Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voisinksmää nähä sen kuva, palkaks voin suostutella ruutista näyttämään sulle hänen mehukkaan miestissilihakset....pliideeeee tai annan Mantan raapia sun jogurttilingon vereslihalle!
olin just laittamaisillani kuvan seksikkääksi harmaantuneiden rintakarvojen peittämistä manboobseistani kun huomasin että rättis laitto jo kuvan rilliannoksestaan

• Vau!
  • Surullinen
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Huomenta

Olikohan tuo aamuteeveessä esiintynyt historioitsija äsken kännissä...silmät haritti, puhe sammalsi ja sekoili puheessaan.
''Minä, olen, kyllä *hikh* ollut aina sitä mieltä, ettäh...ihmisellä on ainakin kaksi puolta. On etupuolih ja on takapuoli''
Noin aloitti pohdintansa siitä, että millanen ihminen Mannerheim oli ihmisenä ja siitä, että pitäisikö Suomessa hävittää patsaita ja ''Mannerheimissä oli myös pimeä puoli, niinkuin minä, uskon...meissä kaikissa olevan ja se aiheuttaa sen, että vielä Suomessakin kaadetaan patsaita Metoon nimissä''.
''Minä, voisin, kyllä, tietyssä mielessä, ottaa myös *hik* Hitlerin patsaan Suomeen Mannerheimin 75-vuotis syntymäpäivän muiston kunniaksi...ja hyväksyn ne muutamat Leninin patsaatkin tänne.'' :unsure:

Huomenta ja mukavaa päivää sinne ! :)
Parempi aamu ainakin tänään.
Paitsi että nythä ne menkat alko, onneksi nyt vasta eikä siellä kunnon paikassa.
Tänään jatkuu etäkuntouttava.Pukeutuminen aiheena.

Yhteistyössä