Toiveissa vauva 2021

Mää oon aina ajatellut että eka lapsi on poika, vaikka tytölle meilläkin on enemmän nimi vaihtoehtoja. Ihan sama mulle kumpi sieltä tulee, molemmat yhtä odotettuja ja toivottuja. :love:

Voi surkeus, kun testin viiva ei vaan taaskaan vahvistu. :confused:Onhan se siitä sunnuntai illasta tummunut, mutta edelleen "aika haalea", tosin otin kuvan heti testin teon jälkeen, nyt viiva vähän tummempi. No tänään verikokeiden tulokset, jos vaan kerkiä töistä soitella polille, kun tulossa kiire päivä. Varmaan uudet verikokeet tiedossa.

https://aijaa.com/ZpbT7W
 
Onko muuten muilla jotain ajatuksia/fiiliksiä tuleeko saamaan tytön vai pojan? Monilla kun tuntuu olevan se fiilis jompaankumpaan vaikkei sillä oikeasti merkitystä olekaan
Mulla oli ensimmäisestä aivan selkeä ajatus koko ajan, ja se toteutui. Nyt jostain syystä ajattelen, että toinen ois samaa merkkiä, nimiä olen listannut molemmille puhelimen muistiin, eikä fiiliskään ole yhtä vahva.
 
Mulla on aina ollut fiilis että tuun saamaan poikia ja niin se on mennytkin.

Mutta mikä juttu tää nyt on, että mun hyvin täsmällinen 31 päivän kierto onki nyt jo 34päivänen. Argh. Tein varmuudeks testin vielä tänäänkin ja nega sekin tietty näytto. Mutta nyt kun muistelen niin limoja tuli vielä seuraavalla viikollakin kun oletettu ovis oli sunnuntaina. Että tais se ois oli sit vaan myöhässä. Ois pitäny varmuudeks talletella hehe. Alkais nyt menkat niin pääsis uuteen kiertoon.
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali ja 3milia
Mää oon aina ajatellut että eka lapsi on poika, vaikka tytölle meilläkin on enemmän nimi vaihtoehtoja. Ihan sama mulle kumpi sieltä tulee, molemmat yhtä odotettuja ja toivottuja.

Voi surkeus, kun testin viiva ei vaan taaskaan vahvistu. Onhan se siitä sunnuntai illasta tummunut, mutta edelleen "aika haalea", tosin otin kuvan heti testin teon jälkeen, nyt viiva vähän tummempi. No tänään verikokeiden tulokset, jos vaan kerkiä töistä soitella polille, kun tulossa kiire päivä. Varmaan uudet verikokeet tiedossa.

https://aijaa.com/ZpbT7W
Mutta onhan toi nyt yhä ihan selkeä viiva. Pidetään peukkuja, eiks tääl ole muilllakin hitaasti tummunu viiva.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tänään kp24/23-24, ja pitihän se taas testata. Negaltahan toi näyttää. Mut näkeekö muut et tohon testiviivan kohtaan, alareunaan on piirtynyt jotain väriä, kaks tollasta väripistettä? Ikinä ennen ei oo tommosta ollu. Yritän tässä vielä pitää toivoa yllä, et viiva alkais piirtyä..
IMG 20200623 075256
Näkyy siinä kyllä kaks väriläiskää, joten en ehkä luottais ton testin tulokseen. Voi olla viallinen.


Niin ja mut saa poistaa piinalistalta.
 
