Kuvakoodit kohdasta kopsaa
Pyysin tyttöystävältä anaalia
Lupasi antaa sitten ku oon antanut hänen laittaa mua straparilla.
Win-Win tilanne sulle
Yksinkö täällä saa taas olla?
Iltaa
Söin tänään niin tulista pitsaa, että melkein itku tuli jo etukäteen kun mietin syödessä tulossa olevaa tuskaa ja ring of faiöriä pepussani, mutta ei luonne antanut periksi luovuttaa...sen verran kovalla uholla suostuin haasteeseen ja vieläpä ilman mitään piimää tai maitoa.
Sellanen lidlin valmis pitsa mitä on käytetty kuulema pitsahaasteissa juutuupissa paljon..
Hyi, ikinä en erehdy enää ostamaan Weekend Snacks-firman Crisp mix-sipsejä, vaikka ko.firma on suomalainen.
Jonkun moottorisahan teräketjuöljyn maku.
Iltaa
Söin tänään niin tulista pitsaa, että melkein itku tuli jo etukäteen kun mietin syödessä tulossa olevaa tuskaa ja ring of faiöriä pepussani, mutta ei luonne antanut periksi luovuttaa...sen verran kovalla uholla suostuin haasteeseen ja vieläpä ilman mitään piimää tai maitoa.
Sellanen lidlin valmis pitsa mitä on käytetty kuulema pitsahaasteissa juutuupissa paljon..
Jaa se "inferno" pitsa?
Ei ehkä suosikkini. Tosin en ylipäätään tykkää noista "liha" pitsoista. Tonkin päälle pitäisi iskeä iso kasa tomaattia ja mozzarella ni ois parempi. -Ja joo, turhan tulinenkin se on.
Kyllä ja minä taas rakastan tulisia ruokia, mutta toi...herttinen sentään..onneks en uhonnut jaksavani syödä kokonaan sitä pitsaa yksin.Jaa se "inferno" pitsa?
Ei ehkä suosikkini. Tosin en ylipäätään tykkää noista "liha" pitsoista. Tonkin päälle pitäisi iskeä iso kasa tomaattia ja mozzarella ni ois parempi. -Ja joo, turhan tulinenkin se on.
Liian tulinen ruoka maistuu vain tuliselle, ei hyvälle.Kyllä ja minä taas rakastan tulisia ruokia, mutta toi...herttinen sentään..onneks en uhonnut jaksavani syödä kokonaan sitä pitsaa yksin.
Joo, mutta on ruokia missä mielestäni ei vaan ole riittävästi tulisuutta koskaan (rillien kebabkastikkeet, kiinalainen chilikana...), joten sennii takia toi vaan pääsi pikkasen yllättämäänLiian tulinen ruoka maistuu vain tuliselle, ei hyvälle.
KM:n tulisessa kanakastikkeessa on makeuden, tulisuuden, happamuuden ja suolaisuuden orgiat käynnissäJoo, mutta on ruokia missä mielestäni ei vaan ole riittävästi tulisuutta koskaan (rillien kebabkastikkeet, kiinalainen chilikana...), joten sennii takia toi vaan pääsi pikkasen yllättämään
Pikkusen korjasin, että saa annettua sulle yläläpsynKM:n tulisessa kanakastikkeessa on tulisuuden ja suolaisuuden orgiat käynnissä
Älä korjaile, jos ei oo hajalla. Alaläpy riittänee myöskin, kiitoksia vaaPikkusen korjasin, että saa annettua sulle yläläpsyn
Pikkusen korjasin, että saa annettua sulle yläläpsyn
Hengitin kieltämättä hieman aamukahvia ulos suustani tuohon kuvaruudulleMinä saan kohta alalypsyn