Ei kelpaa. Kirkkonummella on jotain polkuja järvien ympäri. Oiskohan siellä?Vantaan viemäri... siis joki on pitkä ja kiinnostava.
Ei kelpaa. Kirkkonummella on jotain polkuja järvien ympäri. Oiskohan siellä?Vantaan viemäri... siis joki on pitkä ja kiinnostava.
Mutku tää on kerrostalo!Jos joku mummo tai pappa tulee etukäteen kutsumatta pihalle tai vilkuilee naapurinsa pihalle, on ihan hänen oma ongelmansa jos näkemästään ahdistuu. Eli rohkeasti makailemaan, nännit ja lirputtimet naapurille ihailtavaksi. Kehopostiivisuus kunniaan
Itse olen alastomana kävellyt pihalla viimeksi eilisiltana - ei tullut kukaan valittamaan.
Tai jos mä meen mökin pihalle tien viereen makaamaan?Ainahan ne
Ei tietoo, mutta sen verran ihanaa ettei kylmä tule!
Mitähän naapurin mummot tykkäis, jos menisin tonne pihalle ketarat auki ja alasti makoilemaan
Ei kai se haittaa...Mutku tää on kerrostalo!
Tänne kans sitä vettä!Missä ne ukkoset ja sateet on. Tahtoo vettä! Maa on ihan rutikuiva.
Tänne kans. Perunoille, mansikoille ja herneille vettä.Missä ne ukkoset ja sateet on. Tahtoo vettä! Maa on ihan rutikuiva.
Hapankorppu on hyvveeLohitäytteiset hapankorppurullat kokeilussa.
Hapankorppu ei oikeestaan niissä säväytä yhtään, mut tuota lohitäytettä särpisin kulhon pohjalta vaikka kuinka.
Juu on. Mut se ei vaan maistu noissa rullissa tarpeeks.Hapankorppu on hyvvee
Sinne vaan haarasaksit auki ja paljastat vielä tissitkin ohikulkijoiden iloksiTai jos mä meen mökin pihalle tien viereen makaamaan?
Ajavat vielä ojaan.Sinne vaan haarasaksit auki ja paljastat vielä tissitkin ohikulkijoiden iloksi
Tulis mökkitielle kunnon trafiikkiaAjavat vielä ojaan.
Jaaha. 3 pisaran sadealue muuttui puolipilviseksi auringonpaisteeksi. Aurinkoa seuraavat 10 päivää.
Satais edes 3-4 tunnin verran sillein enemmän.
Ei hitsi mä kadotin kuntoutuskansion,jäi varmaan viimeisen tapaamisen huoneeseen
Haluaisiko kukaan alkaa juomaan kanssani?
eiköön lähetä joskus yhtenä Sanan kuuloonEn oo koskaan käyny. Hellarien kesäjuhlilla kylläki.
Jep,vielä väsyny ku ei oo nukkunut kunnolla, toivottavasti löytyy huomenna.Ei tällä kelillä tahdo muistaa ottaa edes päätään mukaan.
Kivennäisvettä jos juodaan niin mikä etteiHaluaisiko kukaan alkaa juomaan kanssani?
Kivennäisvettä jos juodaan niin mikä ettei