  • Surullinen
Reactions: lulube
Hemmetti näitä piinapäiviä :D ei mul oo oikee oloa suuntaan tai toiseen, tietysti enemmän fiilis ja onhan se myös todennäköisempää et menkat alkaa pe tai la. Vaikka aina sitä miettii et toivoa on, mut kyl mua kauhistuttaa alkava yk 12 ja se romahdus mikä voi tulla. Toivoisin vaa et ne menkat alkais jo et tää masentava olo ja fiilis vois lähtee :( sit alan taas keskittyy muihin juttuihin. Millonhan sitä oikee testais. Varmaan "pakko" viimeistään pe ku meinasin juhliin lähteä nii tietää voiko juoda. Saatan kyl ennen sitäki :D
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

23.6.2020 - TIISTAI

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★


Rimaleli.......................kp 75/30
Millimetrii...................kp 55/27-29
Eliana...............................kp 49/31-38
Haaveilija93....................kp 41/?
Hannaah................................kp 41/?
Äitimamino................kp 40/27-28
Vindy.............................kp 36/29-33
Mariija_.......................kp 35/32-43
Futurmama..................kp 35/29-34
Brunet82.......................kp 35/26-28
Puolu...............................kp 34/30-32
Napsunen.....................kp 34/30
Hipposka......................kp 33/29-32
bellaella22050909..........kp 33/23
Titi-Love....................kp 32/28-30
Persikka123.....................kp 32/32-35
helmikorvakoru......kp 29/27-28
Wanti......................kp 28/34-48
Kirjoh89.....................kp 28/28
Minouche...................... kp 27/23
3milia............................kp 27/25-28
Jjenn...............................kp 27/29-33
Mirella92....................kp 26/28
Keisarinna85..............kp 26/24-27
Iinesankka82............kp 24/?
Melissa86.....................kp 24/30-36
Amadecasa...............kp 23/31-55
Zennuli..........................kp 22/25-28
Lovecoco.....................kp 22/30
Mimmi92..................kp 19/26-30
Tiukuna......................kp 19/29-31
Mysteerio......................kp 15/30
Töppönen_....................kp 15/26
Alinna86.........................kp 15/28
Sinisilmät.........................kp 15/27
LaTila...................................kp 14/27
Mamtobe............................kp 14/28
Eeva650.........................kp 13/28-42
Shibali..............................kp 10/24-30
Minttuni...........................kp 9/25
Minouche……………….kp 6/22
lulube..............................kp 5/29
Lillanna.............................kp 4/28-42

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Persikka123......................dpo 18
Titi-Love...............................dpo 16
Kirjoh89...............................dpo 14
Hipposka.............................dpo 12
3milia......................................dpo 12
Hannaah............................dpo 11-12
Jjen.........................................dpo 11
Mirella92............................dpo 10-11
Iinesankka82..................dpo 9
Wanti.....................................dpo 8
Lovecoco............................dpo 8
amadecasa.......................dpo 6
Alinna86................................dpo 3
Sinisilmät.............................dpo 2
Melissa……………………dpo 2
Tiukuna…………………dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Mulle sopis kumpi sukupuoli vain, jos tulisi poika niin voisi olla vähän opettelua poikienjuttujen kanssa mutta hyvin se varmasti menisi. Jos meille tulisi toinen tyttö niin tulisi ainakin esikoisen söpöt vaatejemmat käyttöön, kääk mitähän niillekin tekee sitten jos toinen on poika heh :D

@Iinanen onko tuo onestep? mulla niihin on ilmestynyt kaikkea mahdollista, täpliä, lommoja jne. testin teon jälkeen

@Puolu eletään aika samaa, täällä myös samoilla fiiliksillä ja tuo sama kp 34

Eilen illalla alkoi vähän huono olo, ajattelin, että voisko nyt olla tärppi mutta aamun testi oli nega tai jos laittaa haamulasit päähän niin ehkä tosi hailua viivaa saatto nähdä mutta aika heikolta näytti
 
Mää oon aina ajatellut että eka lapsi on poika, vaikka tytölle meilläkin on enemmän nimi vaihtoehtoja. Ihan sama mulle kumpi sieltä tulee, molemmat yhtä odotettuja ja toivottuja.

