla ei vaan ole yhtään seksihaluja. En tiedä mikä halut toisi takaisin vai onko ne menetetty iäksi.
Ei multa....helteellä on turha vongata.
Tule kertomaan uudestaan, kun olet ollut viisitoista vuotta naimisissa, että miten menee helteillä.Ei multa....
hups, eihän tässä mun mielipidettä kyselty....jatkakaa...
Niin on, harmi. En vielä ole puhunut lääkärille.. ehkä kohta pitää.Harmi, oletko puhunut lääkärille?
On ollut halut kyllä. En tiedä mihin ne hävisi. Välillä ne tulee hetkeksi joskus mieleen ja joku kiihottaa.Eli sulla on ne joskus ollut?
Voisko johtua masennuksesta? Masennus voi viedä sekshalut pois.
No miten ne saa takisin?. Ei ollut haluja viime talvenakaan että ei ainoastaan tuo helle sitä tee...Kauan tuota on jatkunut? Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että halut ei katoa iäksi ja helteellä on turha vongata.
Häh? Mun tekee mieli helteelläkin.Tule kertomaan uudestaan, kun olet ollut viisitoista vuotta naimisissa, että miten menee helteillä.
Kokeilkaa jotain uutta, ei sen tarvitse mitään ihmeellistä sm-seksiä olla. Ja älä pelästy: tutustu siihen omaan seksuaalisuuteesi. Toi on hirvee klisee, mut se on totta. Miksi ihminen ei tahtoisi hyvää?No miten ne saa takisin?. Ei ollut haluja viime talvenakaan että ei ainoastaan tuo helle sitä tee...
Häh? Mun tekee mieli helteelläkin.
No kiva että tekee. Good for you! Mä oon varmaan joku epäsikiö sitten, kun särkee päätä ja hiostaa.Häh? Mun tekee mieli helteelläkin.