Ei jaksaaijaa.com on näppärä
Kävikö se siellä koskessa myöskin?Molskista loiskis sanoi puhelin
Annoitko sille kultasuihkun?Molskista loiskis sanoi puhelin
Kävikö se siellä koskessa myöskin?
Annoitko sille kultasuihkun?
Hyi en todellakaanPeriaatteessa kyllä
Tykkäätkö sinä kultasuihkusta?
Ei se kannata. menee vaan vettä hukkaan ja suihkun vesi kosteuttaa asuntoa ja ilma tuntuu tukalammalle. ota kylmäkalle kainaloon tai kylmä pyyhe otsalle.Nyt on kuulkaas niin kuuma, että koko ajan pitää olla suihkussa tai siis ei olla vaan käydä...
Hyi en todellakaan
Tule tänne. Täällä on ilmalämpöpumppu. On punkkua ja kuoharia. Illalla muussia ja kuhaa.Nyt on kuulkaas niin kuuma, että koko ajan pitää olla suihkussa tai siis ei olla vaan käydä...
En enkä testaa!Ootko testannut?
Söin just.Syökää jäätelöä ja nauttikaa
aaahhaaahhaaa en etes yritä kertoa mitä luin siellä tehtävän illalla!!Päivee ja hyvää juhannusta.
Tule tänne. Täällä on ilmalämpöpumppu. On punkkua ja kuoharia. Illalla muussia ja kuhaa.
Mökillä olette varmaan. iHanaaa täällä syödään myöhemmin uusia perunoita, pihviä, salaattia. Ruokajuomaksi kylmä olut. Nyt syön jäätelönPäivee ja hyvää juhannusta.
Tule tänne. Täällä on ilmalämpöpumppu. On punkkua ja kuoharia. Illalla muussia ja kuhaa.
Illalla nussitaan ja lujaa.aaahhaaahhaaa en etes yritä kertoa mitä luin siellä tehtävän illalla!!
Mitä makua?Söin just.
Mitä hittoo, tajusit mun ajatuksetIllalla nussitaan ja lujaa.
Mango-meloniMitä makua?
JooMitä hittoo, tajusit mun ajatukset
Kiitos samaa sinneMökillä olette varmaan. iHanaaa täällä syödään myöhemmin uusia perunoita, pihviä, salaattia. Ruokajuomaksi kylmä olut. Nyt syön jäätelön
hyvää juhannusta kaikille
Oi, se on hyvää. Minulla on super toffee puikko. Täytyy testata sitä. Niitä oli silloin kun olin lapsi.Mango-meloni