Voi surkeus, kun testin viiva ei vaan taaskaan vahvistu. Onhan se siitä sunnuntai illasta tummunut, mutta edelleen "aika haalea", tosin otin kuvan heti testin teon jälkeen, nyt viiva vähän tummempi. No tänään verikokeiden tulokset, jos vaan kerkiä töistä soitella polille, kun tulossa kiire päivä. Varmaan uudet verikokeet tiedossa.

https://aijaa.com/ZpbT7W
Toivon todella, että verikokeen tulokset antaisivat tiedon onnistumisesta ❤ tsemppiä odotteluun ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92
On kyllä pebasta nämä piinapäivät. Nyt on taas ihan varma siitä, ettei mitään oo tapahtunut kun oireita ei näy eikä kuulu. Ei edes uskalla elätellä toiveita kun ei haluaisi pettyä. Miten sitä muka saisi tämän yritysajan edes jotenkin helpommaksi..Ja meillä miehen kanssa taival kuitenkin kovin alussa enkä siltikään osaa relata.
Tsemppiä kaikille piinaan ja erityisesti pitkään yrittäneille, ootte kaikki supernaisia.<3
 
@Napsunen Juu on onestep.
En kyl tänään enää taia tehä uutta testiä. Jos ei menkat ala, niin huomenna aamulla teen.

Edit. Ja sieltähän ne menkat tuli, alko tiputtelu. Noo, jospa se seuraava kierto ois sit tärppi.
Jotain hyvääkin tähä päivään, miulla on kilpparin vajis. Oli tossa talvella ja keväällä vähä arvot sekas ketoosin takia, huonoimmillaan laski t4v 15. Säädettiin vähä lääkitystä tän raskaustoiveen takia, ja nyt oli noussu 20 ku aamulla kokeissa kävin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Huomenta:)
Olen pitänyt tietoisesti vähän tässä taas paussia palstalta kun pettymyksestä toipuminen kestänyt tällä kertaa muutaman päivän pidempään.... menkat oli monta päivää myöhässä ja olin tosi toiveikas mutta sitten mukavasti juhannusaattona alkoi....
Harmitti siis niin paljon että meni juhannus pilalle minun osalta.
eli kp 5 tänään
onnittelut plussista ❤ Ja pahoittelut uusista kierroista....
On tämä vaan melkoista.... Yk 6 lähti käyntiin nyt sitten.... jotenkin sitä alkanut jo miettimään että onnistuuko enää.... onhan meillä 3 ihanaa lasta että jos näin luomuna ei enää onnistu niin sitten saa olla....tuntuu silti niin pahalta ...
Toivottavasti muilla oli onnistuneempi juhannus ❤
 
Mää oon aina ajatellut että eka lapsi on poika, vaikka tytölle meilläkin on enemmän nimi vaihtoehtoja. Ihan sama mulle kumpi sieltä tulee, molemmat yhtä odotettuja ja toivottuja.

Voi surkeus, kun testin viiva ei vaan taaskaan vahvistu. Onhan se siitä sunnuntai illasta tummunut, mutta edelleen "aika haalea", tosin otin kuvan heti testin teon jälkeen, nyt viiva vähän tummempi. No tänään verikokeiden tulokset, jos vaan kerkiä töistä soitella polille, kun tulossa kiire päivä. Varmaan uudet verikokeet tiedossa.

https://aijaa.com/ZpbT7W
mun mielestä tämä kuitenkin paljon selvempi kuin se edellinen.:love:
 
Ihan hirveesti onnee kaikille plussanneille <3 toivottavasti pikkuset pysyy loppuun asti mukana <3 ja tsemppiä kaikille jotka on joutunu taas pettymään !

