Ens viikolla sit 30 asteen helteet. Tai tänne tulee 25 astetta jo nyt sunnuntaina.
Ziiz mä oon niiiin pro.
Palstailen samalla kun teen vatsoja.
Uskaltaiskohan täällä tehdä kyselyn, että mitä kaikkea on kukin tehnyt palstaillessaan...Mut mä olen pro kasvattamaan vatsaa (siis syömään) palstaillessani. Tai chattaillessani. Iwebin poppoo voisi todistaa!
Uskaltaiskohan täällä tehdä kyselyn, että mitä kaikkea on kukin tehnyt palstaillessaan...
Mä oon palstaillu vessassa , auton ratissa ja kesken suihkun .Mä oon palstaillut sikainfluenssassa, kinkymiitissä, imettäessä ja sairaalassa.
Lähdetään siitä.
Ja nyt käräyttäköön ihan vapaasti joku harmaa mut tuosta autokohdasta...Mä oon palstaillu vessassa , auton ratissa ja kesken suihkun .
Mut en oo palstaillu kun miehen kanssa tehdään rosvopaistia eli pistetään lihaa piiloon!
Wuhuuu!Ens viikolla sit 30 asteen helteet. Tai tänne tulee 25 astetta jo nyt sunnuntaina.
Mä söin lapsena mummon pullat noin, samoin korvapuusteista aina vaan ne keskiosat...mummo ei ollu kauheen onnellinen siitä, mutta mä tykkäsin maustaVoiskohan jotenkin saada voisilmäpullien voisilmiä ilman sitä pullaa?
Mä söin lapsena mummon pullat noin, samoin korvapuusteista aina vaan ne keskiosat...mummo ei ollu kauheen onnellinen siitä, mutta mä tykkäsin mausta
Meinasin jo kehua, kuinka Jaakko Kolmonen (se kokki) kävi täällä jollain kesämarkkinoilla tekemässä rosvopaistia....oli hyvää!Mä oon palstaillu vessassa , auton ratissa ja kesken suihkun .
Mut en oo palstaillu kun miehen kanssa tehdään rosvopaistia eli pistetään lihaa piiloon!
Mä söin luvatta lapsena ne kääryleen sisukset, mutta jätin kaalit syömättä...hah!!*miettii mistäs tässä vois kilipailla*Mä sain mummolassa syödä kaalikääryleistä pelkät keskustat. Ja laittaa oltermannijuustosivun päälle voita.
Mä söin luvatta lapsena ne kääryleen sisukset, mutta jätin kaalit syömättä...hah!!*miettii mistäs tässä vois kilipailla*
Mä söin niitä enemmän kuin sä!
13 kokonaista kaalikäärylettä saman päivän aikana on mun ennätys. Toki siis muiden ruokien lisäksi.
Ihana!Nii-ih. On asioita, missä mun kanssa ei kannata edes harkita kisaavansa.
*taputtelee vatsaansa*
Kauniita unosia!Ny on painuttava petiin.
Illanjatkot ja yöt!
Mäkin ens viikolla paiskon Iittaloita niinkuin tuo tyttö, mutta helleraivosta...Wuhuuu!