Jotenkin oon nähnyt aina pojan kun oon ajatellut vauvajuttuja. Ehkä nyt yrityksen alettua on alkanu enemmän tyttö olemaan mielessä vauvaa kuvitellessa. Mutta sama homma, että kumpi vain käy!
Mulla oli ensimmäisestä aivan selkeä ajatus koko ajan, ja se toteutui. Nyt jostain syystä ajattelen, että toinen ois samaa merkkiä, nimiä olen listannut molemmille puhelimen muistiin, eikä fiiliskään ole yhtä vahva.Onko muuten muilla jotain ajatuksia/fiiliksiä tuleeko saamaan tytön vai pojan? Monilla kun tuntuu olevan se fiilis jompaankumpaan vaikkei sillä oikeasti merkitystä olekaan
Mutta onhan toi nyt yhä ihan selkeä viiva. Pidetään peukkuja, eiks tääl ole muilllakin hitaasti tummunu viiva.Mää oon aina ajatellut että eka lapsi on poika, vaikka tytölle meilläkin on enemmän nimi vaihtoehtoja. Ihan sama mulle kumpi sieltä tulee, molemmat yhtä odotettuja ja toivottuja.
Voi surkeus, kun testin viiva ei vaan taaskaan vahvistu. Onhan se siitä sunnuntai illasta tummunut, mutta edelleen "aika haalea", tosin otin kuvan heti testin teon jälkeen, nyt viiva vähän tummempi. No tänään verikokeiden tulokset, jos vaan kerkiä töistä soitella polille, kun tulossa kiire päivä. Varmaan uudet verikokeet tiedossa.
https://aijaa.com/ZpbT7W
Näkyy siinä kyllä kaks väriläiskää, joten en ehkä luottais ton testin tulokseen. Voi olla viallinen.Tänään kp24/23-24, ja pitihän se taas testata. Negaltahan toi näyttää. Mut näkeekö muut et tohon testiviivan kohtaan, alareunaan on piirtynyt jotain väriä, kaks tollasta väripistettä? Ikinä ennen ei oo tommosta ollu. Yritän tässä vielä pitää toivoa yllä, et viiva alkais piirtyä..
IMG 20200623 075256
Mulla edelleen suht surkea viiva liuskatestissä, vaikka menossa viikot 5+4Mutta onhan toi nyt yhä ihan selkeä viiva. Pidetään peukkuja, eiks tääl ole muilllakin hitaasti tummunu viiva.
Toivon todella, että verikokeen tulokset antaisivat tiedon onnistumisesta tsemppiä odotteluunMää oon aina ajatellut että eka lapsi on poika, vaikka tytölle meilläkin on enemmän nimi vaihtoehtoja. Ihan sama mulle kumpi sieltä tulee, molemmat yhtä odotettuja ja toivottuja.
Voi surkeus, kun testin viiva ei vaan taaskaan vahvistu. Onhan se siitä sunnuntai illasta tummunut, mutta edelleen "aika haalea", tosin otin kuvan heti testin teon jälkeen, nyt viiva vähän tummempi. No tänään verikokeiden tulokset, jos vaan kerkiä töistä soitella polille, kun tulossa kiire päivä. Varmaan uudet verikokeet tiedossa.
mun mielestä tämä kuitenkin paljon selvempi kuin se edellinen.Mää oon aina ajatellut että eka lapsi on poika, vaikka tytölle meilläkin on enemmän nimi vaihtoehtoja. Ihan sama mulle kumpi sieltä tulee, molemmat yhtä odotettuja ja toivottuja.
oletko tehnyt Digiä? Itsellä alkoi digitesti laahata perässä tuossa km raskaudessa.Viivat kyllä vahvistui kunnolla, mutta digitestin viikot nousi aivan liian hitaasti.Mulla edelleen suht surkea viiva liuskatestissä, vaikka menossa viikot 5+4
@Persikka123 Peukut pystyssä, että pieni on matkassa mukana Oletko ajatellut tehdä digiä?
Just tein ja kesken tämä menee Näytti 1-2oletko tehnyt Digiä? Itsellä alkoi digitesti laahata perässä tuossa km raskaudessa.Viivat kyllä vahvistui kunnolla, mutta digitestin viikot nousi aivan liian hitaasti.
Sain 2-3 viime viikon to. Ei kipuja, ei vuotoja, eikä yhtääm raskausoireitakaanEikä, olen niin pahoillani jos näin käy! Saitko missään vaiheessa 2-3?
Aamupissastahan ne kuulemma kannattaa tehdä jos haluaa ns. Todellisimmat viikot siihen. Onko sulla jotai vuotoja/kipuja?
Minulle tuli myös yllätyksenä ovulaation ajankohta. Kuvittelin, että olisi paljon aiemmin, kun kierrot lyhyehköjä. Mutta nyt jo osaa puolen vuoden onnistuneen tikuttelun jälkeen paikantaa ovulaation ajankohdan. Luulen myös, että alkuun mennyt kiertoja hukkaan, kun kuvitellut oviksen menneen jo. Vaikka eipä sitä tiedä, onko koko ovista ennen tapahtunutkaan.Ihan hirveesti onnee kaikille plussanneille <3 toivottavasti pikkuset pysyy loppuun asti mukana <3 ja tsemppiä kaikille jotka on joutunu taas pettymään !
ON: nyt on hyvin ristiriitaset fiilikset.. Kp 14 ja ovistesti tummunu mut edelleen negatiivinen.. Oon tyhmänä kuvitellu että ovulaatio olis kierron puolivälissä niin kun kirjoissa ja kansissa yleensä sanotaan.. Nyt sit valuu TAAS tämäkin kierto hukalle.. Mut silti on taas hyvät fiilikset että tiedän tarkemmin jatkossa sen ovulaatiopäivän niin ei jää tallettelut liian kauaks niinkun luulen että on nyt käyny..