ON: nyt on hyvin ristiriitaset fiilikset.. Kp 14 ja ovistesti tummunu mut edelleen negatiivinen.. Oon tyhmänä kuvitellu että ovulaatio olis kierron puolivälissä niin kun kirjoissa ja kansissa yleensä sanotaan.. Nyt sit valuu TAAS tämäkin kierto hukalle.. Mut silti on taas hyvät fiilikset että tiedän tarkemmin jatkossa sen ovulaatiopäivän niin ei jää tallettelut liian kauaks niinkun luulen että on nyt käyny.. :eek: :rolleyes:
 
  • Vau!
Reactions: Mirella92
Eikä, olen niin pahoillani jos näin käy! Saitko missään vaiheessa 2-3?
Aamupissastahan ne kuulemma kannattaa tehdä jos haluaa ns. Todellisimmat viikot siihen. Onko sulla jotai vuotoja/kipuja?
Sain 2-3 viime viikon to. Ei kipuja, ei vuotoja, eikä yhtääm raskausoireitakaan :(
Jätin neuvolaan soittopyynnön. Katsotaan pääsenkö nyt mittaukseen ja kenties ultraan aiemmin, kuin ens viikon pe.
 
  • Surullinen
Reactions: Mirella92
Ihan hirveesti onnee kaikille plussanneille <3 toivottavasti pikkuset pysyy loppuun asti mukana <3 ja tsemppiä kaikille jotka on joutunu taas pettymään !

ON: nyt on hyvin ristiriitaset fiilikset.. Kp 14 ja ovistesti tummunu mut edelleen negatiivinen.. Oon tyhmänä kuvitellu että ovulaatio olis kierron puolivälissä niin kun kirjoissa ja kansissa yleensä sanotaan.. Nyt sit valuu TAAS tämäkin kierto hukalle.. Mut silti on taas hyvät fiilikset että tiedän tarkemmin jatkossa sen ovulaatiopäivän niin ei jää tallettelut liian kauaks niinkun luulen että on nyt käyny..
Minulle tuli myös yllätyksenä ovulaation ajankohta. Kuvittelin, että olisi paljon aiemmin, kun kierrot lyhyehköjä. Mutta nyt jo osaa puolen vuoden onnistuneen tikuttelun jälkeen paikantaa ovulaation ajankohdan. Luulen myös, että alkuun mennyt kiertoja hukkaan, kun kuvitellut oviksen menneen jo. Vaikka eipä sitä tiedä, onko koko ovista ennen tapahtunutkaan.
 
Voi ei @Kasikuus :cry: Kunpa ois vaan laimeeta pissaa tms. syy ja ois silti kaikki hyvin, täällä peukut edelleen pystyssä <3 Toivottavasti nyt pääset sinne mittaukseen ja ultraan pian <3

Mulla tänään suunnittelukäynti Dextrassa. Jännittää ihan hitosti mitä se lääkäri sanoo ja myös miehen simppatestin tulokset. Pelottaa kauheesti onko lääkärin mielestä jotain hoitoja joilla ois realistiset ja hyvät mahkut meidän saada esikoinen..

Mä oon ennen aatellut että meille tulee varmasti poika, mutta nyt kun oon haaveillu elämästä lapsen kanssa, niin huomaan et niissä kuvitelmissa meillä on aina tyttö. Molemmille sukupuolille on nimilistat jo mietittynä. Kumpikin ois todellakin yhtä tervetullut, tai vaikka molemmat kerralla kaksosten muodossa. :) Mutta katotaan nyt mitä lääkärissä selviää...
 
Nyt on menossa Dpo 7. Menkkamaista juilimista tänään. Aamupala ei maistunut mutta se ei ole mitään uutta. Kun en pysty aamupuuroa syömään. Piinailen ensi viikkoon asti. Viime kierrossa oli vähän samanlaista kipuilua. Joten nyt ootan ihan rauhassa menkkoja. Jos ne on myöhässä niin sitten testaan. En aiemmin. Minkälaisia oireita teillä on ollut dpo7 tiennoilla? Jos ootte plussannut. Mulla on yksi keskenmeno takana ja aina se kummittelee taustalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92

Yhteistyössä