Tässä vielä yks kuva. Varmaan pikkusen valoisampi.
Kyllä tässä minusta viivaa näkyy vaikkei vahva olekaan
Tässä vielä yks kuva. Varmaan pikkusen valoisampi.
Kyllä siinä näkyyhttps://aijaa.com/ljUFj8 kuvaa muokattu jotta näkyis paremmin mutta näkyykö teistä tossa jotain ?
Pitääpä ensviikolla testailla uudestaan. Tilanne on se että mulla alkoi "menkat" 4-5 päivää ajoissa ja ennen sitä ollut jänniä oireita..on ollut vähän niukemmat menkat mutta kuitenkin. Että jos on ollut jotain niin valemenkat nyt tai sitten mennyt kesken. Jännää..Kyllä siinä näkyy
Voisiko olla kuitenkin kiinnittymisvuotoa?Pitääpä ensviikolla testailla uudestaan. Tilanne on se että mulla alkoi "menkat" 4-5 päivää ajoissa ja ennen sitä ollut jänniä oireita..on ollut vähän niukemmat menkat mutta kuitenkin. Että jos on ollut jotain niin valemenkat nyt tai sitten mennyt kesken. Jännää..
Emmätiiä kuinka runsasta sellanen voi olla? Kyllä oo. Joutunut muutaman tampoonin käyttämään. Mutta esim tänään ei oo kauheasti vuotanut enää. Pe illalla vuoti ja eilisen. Yleensä menkat oikeasti melkeen viikon kestänyt.Voisiko olla kuitenkin kiinnittymisvuotoa?
Joo kyllä siinä ihan selvä viiva on.Mitä olette mieltä tästä? Taustoja sen verran että sain keskenmenon rv5-6 toukokuussa. Vuoto loppui noin 6pv kohdalla. Laboratorion raskaustesti näytti negatiivista 4 viikkoa keskenmenon jälkeen, eli KP 30 . Tuolloin myös tämä sama testi puhdas negatiivinen. Nyt eletään KP 38 ja tänä aamuna tehty tälläinen testi. Näettekö tässä viivaa? Keskenmenon jälkeen ei ole kuukautisia tullut. Kierto minulla aina ollut pitkä, yli 30pv. Teen toki uuden testin parin päivän päästä..
Mun mielestä ei ole ihan vielä positiivinen ovistesti. Niiden viivojen pitäs olla saman vahvuiset tai testiviiva kontrolliviivaa vahvempi. Mut näyttäis pian olevan tulossa positiiviseksi. Tänä iltana tai huomen aamulla tai viimeistään ylihuomenna on positiinen. Tämä oli vaan minun näkemys asiasta.Onko tää positiivinen ovistesti? Eilen harrasteltiin seksiä ja toivottavasti tärppäisi. Tänään ei ehdi kun on yövuoro.
Tuo on kyllä jo selvä Plussa. Otettu nyt illalla.Mun mielestä ei ole ihan vielä positiivinen ovistesti. Niiden viivojen pitäs olla saman vahvuiset tai testiviiva kontrolliviivaa vahvempi. Mut näyttäis pian olevan tulossa positiiviseksi. Tänä iltana tai huomen aamulla tai viimeistään ylihuomenna on positiinen. Tämä oli vaan minun näkemys asiasta.
Yksi mun herkku on ranskalaiset ja jäätelö (vanilijapehmis) moni pudistelee päätään että mitä hittoa, mutta kun maistavat niin yllättyvät kuinka hyvää se onkaan! dippaa siis ranskalaista siihen jätskiin ja eikun herkuttelemaan!Ja tänään mun teki hirveesti mieli suolasipsejä ja vaniljakermajäätelöä. Söin niitä ja oli hyvää. Aika erikoinen yhdistelmä. Ja en oo raskaana.
kummassakin näkyy kyllä haamulainen. Milloin meinaat tehdä uuden pc:n?
@LaTiLa haha ai nää viestit tuli tänne - eka luki että odottaa moderaattorin hyväksyntää. Kävin kokeilemassa että miten saisin tuotua kuvan aijaasta, kun ei meinaa millään toimiakummassakin näkyy kyllä haamulainen. Milloin meinaat tehdä uuden pc:n?