Juu, hyvää yötä!Ai niin, vois nukkumaankin mennä...
Nukkuessa on vaikea leikkiä helikopteria, mutta sen sijaan nostokurki toimii pitkin yötä ja erityisesti aamulla.Ai niin, vois nukkumaankin mennä...
Höps! Kaffemuki kouraan ja pihalle tai parvekkeelle. Mä hain just tankkausta huoltsikalta ku mies päätti pestä auton.Huomenta
Nukuttais...
No hei, mää en olekkaan teiän mukana reissaamassa kohti ääretöntä ja sen yli vaan täällä kotonn kissan kanssa, joka vahtii mun liikkeitä kaiken valveillaolo aikansa ja ''ohjailee'' nilkoista näykkimällä jopa mihin huoneeseen mun pitäis seuraavaks mennä (etten vaan keksi häipyä kotoa mihkään )Höps! Kaffemuki kouraan ja pihalle tai parvekkeelle. Mä hain just tankkausta huoltsikalta ku mies päätti pestä auton.
Kuhmossa on paljon talvisodan aikaisia taistelumuistomerkkejä, jos on tekemisen puutetta niin niitä vois kierrelläTaisinpa torkahtaa.
Tampere sivuutettu. Reilut sata kilsaa Jyväskylään.
Toivottavasti et ollut kuski....Taisinpa torkahtaa.
Tampere sivuutettu. Reilut sata kilsaa Jyväskylään.
Äkkiäkös tunnin verran unissaankin ajelee!Toivottavasti et ollut kuski....
Me ollaan jo aiemmin, vuosien aikana, koluttu niistäkin iso osa.Kuhmossa on paljon talvisodan aikaisia taistelumuistomerkkejä, jos on tekemisen puutetta niin niitä vois kierrellä
Ai kauhia!Äkkiäkös tunnin verran unissaankin ajelee!
Vesijuoksu vois olla sun laji!Lenkki suoritettu ja suihkussa lilluttu, nyt vettä kitusiin sen verran, ettei nestehukkaa tule
Ihana sää lenkkeillä...tai tavallaan yhtä kidutusta, kun muutenkin kuumenen niin herkästi aina.
Ois tuolla venerannassa tehnyt mieli pulahtaa veteen.
Se ois kyllä totta!Vesijuoksu vois olla sun laji!
Me nautittiin Kuopion jälkeen kylmiä hampurilaisia. Ei erityisen herkullista.Vatsa täytetty, peruna-tomaattimunakas,salaattia ja pottusalaattia
riittääkö teillä rahat uimahallin?Se ois kyllä totta!
Tänne on luvattu vuosikausia rakentaa uimahalli, mutta kaupunginhallituksen vanhempi väestö on joka ainut vuosi onnistunut sen torppaamaan...älytöntä, siitä olis niin paljon hyötyä kumminkin kaikille.