Tosta tuli mieleen suklaasydän jäätelö...ostin ehkö kerran kesäsin aina sellasen <3Oi, se on hyvää. Minulla on super toffee puikko. Täytyy testata sitä. Niitä oli silloin kun olin lapsi.
Tosta tuli mieleen suklaasydän jäätelö...ostin ehkö kerran kesäsin aina sellasen <3Oi, se on hyvää. Minulla on super toffee puikko. Täytyy testata sitä. Niitä oli silloin kun olin lapsi.
Superia oli mun nuoruudessa. On hyvää.Oi, se on hyvää. Minulla on super toffee puikko. Täytyy testata sitä. Niitä oli silloin kun olin lapsi.
En enkä testaa!
Mutta kerroppa teidän perheen juhannuksesta jotain
Mitä syötte jne?
Kuulostaa hyvältä, mä söisin teiltä kalat ja maistasin lihapataa!Puutarha-askareita tehdään, kevyttä siivoilua ja illemmasta sitten oleskelua vaan ja ruokaa.
Makkaraa, nakkia, lihapyöryköitä ja pottusalaattia einesosastolta. Lihapataa teen myös ja lämminsavulohta. Salaattia on runsaasti. Limukkaa juomaksi
Älä, kävin äsken neljännen kerran suihkun alla...kyllä sitä välillä toivoo, että olis viluitikka, eikä tämmönen lämpöpatteriTunti vielä. Ja nyt on sit kuuma. Kulu, aika, kulu!
Onko Arska ottanut liian rajusti sinne?p*llu on punainen näin keskikesän juhlan kunniaksi. nyt jää juhannusnusssimiset väliin.
Kuulostaa hyvältä, mä söisin teiltä kalat ja maistasin lihapataa!
Laita ees jotain kuvaa
Sun juhannusmaggarastako?Laitan jossain välissä kuvaa juu
Muistakin laittaa taikka muuten...!!Laitan jossain välissä kuvaa juu
Päärynäsidukka on ainoa sidu mistä tykkäänHarkitsen vakavasti yhden jääkylmän päärynäsiiderin korkkaamista
;DOnko Arska ottanut liian rajusti sinne?
Sun juhannusmaggarastako?
Päärynäsidukka on ainoa sidu mistä tykkään
Olen, en tykännynnännänniOletko maistanut kuivaa omenasiideriä?
Olen, en tykännynnännänni
Muistakin laittaa taikka muuten...!!
se on parasta sidukkaaOletko maistanut kuivaa omenasiideriä?
Mun makuaistini on jymähtänyt teinivuosien tasolle. Eli makea ja hiilihappoinen maistuu mulle paremmin kuin kuiva ja hapan juomase on parasta sidukkaa
Mä voin rankaista sua.Rankaisethan straparilla?